3/13/16

What's in my school bag?


Pozdrav svima, danas cu vam pokazati sta se to nalazi u mojoj skolskoj torbi. Od kada je pocela skola zaista nemam vremena za pisanje postova, pocelo je odgovaranje i testovi. Zbog toga ce postovi izlaziti jednom ili dva puta nedeljno. Inace,vratimo se mi na danasnji post...



Moja skolska torba izgleda ovako, ima jednu veliku pregradu, u toj velikoj pregradi se nalaze neki dzepovi  i  onda dole jos dva dzepa.Vise o mom rancu mozete procitati i videti OVDE  . Meni je ovaj ranac stvarno predivan i ne treba mi nesto vece, ne nosim punoo knjiga.Sada cete videti sta se to nalazi u ovaj ranac...

Naravno svi mi imamo sveske u svoj ranac, to vam necu sada detaljno pokazivati, to je dosadno!Uglavnom moje sveske izgledaju ovako i one se nalaze u onaj najveci deo.

U najvecoj pregradi se takodje nalazi moja pernica. Vise koristim ovu crnu sa brojevima, ali i ova roza mi se jako dopada.:)

U pernicama drzim nesto sto mi je najpotrebnije,bojice i markere drzim kod kuce. Stvari koje se nalaze u pernici su dva korektora,razlicite hemijske,rezaci,lepak,gumica,mine,sestar...




U najvecoj pregradi takodje drzim lenjire,uvek mi zatrebaju i ne vadim ih iz torbe.

Uvek nosim i neku cetku u torbi, meni se kosa mnogo brzo mrsi i izgleda kao da se nisam cesljala sto godina.Zbog toga cetku uvek imam u svom rancu, a pogotovo kada imam fizicko...

Zatim imam nesto za pice,nekad to bude voda, a nekad neki sok, u ovom slucaju arizona.




Kada zaboravim telefon da napunim onda ponesem punjac, on se nalazi u najvecoj pregradi , u nekim dzepovima.Ne nosim ga cesto,mozda jednom ili dva puta nedeljno.

Sada cu vam pokazati stvarcice koje se nalaze u ova dva veca dzepa.

Prva stvar koja se nalazi u ovom levom dzepu jesu makaze. Njih ne vadim iz ranca,jako su mi potrebne.

Uvek nosim i neku trakicu za kosu, fizicko imam jako cesto i zato mi je potrebna bar jedna trakica...

Onda imam ove lepljive papirice u raznim bojama i velicinama.

Neko ogledalo,imam neku potrebu da ga nosim haha...

Nosim i labello, trenutno sam ovo imala u svom rancu.

Onda imam papirne maramice,ovo stvarno svako treba da ima u svojoj torbi,nikad se ne zna kada ti moze zatrebati.

Obozavam muziku i slusalice uvek nosim sa sobom, njih drzim u ovoj vrecici.

Uvek nosim i telefon,telefon drzim u ovoj vrecici dole koju sam sama napravila, kako sam tu vrecicu napravila mozete OVDE pogledati.




Ovo su bile stvarcice koje se nalaze u mojoj torbi.Nadam se da vam je post bio zanimljiv.Ostanite uz moj blog, za par dana cu napraviti giweaway :)

#Izvinite za ovakve fotografije,vreme je kao sto i sami znate uzasnoo!




28 comments:

  1. Divan post draga! Oduševljena sam tvojim bilježnicama koje izgledaju super :) Imaš divnu torbu :* http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Imaš prelep ranac i preslatke sveske! :) Potpuno te razumem kada su u pitanju fotografije, po ovakvom vremenu nikako ne mogu ispasti kvalitene, osim ako nemaš light box. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Prelijepa torba. Super post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Imaš prelijepu torbu. Nosiš zaista mnogo stvari u školu haha :D
    xoxo

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post+novi proljetni izgled na mom blogu <3

    ReplyDelete
  5. Obožavam ovakve ruksake i želim ga imati, ali nažalost meni je premali za knjige. Odličan post♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) I ja mnogo volim ovakve ranceve

      Delete
  6. Divan post! Ruksak ti je prelijep a sveske imaju presladak dizajn. Baš mi fali ovakav tip postovo, pa je ovaj došao kao naručen! ☺

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,bas mi je drago... Hvala ti ♥

      Delete
  7. Predivan post ❤️!Torba ti je divna,a nosimo slicne stvarcice ❤️!Jedva cekam giveaway!

    ReplyDelete
  8. Ranac je mnogo sladak! Super je post ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Slike su odlične! :) <33
    Jako slične stvari nosim. :) Takođe, kosa mi se baš često mrsi i tada izgleda grozno pa sam prinuđena da nosim češalj i ogledalce. :D Ranac ti je tako divan! *0* :) <33333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Torba je preedivna ♡_♡ Sve stvarcice su jako slatke i jako mi se svidaju tvoje slike *-*

    GIVEAWAY --》 kreativanblog.blogspot.com ✨

    ReplyDelete
  11. Uu staa ti je sve stalo u rancu :D <3

    ReplyDelete
  12. Presladak ranac :) ja sam oduvek zelela da imam jedan ovakav ranac za skolu jer je naprosto presladak!Odlican post i ajako lepe slike !

    Poseti moj blog : girlsstuffblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Iskreno, zaljubila sam se u tvoje bilježnice, zaista su mi preslatke. :)
    Post ti je super, naravno, odlična ideja! <3


    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥