2/2/16

OUTFIT | The classic and simple



I pozdrav lepotice mojee... Pre par dana sam iskupovala dosta novih stvarcica za 2 polugodiste i dok sam probavala islikala sam par slicica i odlucila da napravim jedan outfit post.Kombinacija je klasicna i mozete je nositi u skoli,naravno.

Inace ovo je collab sa ---> Amelia
Ona je napravila kombinacije u polyvore valjda. Obavezno pogledajte njen blog i procitajte njen post.





Kombinacija se sastoji od; 

1. Duks - GRAND
2. Farmarke - ZARA / BERSHKA
3. Patike - ADIDAS SPORT



Pogledajte sada outfit...
(izvinite zbog slika vreme je bila uzasno)


PRIJAVITE SE ZA GIWEAWAY * OVDE *
















I to je to, nadam se da vam se outfit dopao. Klasican je i jednostavan. 


Kontakt; isidoradimitrijevic77@gmail.com
Fb. stranica: Miljana Easy Skillful <--- lajk je.
Ask.fm; @modnisaveti22
Instagram za blog; miljanaeasyskillful
Privatni instagram; miljanamima





GIWEAWAY ( OVDE )

37 comments:

  1. Stvarno mi se svidja kombinacija, lagana je i udobna, taman za one mamurne ponedeljke ��

    SNAPCHAT za početnike

    ReplyDelete
  2. Dopada mi se outfit,a ti si bas slatka na slici na kojoj ti se vidi lice :)

    Beauty by Alex

    ReplyDelete
  3. Hello from Spain: nice sweatshirt. Keep in touch

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:45 AM

    odlican post

    ReplyDelete
  5. Divna kombinacija! Opuštena je skroz, a verujem i udobna :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  6. Odlican post!Jako mi je bilo lijepo suradivati sa tobom.


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Skroz opuštena, ali odlična kombinacija. :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Meni se bas svidja kombinacija.Najvise mi se dopadaju farmerke.☺

    ReplyDelete
  9. Patike su sjajne! I duks je jako leep! :)

    Novi post je na blogu ,volela bih da pogledas !
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/early-spring.html

    ReplyDelete
  10. You look very cute and effortless!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  11. Sjajna casual kombinacija, patike su odlicne :-)
    Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti ! xoxo

    POGLEDAJTE NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/olive-green.html

    ReplyDelete
  12. Za pocetak, moram pohvaliti presladak banner, svaka cast nekako je upotpunio izgled. Outfit je takodje mnogo cool i bas volim ovakve casual kombinacije... <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijanaa♥ Meni se nije bas svidjao onaj plavi baner, ovaj je mnogo lepsi ♥

      Delete
  13. Sviđa mi se outfit,jednostavan a prelep!!!

    flyovanje.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Patike mi se najviše dopadaju. *o* <3
    Sve u svemu, kombinacija je odlična za školu i takve opuštenije prilike. :)

    ReplyDelete
  15. Mislim da je ovo baš lepa kombinacija, imamo sličan stil, ja volim ovako normalnu, svakodnevnu, jednostavnu, ali ipak lepu garderobu ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - Q&A odgovori na pitanja

    ReplyDelete
  16. Odlican outfit, preslatka sii. ♥

    ReplyDelete
  17. Post je supe ♥
    Outfit je *_*
    Sviđaju mi se tenisice hahah ♥
    Slike su u redu,samo jedna od zadnjih nije skroz fokusirana ♥


    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  18. Post ti je super,samo malo poradi da slikama.:)<3
    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/2016-wishlist.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ne znam zasto su ovako ispale, obicno su odlicnee!
      Ali hvala ti ♥

      Delete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥