2/7/16

Sta se nalazi u mojoj tasni? | Saradnja sa Anom Surdilovic



Nikada do sada nisam radila postove tipa sta se nalazi u mom rancu, u mojoj torbi,sta je u mom neseseru i slicno...Nedavno sam sklopila saradnju sa divnom Anom Surdilovic koja pravi odlicne tasne. Odlucila sam da napravim post ' sta se nalazi u mojoj tasni ' da ne bih pokazivala samo tasnu ,vec i stvarice koje se nalaze u njoj.

Tasne su jako lepe, ja sam odusevljena.Ima i lepse od ove moje i mozete ih pogledati;
Twitter: @TasnaByAS


Ona cesto pravi i neka darivanja tako da mozda cete nekad imati srece i osvojiti neku od njenih tasnica.
Ako zelite lajkujte njenu facebook stranicu i pratite je. Mozete stvarno pronaci koju god tasnu zelite,ima u raznim bojama a ako nema takve tasne koju vi zelite mozda moze ona da vam napravi bas takvu.Zaista vam od srca preporucujem ove tasne. Jako su dobrog materijala, imate male,srednje i velike.


Sada mozete poruciti 3 tasne za samo 1.200 dinara, album ' Sve po 450 dinara '


Hajde da pocnemo sada...


Sve o tasni
Na tasni se nalazi slika preslatke macke (dobro, to i vidite xd ). Materijal je kao sto sam gore rekla jako dobar i mislim da je jako kvalitetan. Ona se ovako nosi, znaci nema onaj kais ili nesto slicno,ali mozda mozete poruciti to, nisam sigurna. Bolje se njoj obratite na e-mail; tasna.ana@gmail.com .Sa druge strane je kozna.Mozete je nositi kada idete u setnju, u kafic , na neki rodjendan...  Mozete pronaci i tasne za starije zene. Cene su za svaku tasnu  drugacije. Odite tamo u albume i mozete videti koja koliko kosta.

Pogledajte sada par slika tasnice pa cemo preci na glavnu temu posta.








Izvinite,malo sam je isprljala, slikala sam na beton pa zato... xd








-----------------------------------------------------------------------------------------------


Sta se nalazi u mojoj tasni?

Kao sto mozete videti imam svasta u svojoj tasnici i to mi je nesto najpotrebnije sto uvek nosim sa sobom.
Ima stvarno dosta stvarcica i sve je to stalo u ovoj torbici.




- Prva stvar koju bas uvek nosim sa sobom (osim kada zaboravim) jeste moj telefon. Dobro, ovo sada nije moj vec od moje sestre. Sa mojim sam slikala. Sigurno je i vama telefon uvek u dzepu.u tasnici...



- Zatim nesto sto ide uz telefon a to su slusalice. Kada setam sama ili kada idem negde sama obicno mi je dosadno pa pustim muziku. Znam da nije dobro da setam sa slusalicama u usima ali ne mogu preko toga haha.



- I obicno se medju mojim stvarcicama koje nosim sa sobom nadje i neko ogledalo. Nekako imam potrebe da ga nosim, uvek mi zatreba.


- Onda su tu papirne maramice koje svako treba da nosi sa sobom jer nikad ne znas da li ces da se umazes,isprljas i slicno.



- Kada je toplije vreme nosim naocare jer mi sunce strasno smetaa, ne mogu da gledam kada je sunce, obicno zmurim na jedno oko.


- Volim da imam uvek papir i hemijsku, bas kada ne ponesem trebam nesto da zapisem, kao sto je neka adresa, neki sajt, broj telefona. Ali uglavnom kada mi je tu telefon ovo slabo nosim jer uvek su tu beleske.


- Bez zvaka nigde ne idem, kada sam nervoozna nekako me smire haha (znam glupost, ali tako je). Ili ako ne ponesem nesto da grickam prosto moram nesto da zvacem.



- I kada obicno idem u dugu setnju ponesem nesto da grickam.Obicno to bude neki cips a favorit mi je ovaj dole


- Bas i ne znam zasto nosim neke kremice ali to mi je kao neka navika.


- Meni definitivno najlepse slike ispadaju kada slikam neka labella. ,bas uvek nosim neko labello sa sobom.


- Zatim se u mojoj tasnici nalazi neki parfem, neki sprej za telo, dezodoranss. Nemam ja neke jake parfeme jer ih prosto ne volim,najvise volim mirise nekog voca i takvi mirisi ubrzo se i ne osecaju na vasu garderobu (bar na moju) ,pa uvek volim da imam neki sprej , dezodorans ili parfem sa sobom.



- I poslednja stvar koja se nalazi u mojoj tasnici jeste moj punjac. Meni se jako brzo trosi baterija i zato uvek nosim punjac u svojoj tasnici.




To je to sto se tice ovog posta. Jako mi je drago sto sam saradjivala sa Anom Surdilovic. Zaista je ovo jako kvalitetna stvar za razliku od onih narukvica. Svidjaju mi se i leptir masna i kapica ali mislim da cu ovo najvise nositi. Ovom prilikom zelim da se zahvalim Ani Surdilovic! ♥ Jako je ljubazna i ne znam kako jednoj curi nisu mogle da se svidjaju njene tasnice, ali dobro...


- Da li i vi nosite neku istu stvar kao sto ja nosim u svojoj tasnici?
- Da li ste nekad porucili torbicu sa njenog facebook profila?



Privatni instagram: @miljanamima
Instagram za blog: @miljana_easy_skillful
Ask: @modnisaveti22

19 comments:

  1. Odlican post, torbica je divna!

    ReplyDelete
  2. Super post! Ja skoro nikada ne nosim torbice, zimi pogotovo. Sve ja to lepo natrpam u džepove. Međutim, kada leti obučem haljinicu, pa nemam džepove, ponesem i torbicu sa maramicama, šminkom (ukoliko sam je stavljala), slušalicama, telefonom...

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ma meni ruzno izgleda kada mi se dzepovii napune

      Delete
  3. Ajmee, torbica je preslatka. Vidi se da je kvalitetna, baš je divna. *-* I imamo isti sadržaj torbice. :D♥

    Posjetite moj blog: http://mylittlecorner0102.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Torbica je preslatka,nisam vidjela takav print do sada !
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Torbica je preslatka, jako mi se sviđa, samo naravno za svu moju hrpu stvari premalena je, haha. :)

    I'm LM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako kome odgovora, meni je taman! ♥ Inace hvala ti

      Delete
  6. Odlican post,torbica je preslatka ❤️!Volim da citam ovakve postove ❤️!

    ReplyDelete
  7. Mačkica je divna,odličan post ♥


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Lep post .. samo napred :*
    Pogledaj moj blog: http://krsticmila.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Odlican post. Ana mi je sestra i da, pravi neverovatne tasne. Imam i ja slicnu. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Torbica je preslatkaa, divan post!

    Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati. :D
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Divna je torbica, vec sam narucivala tasne sa te stranice :-)
    Sve pohvale za njih <3

    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥