3/17/16

Friendship bracelets


Cao svima, danas cu vam pokazati narukvice koje smo ja i moja najbolja drugarica porucile sa instagram profila @narukvice_prijateljstva . Sto se tice nakita,najvise volim narukvice i cim nadjem neku povoljnu i lepu,odmah uzimam!Oni rade rucno narukvice i narukvice su predivnee. Obavezno pogledajte njihov profil. Cena jedne naruvkice je 400/450 dinara,mozda imate i neke od 300/350,ne znam.Ako vas jos nesto zanima pitajte ih, rado ce vam odgovoriti. Sada pogledajte nase narukvice...


Pre svega moram da vam kazem da je zena koja pravi narukvice jako ljubazna i prijatna,sto se tice toga sve pohvale!
 Pakovanjem nisam bas zadovoljna i mislim da neke narukvice moze da se odstete ili da se pokida ona alkica,bas kao i meni. Inace ja sam alkicu uzela od starog lancica i postavila na narukvicu,sada je super.Nije ta zena kriva sto se to pokvarilo,to su krivi vise oni ljudi sto rade u posti,mislim da to svakome moze da se desi. Koliko mi je puta stiglo nesto slomljeno...
Ovako oni pakuju narukvice;


Mozete izabrati sta zeltie da pise na narukvicama, ja i moja najbolja drugarica smo htele da pise na jednoj ' best ', a na drugoj ' friends'. Na njenoj narukvici se sa strane nalazi kljuc,a meni katanac,to je bas preslatko...Jedan dodatak vam dolazi besplatno,svaki dodatni je +50 dinara.  

Imate i drugacije narukvice, imaju ovakve i drugih boja. Mozete izabrati i bela ili crna slova, za nas su ponestala bela i crna,pa nam je stavila siva.Ali i siva jako lepo izgledaju...


Narukvica moze da se rasteze,sto mi se svidja.I ova slova moze da se okrecu,pa ako vam neko izbledi mozete ga samo okrenuti.Inace postarina za narukvice je 200/250 dinara,ali ako zelite da postarinu placate manje,onda mozete unapred platiti i tada vam je postarina 100 dinara.I nemojte da mislite da vam nece poslati, to se 100% nece dogoditi.



 Zaista preporucujem ove narukvice,ja cu sigurno jos porucivati sa ovog instagram profila.

Da li ste znali za ovaj instagram profil?
Da li vam se dopadaju ove narukvice?
Da li se i vama nekad desilo da vam stigne nesto polomljeno ili nesto sto niste ocekivali?
Zelite li da napravim post na temu ' kako sam ja uredila svoj planer? '.Mozda dobijete neku inspiraciju za vas.

Postaviljate mi pitanja za Q&A *ovde* i pogledajte neke 'random' slike!!

- Miljana ♥



18 comments:

  1. Jako lijepe narukvice, nisam cula za taj instagram profil no moram pogledati :D

    ReplyDelete
  2. Također izrađujem nakit,i uvijek volim pogledati neke inspiracijske profile na instagramu :) fine su narukvice pravo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako si upisana na instagramu? ♥

      Delete
  3. Bas su lepe narukvice :-)
    Ja se takodje bavim pravljenjem narukvica ovog tipa, pa mozete pogledati sta imam u ponudi devojke, cene i vise nego pristupacne <3 INSTAGRAM : https://www.instagram.com/nakit.bubamara/ :-)

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE:
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/03/swag.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,pratim tvoj profil,zaista si odlicna ♥

      Delete
  4. Za Instagram profil iskreno nisam čula, ali ove narukvice su predivne. *--* Nikad mi se nije desilo da mi nešto naručeno online stigne oštećeno, na sreću. :) Posebno bih volela da napraviš post 'Kako sam ja uredila svoj planer?', baš me zanima i moj planer trenutno i nije u najboljem izdanju. :D 💜💜
    <333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Jao preslatke su narukvice, a ti si divno napisala post. ♥

    ReplyDelete
  6. Narukvice su simpatične I prelijepe.Odličan post!Stvarčice su odlične.Odličan post!Na blogu pripremam Honestly TAG,odnosno TAG iskrenosti.TAG je mnogo drugačji ne samo po pitanjima već I po formi.Ako voliš izazove,možeš se prijavti na ovaj TAG u komentarima ,što će doprinijeti I jednom pitanju u Tag-u,gdje će I drugi blogeri moći podjeliti mišljenje o tvome blogu,primjedbe I pohvale.


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. super post! pogledati cu narukvice
    ako zelis follow-follow napisi mi u komentar
    moj novi post ako zelis pogledati http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/03/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno pogledaj, ima zaista odlican izbor ♥

      Delete
  8. Odličan post! Narukvice su preslatke, pogledaću!:)
    Follow 4 follow? Javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Odlican post. Narukvice su preslatke. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥