3/22/16

5 GIRLS STRUGGLES


Caooo svima,danas cu pisati post na temu 5 girls struggles, nema neki bukvalni prevod na nasem jeziku ali to su stvari koje nerviraju devojke.Jako mi je bilo zanimljivo dok sam slikala za ovaj post i verujem da ce mi biti i sada kada ga pisem, a i nadam se da ce i vama biti zanimljivo.Hajde da pocnemo... ♥



Ne znam (nemam) sta da obucem! <--- svim devojcicama/devojkama dobro poznata recenica. Od toliko stvarcica mi prosto ne znamo sta da obucemo! Ja bukvalno sedim pola sata,nekad i sat vremena ispred ormara trazeci nesto da obucem. Mislim da je i vama ovo poznato. 

Savet: Kako ne bi izgubili toliko vremena trazeci sta da obucete moj savet vam je da kombinaciju pripremite kada se vratite iz skole (uvece). 


Ono kad trazimo neku stvarcicu i nikako ne mozemo da je nadjemo,sve stvarcice izvadimo iz ormara,ceo ormar 'okrenemo' i na kraju tu stvarcicu nadjemo na zici mokru.Poznato?

Sigurno se svima nama desilo da nam se slucajno zatrese ruka i da nam odee maskara sa strane i onda se umazemo. Mene ovo strasno nervira,a posle kada skidam jos vise se razmaze.Ovo je takodje dobro poznato i kada stavljamo alajner. 

Isti slucaj kao i gore, sigurno vam se desava da kada mazete karmin slucajno se umazete,neko vas gurne ili vam se zatrese ruka, a usput i zube umazete. 

Bas uvek kada mazem nokte  umazem sa strane,to mi se desi ama bas svaki put. A posebno kada mazem sa levom rukom. Ili nam se ne osusi dobro lak i mi nesvesno dohvatimo nesto i onda nam se razmaze i unisti.

Savet: Mozete lepljivu traku staviti oko noktiju, onda ako umazete lak ce ostati na njoj, a vasi prsti ce ostati cisti.



To je to sto se tice ovog posta,nadam se da vam se dopao.DANAAS JE BLOGOORODJENDAN BLOGAA.Ne mogu da verujem da je proslo godinu dana od mog pocetka,bas je brzo proslo ovo 12. meseci.Nadam se da cemo se jos puno,puno druziti!Do kraja nedelje ce najverovatnije biti giweaway,cekam nesto da mi stigne! :)

39 comments:

  1. Odlican post! Sretan ti blogorodendan :*
    Apsolutno se slazem sa svime sto si rekla i slike su presmijesne.

    Novi post >> beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Srecan blogorodjendan :D Zanimljiv post :) <3
    Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Sjajan post i odlični savjeti! Srećan blogorođendan! :-)

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan post! :) i sretan blogorodjendan❤

    ReplyDelete
  5. Jako zanimljiv post haha jako mi se sviđa :D Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Jako zanimljiv post! :) Bas mi se dopaoo.Imas jako lepe oci *-* I da ,srecan ti blogorodjendan! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Odličan post! Srećan rođendan bloga! Imaš puuuno čitalaca za samo godinu dana, želim ti za sledeću još toliko ☺ Inače, struggles na srpskom ima prevod, a to su ‚‚muke'', sve reči i fraze koje ne mogu bukvalno da se prevedu imaju korigovan prevod (npr. idiom ''Till cows got home'', kod nas je to ‚‚Za sto godina'' i sl.), međutim ova reč ima svoj ‚‚bukvalan'' prevod ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,aham ,ja sam baš tražila prevod za to ali nisam ništa našla

      Delete
  8. Odlična ideja za post! Srećan blogorođendan, draga. <3

    ReplyDelete
  9. Hahhaah, bas si me lepo nasmejala sad. Ali, sve je ovo istina. Bas nerviraju te stvari. Odlican post!x.


    The Fashion Spell

    ReplyDelete
  10. Post je prezanimljiv a ti si preslatka. ♥ Slažem se sa svim, sve, ali sve mi se desavalo i nadam se da cu sada biti uspesnija u ovim stvarima jer su tvoji saveti super. Takodje možemo staviti traku ispod oka zbog ajlajnera i biće precizna linija. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ja ova na slici, to je moja sestra haha :) Ali hvala u njeno ime. ♥

      Delete
  11. Odlican post! Slazem se u svemu sto si napisala. Obozavam tvoj blog. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Odlican post, slazem se sa svim ovim, pogotovo kad nemam sta da obucem, uff. ♥

    ReplyDelete
  13. Fotografije su ti prekrasne! Istinite stvari, baš si se potrudila. ♥


    Annie's secret

    ReplyDelete
  14. Srećan blogorošendan,odličan post btw.

    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Pre svega, novi izgled bloga je preediivaann! *---* (Da, primetila sam, za razliku od drugih.. 💪😂😂 i za još jednu razliku od drugih, pročitala sam sve komentare 😂😂💜) I sada, šalu na stranu, srećan prvi blogorođendan ! 💜💜 (Ne mogu da verujem da neko za samo godinu dana može da ima 200+ članova?! *-* *-*) Jako sam se nasmejala. :) 💜 Ovo jesu naši najčešći problemi, takođe potrebno mi je baš pola sata da se odlučim "Šta obući?!". :D 💜
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Bas je zanimljiv post, jako mi se dopada :-) :-*

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/spring.html

    ReplyDelete
  17. Jako zanimljiv post, super ideja draga!


    Uclanila sam se na tvoj blog ukoliko zelis uzvrati, znacilo bi mi ♥

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. Odličan post! Obožavam tvoj blog. ♥☺

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Odlican post :D super su slike, prva posle uvodne be bas nasmejala xD
    pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥