3/20/16

Nega lica i usana


Cao svima,dobrodosli u moj novi post.Danas cu pricati o svojoj nezi lica i usana.Necu da duzim,hajde da pocnemo...


Ako zelite da imate lepo i negovano lice trebate da pijete sto vise tecnosti.Ja bas malo unosim tecnost u svoje telo,prosto  zaboravim da pijem vodu.Ali za vasu kozu je mnogo zdravoo da pijete sto vise tecnosti.


NEGA LICA

Nesto sto stavljam dva puta dnevno jeste ova niveina krema. Ja imam malo masnu kozu i meni odgovara. Jako je dobro da ovo nanesete pre nanosenja pudera. Ako nemate ovu kremu dobra zamena ce biti i nivea soft krema. Zaista mi se mnogo dopada ova krema,jako lepo mirise i lepo neguje lice.Koristite je bar nedelju dana i videcete veliku promenu.Ja imam ovo manje pakovanje zato sto je ja nosim i u skoli, a i ne treba mi nesto vece.Ovo malo pakovanje kosta 1 euro. Inace ja ovu kremu stavljam uglavnom uvece.

Sada cemo preci na proizvode koje koristim za cisnjenje lica.U pitanju su 2 proizvoda iz avona i jedna acidi borici vodica.

Ova dva proizvoda stavljam ujutru.Ovo takodje pomaze u uklanjanju bubuljica.Ovoo prvo je bukvalno kao pena,ja se umivam sa time,znaci namazem na licu,drzim 10/15 sekundi i umijem se.Zatim stavim ovo drugo i to drzim 10/15 minuta i onda se opet umijem.

Ovo drugoo (blackheard clearninh) koje se drzi 10/15 min izgleda ovako,kao neka pasta.Ne secam se cene ovog proizvoda, znam samo da nije bilo bas skupo.

Blemish clearing je kao sto sam rekla kao pena i sa time se ja umivam.Zaista osvezuje lice i prija. Takodje ne znam cenu ovog proizvoda, nije bilo skupo.

Pre nego sto legnem da spavam ocistim lice sa acidi borici,bukvalno sa ovim proizvodom mozete ukloniti svu prljavstinu sa lica, ja skidam pomocu vate.Kada zavrsite sa skidanjem onda se umijte hladnom vodom.

I onda posto imam probleme sa bubuljicama na celu nanesem nivea kremu (a i na ostale delove lica) i onda stavim ovaj baby puder preko.

I to bi bila moja nega lica.

NEGA USANA

Sto se tice nege usana najvise koristim ova cetiri labela zato sto imaju najbolju hidrataciju.
Labela zaista mnogo koristim.

Prvo labelo koje zaista mnogo koristim jeste ovo belo sa plavim slovima,zaista mi se mnogo svidja i jako dobro hidrira.Cena ovog labela je 1,80 e i kupljeno je u lily-u

Mnogo volim ovaj eos, zaboravila sam gde sam ga kupila.. Cena eosa se krece od 600 do 800 dinara.Ja sam ovaj moj platila 780 dinara.Zaboravila sam od cega je ali mnogo lepo mirise i hidrira.

Zatim koristim ovo labelo cherry me. Ono ostavlja slab crvenkasti trag na usnama i hidratacija je odlicna.Ovo labelo je labelo koje sam ja prvo kupila i mnogo mi se dopada.Takodje sam ovo labelo kupila u lily-u i kostalo je oko 1,80 e

Ova labela su iz Avona, cena jednog labela je bila 110 dinara. Ono je obicno,ostavlja samo sjaj na usnama i  zato mnogo dobro hidrira. Bas sam zadovoljna ovim labelom i ako sam ga skoro kupila.


To je to sto se tice moje nege lica i usana,nadam se da vam se dopao ovaj post. Prekosutra je rodjendan mog bloga i pripremam vam neko iznenadjenje,zato ostanite uz moj blog! :)


Kako vi negujete vase lice i usne?




23 comments:

  1. Ovaj baby puder je super stvar. I ja uvijek namazem prvo kremu pa onda njega preko stavim. Inače supeer post💖

    ReplyDelete
  2. Ovaj baby puder je super stvar. I ja uvijek namazem prvo kremu pa onda njega preko stavim. Inače supeer post💖

    ReplyDelete
  3. Trudim se sto visi piti vode, ali cesto zaboravim. SAD me ovaj post podsjetio da trebam hahaha. Izvrstan post :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Super post,veliki mi je zelja da nabavim eos balzam svi ih hvale a I ja mislim da su super!Ja pre nisam pila toliko vode,ali Sam sad to popravila ❤️!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,obavezno nabavi neki eos balzam,neces se pokajati ♥!

      Delete
  5. Odlican post ☺️❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je sto ti se svidja ♥

      Delete
  6. Divan post draga, fotografije su ti lijepe :) Ova Avonova labela se čine super tako da ih moram isprobati :*
    http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Baš volim ovakve postove. :) 💜
    Što se usana tiče, koristim takođe puno labella, posebno eos i Baby Lips. Niveina krema izgleda odlično, nadam se da ću uskoro imati priliku da je isprobam. ;*
    Srećan blogorođendan ! 💜 (hah, unapred :D)
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i jos jedno unapred hvala, haha! :D

      Delete
  8. Odlican post!
    Ja za ciscenje lica koristim Evelinov tonik i Balein gel za lice. Za usne najvise volim Eos Sweet mint koji ih evjerovatno hidrira. Sto se tice onih care labela pred par dana sam ih narucila iz Avona tako da tek dok mi dodu cu moci reci nesto o njima.

    Novi post >> beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odlične slike! Ja sam probala Avonove balzame ali opće nisam oduševljena, haha.

    GIVEAWAY -> http://my-world-hanna.blogspot.hr/2016/03/spring-giveaway-open.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kako koji,ni ja nisam odusevljena sa svim avonovim balzamima,ali ovo mi se svidja. Inace hvala ♥

      Delete
  10. Kod nema EOS balzama,ali sam ih vise puta imala priliku kupiti,i kajem se što nisam.Slike su tako dobre I svaka cast!

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/ ------> INTERNATIONAL GIVEAWAY

    ReplyDelete
  11. Ja sam luda za mazalicama za usnama :D Omiljen mi je Eos summerfruit :)

    ReplyDelete
  12. Odlican post.I ja takodjer koristim ovaj cherry me baby lips.Stvarno sam zadovoljna sa njim.Zapratila sam te pa se nadam da ces uzvratiti <3.

    infashionistastyle.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥