4/23/16

Dance all night.Wear pretty jewelry | Nakit Damica


Nedavno sam sklopila saradnju sa predivnim instagram profilom, u pitanju je instagram profil NAKIT DAMICA. Na njihovoj stranici mozete pronaci predivan nakit koji sami prave.Ja iskreno nikad ne bih rekla da je ono rucno radjen nakit,zaista je predobro napravljen. Znamo da se matura blizi,tako da na OVOJ stranici mozete pronaci bas lepih ogrlica za te prilike. Nakit je veoma povoljan.Narukvice rade po obimu vase ruke i imate razlicite modele,prave i poznatu pandorinu narukvicu.




Pre dva dana mi je stigla jako lepa narukvica + kao iznenadjenje preslatke mindjuse.Narukvica i mindjuse su bile upakovane u ovu kesicu sa divnim natpisom, dance all night,wear pretty jewelry. Zaista me je odusevilo pakovanje,mislila sam da ce mi stici u obicnu onu providnu kesicu,medjutim,ovo je bilo bas lepo iznenadjenje.I ovu kesicu sam sacuvala,sigurna sam da cu je za nesto lepo iskoristiti.


Kada sam otvorila kesicu unutra se nalazilo ovo. Narukvicom sam odusevljena,mnogo je lepsa uzivo nego na slikama.Inace oni su meni ponudili par narukvica,i ja sam mogla da biram izmedju tih narukvica,izabrala sam ovu i nisam se pokajala. A mindjuse su,kao sto sam rekla ,dosle kao iznenadjenje.I ja sam prvo izvadila narukvicu,i posle sam videla da ima jos nesto,to su bile mindjuse,nisam ih ocekivala,pa je to bilo neko prijatno iznenadjenje.Nisam  ljubitelj ovakvih mindjusa,pa sam ih poklonila mami.

Narukvicom sam odusevljena,predivna je.Od kada mi je stigla ne skidam je,bukvalno samo kada spavam, kako je ne bih slucajno pokidala. Sto se tice boja,sve se predivno uklapaju. Ova narukvica kosta 400. dinara. I ako neko zeli da je poruci mozete se njima obratiti,na instagramu @nakit_damica ili na fejsbuk stranici.


Mindjuse uglavnom dolaze na poklon,vise prave ogrlice i narukvice. Posebno su mi interesantne njihove 'cupavice' (ogrlice),mozete ih pogledati na njihovom instagram profilu ili fejsbuk stranici,linkove cu ostaviti na kraju posta.Inace,sve mindjuse ovako ili slicno izgledaju.


Zaista sam odusevljena nakitom koji prave,pored toga oni su jako ljubazni,tu su da vam sve objasne,imaju dosta razumevanje,sve pohvale sto se tice toga! Hvala vam puno ako ih zapratite na instagramu KLIK i ako lajkujete njihovu fejsbuk stranicu KLIK. Njima bi to puno znacilo, a i oni cesto prave neka darivanja,tako da cete mozda bas Vi biti ti srecnici koji ce osvojiti predivnu ogrlicu ili narukvicu.

instagram: @nakit_damica
facebook: Nakit Damica


e-mail for business: isidoradimitrijevic77@gmail.com
privatni instagram: @miljanamima
instagram za blog: @volimblogovati

13 comments:

  1. Imaju jako lep nakit, pogledala sam njihovu kompletnu ponudu. A i narukvica koju si ti odabrala je super :) :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Posetila sam njihovu stranicu i stvarno izradjuju divan nakit. A ova narukvica je predivna :) Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Odlican post.Nakit je stvarno prelep.
    Vec te pratim ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Super post. :) Nakit je svakako lepši uživo. Samo jedna mala ispravka, nakit Damica ima mnogo modela minđuša u ponudi (sa kićankama, kristalima, perlicama, cirkonima..) - ne samo ovakve. :)

    ReplyDelete
  5. Post mi se bas dopada :) Cestitam na saradnji. Slike su prelepe, mada poebno moram da pohvalim jako lepu pozadinu (obozavam tackice haha) <3 Nakit je predivan, a i kesica je lepo odradjena :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Narukvica je predivna! Čestitam na saradnji. :)

    javelina03.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odličan post draga, super je narukvica ♥

    Nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    ReplyDelete
  8. Odlican post,narukvica je stvarno divna a i bas lijepo od njih sto su ti poslali mindjuse kao poklon! :) Definitivno cu posjetiti njihovu stranicu s obzirom da nakit koji si pokazala u ovom postu je predivan :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  9. Odličan post :) Predivna narukvica :)

    fashionawakebyb.blogdpot.com

    ReplyDelete
  10. Mnogo je lepa narukvica. Slažem se da imaju lep nakit ❤☺

    Collab na mom blogu
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja obožavam nakit.Posjetiti cu njihovu stranicu,jer je nakit prelijep.

    Kiara

    ReplyDelete
  12. Cao svima ja sam od nedavno poceo sa blogom pa mozete slobodno da odete da ga vidite i uclanite se ako vam se svidja :) Hvala http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥