3/7/16

Šta pokloniti za 8. mart ili rodjendan? | Super sajtovi za poručivanje poklona


Eh,znam da sam trebala ovaj post da izbacim nedelju dana ranije, a ja to radim dan pred 8. marta haha. Ipak sam odlucila da uradim ovaj post, zato sto sam sigurna da ce vam ove ideje posluziti za sledecu godinu i ovi sajtovi koje cu vam sada pokazati su savrseni! Ovi pokloni su zaista dobri i za rodjendane.Hajde da pocnemo... :)




Skoro sam saznala za jednu predobru facebook stranicu (imaju i instagram). Oni prave cokoladice sa vasim slikama,pored toga prave jos mnogo drugih stvarcica koje mozete pokloniti mami,bratu,sestri,drugarici ili drugu za rodjendan ili neke druge prilike. Nesto sto se meni posebno dopalo jesu ove cokoladice, cena jedne cokoladice je 25 dinara, na 5 cokoladica ide jedna slika, na 10 cokoladica su 2 slike, na 15 cokoladica su 3 slike i sve tako. Mozete da izaberete bilo koju sliku sa interneta ili da posaljete vasu sliku
(ili jos bolje zajednicku sliku sa tom osobom kojoj to poklanjate) i na cokoladicama ce biti slika ili vise tih slika koje ste izabrali. Mislim da je ovo jako originalan i dobar poklon, takodje mozete poruciti i kutiju u kojoj zelite da vam stignu cokoladice.Ima manje kutije od 250 dinara pa od 400,500 itd. Kutijice su preslatke i mozete ih za nesto iskoristiti.
Takodje mozete poruciti neke trake za flasice ili stalak za tortu,neke poruke koje vi mozete izabrati i reci sta da pise...Vise mozete pitati OVDE. Evo kako to izgleda; 


*My Case*
http://mycase.rs/

Super poklon je i maskica sa slikom te osobe kojoj tu maskicu poklanjate. Maskice sami mozete kreirati i praviti na OVOM sajtu i zatim ih mozete poruciti , cena je 600 i nesto dinara. Bas se isplati, a i poklon je jako dobar! Kada udjete na ovom sajtu odmah cete videti gde vam pise napravi svoju maskicu i tu klikente, ostalo znate. Imaa maskice za skoro sve modele telefona. Ako ne zelite da pravite ne morate, mozete poruciti i vec gotove maskice, ipak meni je vise zanimljivije da sama kreiram svoju maskicu.



Ruze

Ruze,kao super poklon u zadnji cas. Mislim da svaka zena voli cvece i da ce im na primer ruze dobro doci za 8. mart ili rodjendan. Mozete kupiti toliko ruza koliko ta osoba ima godina. Pored ruza mozete i sami napisati neku cestitku i dodati jos neku sitnicu, na primer mindjuse ili neki dezodorans, veliku milku haha...


Kozmetika

U zadnji cas mozete kupiti i parfem ili neku drugu kozmetiku kao sto su karmini,sjajevi,lakovi i slicno.Parfemi su takodje super pokloni za 8. mart ili za rodjendan. Ja vam preporucujem ovaj parfem, on je iz Avona i kosta 1649 dinara. Pored ovog parfema mozete dodati i neku ruzu u koliko je 8. mart, a ako je rodjendan mozete umesto ruze neku cokoladu.

A ako se ipak odlucite za ruz, ruzevi i nisu toliko skupi,pa u koliko ste u mogucnosti mozete kupiti i dva ili pored ruza da dodate jos neke sitnice . I ruzevi su super pokloni za rodjendane ili 8. mart. Ako ipak odlucite da ruz za 8. mart kupite mami,tetki,strini ili ne znam ni ja kome, mislim da bi bilo lepo da kupite i jedan buket ruza. Nece vas kostati  ni 600/700 dinara. A u koliko nekom kupujete ruz za rodjendan mozete dodati i jos neki dezodorans,dezodoransi nisu skupi.




Nakit


Nakit ce uvek biti odlican poklon za rodjendan ili 8. mart. Mislim,da li znate osobu koja ne voli nakit?
Ako se ipak odlucite za nakit neka on bude lep i vredan, ako ste u mogucnosti kupite toj osobi nesto srebrno ili zlatno, nemojte kupovati neki nakit od 1-2 eura, ako vec niste u mogucnosti bolje da kupite ruzu,nego nesto sto ce se veoma brzo pokvariti. Naravno, mislim da mi koji nas roditelji izdrzavaju ne mozemo nekom sami ovo priustiti, mozda ako se zaista potrudimo i dosta stedimo.





Nadam se da su vam se ideje dopale i da sam vam pomogla sto se tice odabira poklona. Jako mi je zao sto sam ovaj post objavila danas, kako nisam dosla do te ideje ranije?! Nema veze,rodjendani su uvek tu,rodjendana nikad dosta! Mislim da su prve dve ideje malo vise originalnije od ovih ostalih, prva mi se posebno dopada! Ja cu tu kutiju sigurno poruciti mami za rodjendan,za 8. mart sam zakasnila... 


Pitanja za vas su; 
1. Da li ste vi vec kupili mami ili nekom drugom poklon za 8. mart?
2. Ako da, sta je to?
3. Da li ste znali za dekorativni kutak?





18 comments:

  1. Predivan post draga, mnogo mi se svidjaju cokoladice !

    Moj novi post je na blogu , pa bi mi znacilo da pogledas i kliknes na neki od linkova! :D

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/03/yoins-wishlist-top-10-must-have.html

    ReplyDelete
  2. Predivan post, draga! Ja mojoj mami uvijek kupim ružu, pošto ona nije ljubitelj nakita ili kozmetike. Nijesam znala za Dekorativni kutak, tako da ću svakako posjetiti njihovu stranicu. :-)

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    ReplyDelete
  3. avon ruzevi pun pogodak
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Mami sam napravila poklon i ona se oduševila! Zbog toga mi je jako drago jer sam ga napravila od srca :) Znala sam sa dekorativni kutak, odlične stvarčice imaju :)

    ReplyDelete
  5. Prva ideja mi je bas zanimljiva i unikatna :)

    ReplyDelete
  6. Bas mi je zao sto pre nisam videla ovaj post, stvarno ne znam kako mi je promakao. Sve ideje su predivne, ti bas imas ukusa :) Bravo Miljana, sve pohvale za tebe! <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlicne su idejice, stvarno! :D Ja sam mami kupila senku za oci, a mami moje drugarice je rodjendan 8. marta, pa je dobila dva poklona :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  8. Predivan post i divne ideje!❤ Oduševljena sam! Dala si mi par ideja,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Jako zanimljiva tema! Ja sam mami poklonila crveni karanfil. Stranica je jako dobra, sviđa mi se mnogo. ❤☺

    Novi post kod mene
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥