4/4/16

Obavestenje za GIVEAWAY


Ovo ce biti neki kraci post, nakon par sata cu ga izbrisati.
Sto se tice giveaway-a pripremam vam jos jedno vece darivanje vrlo brzo,mozda cak sledece nedelje!
Samo cekam da vidim da li ce da mi odobre saradnju sa Sheln sajta i ja cu ako mi posalju nesto vise vama da poklonim u darivanju! U komentarima mi pisite sta bi voleli da dobijete u giveaway-u!

Napisite mi sta bi i od ovih dole stvarcica voleli da osvojite.
 Zamolila bih vas da kliknete na ove linkove,znaci mi. :) 






21 comments:

  1. Miljana nadam se da ce ti saradnja uspeti. Kliknula sam na sve linkove i za sad je moj favorit sorc. ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Najviše mi se sviđaju farmerke i ranac

    ReplyDelete
  3. Najviše mi se sviđaju farmerke i ranac

    ReplyDelete
  4. Meni se najviše dopadaju naočare. Kliknula sam na sve linkove, nadam se da će ti uspeti saradnja♥

    ReplyDelete
  5. Kliknula sam na sve linkove, ali moj favorit je definitivno ova haljinica! Srećno sa saradnjom! :-)

    javelina03.blogspot.com ☺

    ReplyDelete
  6. Na sve sam kliknula, nadam se da ćeš dobiti stvari, javi kako bude. :) <333 Najviše mi se dopada ranac, majičica i naočare. :)
    <33333333333333333333333333333333333333333333333

    http://eslyisworldview.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uspelaa je saradnja! Hvalaa od ♥

      Delete
  7. Na sve sam kliknula,i moj favorit je majcaa koja je jednostavna a slatka!!I farmerke su divnee :)

    ReplyDelete
  8. Moj trenutni favorit su naocare jer su stvarno preslatkee. Nadam se da ce ti uspjeti saradnja. ♥

    ReplyDelete
  9. šooorc je top!

    ReplyDelete
  10. Najvise mi se svidja majica :)) Drago mi je sto si uspela da saradjujes sa njima, nadam se da cu i ja brzo :3


    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥