4/5/16

Srećno dugmence


Imala sam priliku da saradjujem sa predivnim stranicom na instagramu,u pitanju je SRECNO DUGMENCE  (imaju i facebook stranicu KLIK ) Mozda je nekome poznata ova stranica , nekome nije... Uglavnom oni ovo sami prave,mislim ove kesice sigurno sami rade,a za ovo ostalo nisam sigurna. Sve u svemu,mnogo mi se dopadaju njihove stvarcice,uglavnom je to materijal za diy (uradi sam/a)  ideje,pa za one cure i decake koje vole dekorisati ovo je prava stranica za vas! Oko cene i za vise pitanja mozete se njima obratiti na instagramu *OVDE* ili na facebook stranici *OVDE*

Follow ih & lajk njihovu stranicu ako zelite




Sada pogledajte sta su oni meni poslali...


Prva stvar koju sam dobila jeste ova koverta i ovo na slici (ne znam kako da nazovem),tu pise for you! Bas mi je ovo slatko i sigurno cu ga za nesto iskoristiti,na primer kada saljem vama za giveaway nesto ili slicno.Zaista preslatko je!


Zatim sam dobila ove tri kesice.Ja mislim da ovo oni rucno rade,sa strane je sasiveno i nekako mi izgleda kao da je rucni rad... Ova sa ovim slovima je bas simpaticna. Mnogo mi se dopada i ovo.


Poslali su mi i jednu ukrasnu traku,ja jako volim ove trake,vrlo su korisne za diy ideje... Mogla bih uskoro da uradim jedan diy,nisam odavno! Inace bas mi se dopada boja.

Ova hemijska mi se mnogo dopada, izgleda lepo a pored toga jako lepu boju ostavlja i bas je tanka,super za pisanje!


I poslednja stvar koju su mi poslali jeste ovaj lenjir,bas slatko izgleda! Ne znam sta bih mogla da pricam o lenjiru, lepo je odradjen!


Dosli smo i do kraja ovog posta! ♥
Rekli ste mi da vam javim za saradnju sa Sheln sajtom, pa prihvatili su saradnju , jeej! Nista ne bi bilo bez vas,hvala vam!


Posetite srecno dugmence! Linkovi njihove facebook stranice i instagram profila su gore na pocetku posta.


- Miljana 



15 comments:

  1. Cestitam za saradnju sa she in, a sto se tice stvarcica ovdje odlicno izgledaju. Kesice mi se pravo dopadaju :)

    ReplyDelete
  2. Cestitam za saradnju ☺!!Sve stvari izgledaju odlicno 😊.

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Ovo je sve tako divno. Vec sam videla ovu stranicu, ali na zalost nikad nista nisam narucila. Ali nakon ovog posta sigurno cu morati, jer sve tako presltako. *-*♥♥

    Na mom blogu je novi post o zivotu bez interneta pa pgledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem see ♥ Imas iskrenu preporuku od mene sto se tice ovog sajta! ♥

      Delete
  4. Super post :D bas je slatko sve, prvi put sam cula za njih :)


    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Prelepe stvari si dobila. Ja sam od njih naručivala već washi trakice i prezadovoljna sam.

    Novi post kod mene
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Izgleda preslatkooo :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Cute

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ReplyDelete
  8. Sve je preslatkoo! Trakice su prelepe, a o kesicama i da ne pricam slazem se sa tobom kao rucni rad:)) Odmah idem da posetim stranicu vidim da ima jako lepe stvari:D Jako lep post, Miljana:))

    ReplyDelete
  9. Baš mi je drago što je saradnja uspela, uživaj u stvarčicama. ❤
    Pogledala sam 'Srećno dugmence' stranicu i profil, zaista mi se dopadaju stvari, predivne su. ❤ Najviše mi se svidela hemijska, divno je dizajnirana! ;* ❤❤
    <33333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥