3/27/16

Mini HAUL 1| Zara, LC waikiki, Ovs...


Zdravo,dobrodosli u moj novi post. Danas cu vam pokazati stvarcice koje sam kupila u martu. Neke stvarcice sam zaboravila da slikam,a i evo sada mi je popravljen internet.Inace ako vam se ovaj post dopadne,bice i drugi deo haula,tu cu objaviti sve stvarcice koje nisam stigla sada da slikam.Inace pozuricu,ceka me mnogo obaveza!

Darivanje ce biti ove nedelje..Nisu mogli da mi posalju prosle nedelje paket,tako da ce u toku ove nedelje biti giweaway sigurno!




Farmerke kao farmerke.Ne volim farmerke sa puno cirkona ili ne znam ni ja vise sa cime.Volim proste,obicne farmerke,idealne za skolu.Ove su iz Ovs.Napred ima dva dzepa,odiza su kao fora dzepovi.Bas mi se dopadaju i mislim da cu ih dosta nositi.


Vec duze vreme planiram da kupim neke bele pantalone i pronasla sam ih u LC waikiki.Bele pantalone zaista svaka cura treba da ima u svom ormaru. Mozete ih bukvalno uz sve nositi,razne majcice,bluzice,sta god.Mislim da cu ih bas puno nositi kada jos malo otopli. Bele pantalone su idealne i za neke svecanije prilike. Znam da se belo brzo prlja i sve to,ali nema veze...


Zatim imam ovaj plavo-beli dzemperic.Jako volim da obucem na primer odispod neku majicu pa preko neki dzemperic.Pogotovo jako volim da ih nosim u prolece,ne treba ti ni jakna,ni nista.Dovoljno je da imas 3/4 dzemperica kojaa ces stalno menjati,mislim da je i suvise toplo da obucete preko i neku jaknu,zar ne? Inace ovaj dzemper je iz zare.

Takodje duze vreme planiram da kupim i naocare bez dioptrije.Bas lepo i moderno izgledaju.Ja sam ove pronasla u nekoj radnji,nemam pojma kako se zove.Mozete ih svuda pronaci.


Kupila sam i jedan beli dzemperic koji predobro ide uz ove gore bele pantalone,naravno.Mislim da cu te pantalone i ovaj dzemper bas lepo nositi zajedno. Ovaj dzemper je iz LC waiki. 
Onda imam ovu narukvicu (tj.dve narukvice ali samo jedna je moja),detaljnije o njoj mozete OVDE procitati. Sve u svemu,mogu vam reci da sam bas zadovoljna ovom narukvicom.


I to je to,nadam se da su vam se stvarcice dopale.Ocekujem vase komentare! ♥



23 comments:

  1. Hello from Spain: Happy Easter. Great purchases. Keep in touch

    ReplyDelete
  2. Naočare su predivne, moj favorit definitivno, a i ostale stvarčice su stvarno predivne! :-)

    Pogledajte moj blog i učlanite se ako hoćete: javelina03.blogspot.com ☺

    ReplyDelete
  3. Stvarčice su prelepe, posebno bele pantalone. I ja želim da ih kupim, u poslednje vreme su baš popularne. :) <3

    Anja's diary

    ReplyDelete
  4. Wow! Divan post :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Baš lepe stvari! Mnogo mi se dopadaju one bele pantalone i narukvice :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Baš lepe stvari! Mnogo mi se dopadaju one bele pantalone i narukvice :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super su stvari, džemper iz Zare i prve hlače mi se baš dopadaju.. :D


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Divne stvari si kupila,naočare su baš lepe.Inače,izbrisala sam prošli komentar zbog greške u pisanju :) <3

    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Ja, takođe, volim jednostavne farmerke, ove tvoje su prelepe. Odličan post! ❤☺

    Novi post kod mene
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Divne stvarčice! S tim da planiram da kupim nove naočare jer ih nosim svakodnevno, od svega mi se najviše sviđaju baš naočare :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  12. Stvari su ti prelepe, faremrka nikad dosta. Inace vidim da sada puno devojcica nosi naocare bez dioptrije, i onda mi postane drago sto ih ja i zaista nosim.☺

    Na mom blogu je novi post, pa pogledaj.☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Jeeeejjj, haul. *--*
    I da, izvini što kasnim sa komom. :) ❤ (Posle ovog idem komentarisati postove koje si objavila nakon ovog, deluju jako zanimljivo*-*) Slažem se, takođe ne volim farmerke sa previše cirkona, uglavnom jer mi smetaju i smatram da ne izgledaju baš najbolje. :) ❤ Stalno sam u potrazi za belim pantalonama, a ove mi se jako sviđaju. ❤ Džemperići su zakon! *-* Stalno ih menjam i meni tako divno izgledaju, ovi tvoji su Wow. ❤ Sve unela svemu, haul je potpun. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥