3/5/16

AVON products + soon a new giweaway


Pozdrav svima, dosta toga sam porucila iz Avona ovog meseca i nakonn par nedelja koriscenja odlucila sam da podelim misljenje o ovim proizvodima sa vama. Neke moje drugarice su takodje porucile ove proizvode i zadovoljne su. Ne pravim ovaj post da bih se dokazivala ili nesto slicno, zelim samo da vam kazem nesto o ovim proizvodima da bi znali da li je to dobro ili nije. 


Za 2 nedelje,sredinom marta pravim giweaway (darivanje) i neka devojcica ili decak ce osvojiti paket pun slatkisa iz Japana!!!




1. Prva stvar jeste ovaj avon parfem koji predobro mirise. Zove se ' love ' i kostao je oko 1649 dinara. Ima miris na neko cvece. Mislim da je odlican poklon za 8. mart ili za rodjendan.Bocica je takodje jako slatka.

Ocena: 10/10
Dobre strane: cvetni miris, povoljan, velika bocica.
Lose strane: /



2. Ovaj gel je stvarno odlican, nisam ga mnogo koristila jer sam ga dobila pre 3 dana. Za sada sam zadovoljna. Ima lep miris (sto je meni najvaznije) i dosta je kao vodeni. Nije uopste skup,mislim da je oko 
200 dinara. 


10/10
Dobre strane: savrsen miris,vodenasto,super pakovanje.
Lose strane: /

3. Treci prozivod jeste ova krema za ruke. Jako mi se dopada. Nakon nje su vam ruke jako mekane. Krema je malo vodenasta i nije uopste masna. Kostala je samo 110 dinaraa! Ovako kada pomirisite nije neki miris, kada se namaze mirise mnogo lepse!

9/10
Dobre strane: vrlo povoljna, vodenasta, nije masna.
Lose strane: ne mirise bas lepo dok se ne namaze,upija malo sporije.


4. Ovo je mleko za telo. Bas mi se dopada to sto je na prskanje kao,lepo mirise i  kostalo je 200 i nesto dinara. Mane za ovaj sprej nemam i preporucujem ga!

10/10
Lose strane; / 




5. Labella obozavaam, stalno ih kupujem,labella nikad dosta! Ovo labello je bezbojno,ostavlja samo sjaj. Zbog toga sto je bezbojno super je za osnovnu skolu  i jako dobro hidrira. Ne svidja mi se kako se otvara , dole ima kao neki 'tockic' koji bas dobro i ne radi, lako ga je otvoriti ali  kada zatvaram trebam ga sa prstom gurnuti.Kosta 110 dinara.

8/10 
Dobre strane: super hidrira,lepo mirise, povoljno,bezbojno i super za skolu.
Lose strane: problemi u zatvaranju labella





6. Ovo je lak za jacanje noktiju,bas mi je trebalo ovako nesto i odlucila sam da ga kupim. Znaci ovde ima 5 u 1, ne znam bas sta je sve tu. Kostao je oko 300 i nesto dinara. Ja ga nisam puno mazala ali moja mama je odusevljena ovim lakom. 

10/10
Dobre strane; sve sto ti treba
Lose; /




7. Ovo je kupila moja drugarica,meni se ovaj sjaj jako dopao i onda sam ga i ja porucila. Trebao mi je neki crveni sjaj za hip hop i ovaj je odlican! Kosta oko 300/400 dinara. Na drugoj slici mozete videti koji je broj. Ovaj sjaj jako brzo upija i boja mu je prava crvena!

10/10





8. Ovo je sprej za rascesljavanje kose,imala sam jedan ali sam ga potrosila i onda sam porucila drugi. Sprej jako dobro mirise i mislim da je svakoj devojcici kada se okupa zamrsena kosa, na mokroj kosi ovo naprskajte i vrlo brzo je mozete razmrsiti. Mozete prskati i na suvoj kosi, vrlo brzo se osusi. Cena ovog proizvoda je 450 dinara, mislim da je toliko, nisam sigurna. 

10/10


Ako zelite detaljniju recenziju za neki proizvod iz ovog posta napisite mi u komentarima
Izasao je novi broj avona povodom 8 marta i sutra cu najverovatnije napraviti post na temu ' prelistavanje avon kataloga '. Ako zelite da napisem taj post pisite mi u komentarima.


Pozdrav do sledeceg posta :*




22 comments:

  1. Odlicne si proizvode kupila. Nemoj misliti da ima nesto lose u tome sto pokazujes proizvode, mnogi to rade zapravo :)

    ReplyDelete
  2. Sve je preslatko i prelijepo. Super post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Sve izgleda predivno.Svaka cast,koliko ulažeš u blog.I nedavno si imala giveaway,te I sad ,baš super:)Imati ću I ja giveaway za sedam dana,pa sam stavila anketu,gdje čitaoci mogu odabrati šta bi najradije željeli osvojiti,pa možeš glasati.Na mom blogu je novi post,tačnije debata,pa bi mi mnogo značilo kada bi posjetila moj blog:

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti punooo , mnogo mi znace ovakvi komentari! :)♥

      Delete
  4. Odlični proizvodi! Baš sam sinoć prelistavala Avonov katalog, možda i ja poručim nešto! :)♥ Predobar post! ♥

    http://javelina03.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Kupila si super stvarčica, i ja sam također imala ovaj sprej za raščešljavanje i odlični su ti njihovi sprejevi, također sam imala i ovo labelo koje mi je bilo naajdraže ali sam ga izgubila pre par dana pa si moram novo naručit. :)
    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/noviteti-3.html?

    ReplyDelete
  6. Odlicni proizvodi, za vecinu se razmisljam da narucim u novom katalogu :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Meni labelo odlicno radi i kad ga otvaram i zatvaram. Sto se tice kreme, odusevljena sam i predobro hidrira! ♥

    Moj blog- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I da, zaboravila sam da spomenem da meni ta ista krema mnogo brzo upija! <4

      Delete
    2. Onda je sigurno moje povakreno.. Ali tako je i kod moje sestre i drugarice,ne znam sta se desilo,mozda smo ga pokvarile.

      Delete
  8. Što se tiče kremice za ruke i meni sporo upija, dok drugarici vrlo brzo upije. Istu smo kremu koristile, tako da je to verovatno do kože. Divni proizvdi, pogotovo sjaj :)

    ReplyDelete
  9. Odličan izbor, sve je divno! :) :)
    Parfem me je tako zainteresovao, obožavam cvetne mirise, moraću da ga isprobam.:) Krema za ruke deluje jako zanimljivo, pošto malo je reći da sam kremama za ruke opsednuta! :) Takođe, i mleko za telo mi se poprilično dopalo. Slažem se, labella nikad dosta!! :) A ovo labello mi je posebno privuklo pažnju... O lakovima za jačanje noktiju puno toga sam čula, mnoge blogerke ga preporučuju, tako da nema sumnje da je odličan! :) Sprej za razrešenje kose sam donedavno koristila, sve preporuke! :)
    <33333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Raščešljavanje kose. :)

      Delete
    2. *Raščešljavanje kose. :)

      Delete
  10. Odlični proizvodi :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Divni proizvodi i recenzije, zbilja si se potrudila. <3 Prelistavanje novog kataloga bi bilo odlično! <3


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Vjerujem da je sve kako si i rekla. Već godinu dana koristim Avonove proizvode i moga sam se uvjeriti koliko su dobri, pogotovo parfemi. No svaki proizvod ima svoju lošu stranu ♥

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥