3/6/16

Prelistavanje AVON kataloga | Šta želite od poklona u darivanju?


















 U ovom postu cemo zajedno prelistati novi broj avon kataloga.Necu naravno sve strane pokazati,izdvojila sam nesto sto je zanimljivo. Zaista u novom broju ima super proizvodi i cene su zaista odlicne.Proizvodi se porucuju 20. marta i stizu 1. aprila :) Ako vam se nesto svidja napisite sta je to u komentarima,ja cu se potruditi da to bude u nekih od sledecih darivanja!




Meni se ove senke jako dopadaju, mozete ih poruciti u raznim bojama. Ja se ne sminkam puno,idem jos u osnovnoj. Moja mama je porucila neke tamnije nijanse. Inace ove cetvorobojne senke kostaju 569 dinara.



Ovi parfemi su od 440 dinara snizeni na 219 dinara!! Ja sam imala ovaj zuti ali sam ga potrosila, sada sam porucila ovaj plavi. Zuti jakoo lepo mirise, za ovaj plavi ne znam, na ovoj stanici nema ono da se pretrlja i da se pomirise.


Ovde imamo neke kao kremaste senke. One dolaze u ovakvim kutijama i svaka senka se kupuje posebno. Kosta 329 dinara, ali dosta dolazi...



Ovo je zaista velika kupka, kosta 399 dinara i mislim da se isplati jer dolazi jako puno. Ova belaa preelepoo mirisee! 


Sa desne strane su hello kity proizvodi. Bilo koji proizvod mozete kupiti za samoo 400 dinara.

Ja sam se vrlo iznenadila kada sam videla cenu ovih krema. O ovim kremama sam zaista mnogo pohvala cula i sigurno cu ih poruciti!


Sa leve strane je sampon i sprej za rascesljavanje koji sam potrosila i opet kupila drugi (sto znaci da mi se svidja), sampon sam jednom kupila i nisam vise, ne znam zbog cega ali eto.Ova dva proizvoda mozete kupiti za samo 399 dinara.

Sa desne strane je takodje sampon i labello koje ste mozda videli u mom proslom postu. Znaci sada je sampon + labello 399 dinara. Labello je super i zaista ga preporucujem,sampon nisam probala.



Moja mama jako voli avon ruzeve/karmine i odusevila se kada je videla cenu. Bilo koji ruz mozete kupiti za samo 269 dinara, ona je porucila neku nude nijansu.


Kako suuu savrsene ovee prve naocaree, na levoj strani mozete videti kako izgledaju kada se stave. Ja sam probala ove prve (moja strina ima iste) i jako mi se dopadaju kako mi stoje. Mislim da imaju i drugih boja okviri,ja sam ove prve porucila i trebale bi da mi stignu 1. aprila i sigurno cu vam ih detaljno pokazati u nekim svojim narednim postovima. Cena naocara je 899 dinara.



Bas sam pretrljala ovu stranu da vidim kako mirise ovaj parfem i miris je jako prijatan i lep. Uz ovaj porucen parfem mozete kupiti dezodorans,losion za telo ili mini miris sa kuglicom za samo 99 dinara. Mislim da moze i bez ovog parfema da se poruce ovi proizvodi za samo 99 dinara.


Ova narukvica mi se jako dopada, ja ne volim neke mnogo sarene narukvice, ove klasicne su meni savrsene!Ova gore sto je kosta 500 dinara,ostalo vidite...


Na ovoj stranici ima ove stvarcice za ukrasavanje notkiju,ovaj sundjer za sminkanje,turpija i ova cetkica. Sve cene mozete videti na fotografiji.

Bilo koji lak za samo 299 dinara (imam osecaj kao da pricam za reklame haha). Ova zelena boja je preelepaa, ako zeltie neki lak sa ove strane u giweawayu slobodno mi napisite u komentarimaa!


Ovo su ti sprejevi o kojima vam stalno pricam. Zaista su odlicni i ja sam imala ovaj rozi i ovaj narandzasti (ostali nisu ovde) a ova dva nisam probala i sigurno cu njih poruciti. Mirisi su jako blagi i cvetni su, ja najvise volim cvetne sprejeve,parfeme... Ovi su jako povoljni!


Bas slatko izgledaju ovi sjajevi a i  cena je super, bilo koji mozete poruciti za samo 199 dinara.


I poslednja stranica koju sam izdvojila jeste ova na kojoj se nalazi ovaj predivan sat! Sat kosta 2999 dinara i + dolaze ove kao fora ''narukvice''. 



Pitanja za vas su;
1. Sta vam se najvise dopada iz ovog broja?
2. Sta bi voleli da bude u giweawayu?
3. Da li zelite jos ovakve postove?



16 comments:

  1. Najviše su mi se svideli ovi Avon karmini/ruževi,i jako bih volela da oni budu u giweawayu.Post ti je zaista sjajan,i volela bih videti još ovakvih postova. :D
    Ko želi može pogledati moj blog. :D

    http://kutakzasvetinejdzere.blogspot.rs/


    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudicu se da to bude u giweawayu :) Hvala ♥

      Delete
  2. Post je super i u budućnosti bih voljela čitati ovakve postove na tvom blogu. Najviše mi se dopadaju naočare, fenomenalne su.♥

    welcometoownway.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i meni se naocare jako dopadaju. ♥

      Delete
  3. Super post!
    Meni se najvise svidaju oni ruzevi, a pogotovo u nekim nude nijansama.Takoder sam cula da svi hvale i one sprejeve te bi voljela da i oni budu u giveaway-u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,ti sprejevi su stvarno ekstra! Svakako ce biti u giweaway-u! Hvala <3

      Delete
  4. Predivan post draga ❤️!Sve mi se dopada ali ozdvojicu naocare,ruzeve I sat ❤️!Predivno zaista,inace volim Avon proizvode!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga,i ja jako volim Avon proizvode :)

      Delete
  5. Zanimljiv post :) Baš juče sam prelistavala katalog i na spisku su se našle neke stvari koje si i ti pokaza gore :) Planiram da kupim neki od ona gore 3 laka, možda onaj bebi roze ili zeleni, i planiram da kupim novi sprej za telo pošto sam izgubila predhodni :D

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se ova bebi roze i zelena jako dopadaju, sprejevi su odlicni! ❤️
      Hvala ♥

      Delete
  6. Avonovi ruzeevi su vrrrh <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidim da se vecini svidjaju ovi Avon ruzevi i potrudicu se da oni budu u giweaway-u ❤️

      Delete
  7. Sve mi se dopada, ali nekako najvise ruzevi i ovi mali parfemcici od 219 dinara. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parfemi su odlicni, koristila sam ih❤️

      Delete
  8. Ovaj Avon katalog je odličan, ima toliko toga! :) Sve mi se jako dopada, prosto je preteško išta izdvojiti. :) Što se giveawaya tiče, najviše bih volela da se na njemu nađu ovi parfemčići, lak u žutoj ili crvenoj boji ili možda ova kupka. :) No, sve je odlično, tako da nema potrebe za izbirljivošću. :) <333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Sjajna sminka, ali ja ipak zelim Hello Kitty hahahha
    Moj novi post je na blogu i znacilo bi mi da pogledas i kliknes na Yoins link sa strane. Hvala mila <3

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/03/yoins-wishlist-top-10-must-have.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥