3/29/16

Sheln - spring wishlist



Pozdrav svima! Danas cu vam predstaviti svoju listu zelja sa mog omiljenog sajta - Sheln. 
Sheln sajta vam nudi zaista mnogo kvalitetnu odecu,nakit i jos mnogo toga. Vec sam porucivala sa ovog sajta i bas sam zadovoljna apsolutno svime. Ako zelite povoljnu a kvalitetnu garderobu definitivno vam preporucujem ovaj sajt. Nadam se da ce vam se moja lista zelja svideti,hajde da pocnemo...














Zamolila bih vas da kliknete na sve linkove bar jednom. Mnogo mi znaci! Hvala unapred!


Nadam se da vam se dopala moja lista zelja.

Pitanja za vas su;
- Da li ste porucivali nekad sa ovog sajta?
- Sta vam se najvise dopada od ovih stvarcica sto sam ja izabrala?


- Miljana :)

22 comments:

  1. Odlicna lista zelja,kliknula sam na linkove ♥

    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Baš lepe stvarčice! Ja nikada nisam poručivala sa ovog sajta, zanima me samo da li postoje neke stvari koje ne dođu kako treba (pogrešne, pocepane i sl.)? Najviše mi se dopada haljina ☺

    Katie's Little Corner - novi post na blogu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Dodje ti sve jako kvalitetno kao sto sam rekla,vrlo retko se desi da kada porucis nesto vise neka stvarcica ti ne stigne. :)

      Delete
  3. Predivna lista zelja. Ranac je prekjut! I ja sam izbacila takav post, samo sa drugim sajtom! ♥

    Novi post kod mene, saradnja-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ♥ Ovaj post je inace u vezi saradnje

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Haljinica na poslednjoj slici je jako lepa i planiram takvu da kupim!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  7. Ova haljina je predivna, defititivno moj favorit, a i ostale stvari su lijepe. Odličan post! :-)

    Pogledajte moj blog i učlanite se ako hoćete: javelina03.blogspot.com ☺

    ReplyDelete
  8. Odlican post!
    Nikada nisam narucivala sa ove stranice, a i opcenito rijetko narucujem odjecu preko interneta jer sam imala par situacija da mi nesto nije doslo ili da mi je sve bilo maleno. Sa tvoje liste mi se najvise svida haljina :D

    Novi post kod mene > beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Farmerke, šorc i majica su mi top! Na tom sajtu je sva odeća savršena! ♥

    Promenila sam link bloga u http://misseslandy.blogspot.rs/ pa bi mi značilo kada bi se isčlanila i ponovo učlanila u njega kako bi nastavila primati obaveštenja ili ako bi u nekom postu samo naznačila da je link promenjen. hvala ti! :*

    ReplyDelete
  10. Lista želja je odličana, divne stvari si odabrala! :)
    Sa Sheln - a nisam naručivala do sad, ali ovih dana se baš raspitujem o njemu, i svakako nameravam uskoro. ❤ Moram reći da mi se najviše dopada haljinica, predivna je. *-* Mada i majica i prelepa, i naočare i.. ma sve. *-* ❤ Ova majica, šorc i naočare bi bile odličan autfit. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Divna lista želja,sheln je i moj omiljeni sajt :D.Često naručujem sa njega ;).

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --novi post nova sam :)

    ReplyDelete
  12. odlicne stvarcicee si izabrala <3

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥