4/30/16

Stvarno ne znam TAG

 Pozdrav svima! Danas sam odlucila da uradim STVARNO NE ZNAM TAG koji sam videla kod Amine na blogu,tag je jako dobar.

 Inace, pobednica za Japan Candy Box kutiju je izabrana,to je Milica Stanisic,sa bloga Style On First Place.Bas mi je drago sto je ona bila ta srecnica i osvojila paket pun slatkisa iz Japana.Ali,prvo je bila neka druga pobednica izvucena,i ona nije htela da joj posalju kutiju (what?),pa je Milica je izvucena kao druga pobednica.Cestitam jos jednom! Hajde da pocnemo...
1. Kako si?
- Odlicno sam.


2.Kada si se zadnji put nasmejala,a da to nije bio fake osmeh?
- U drustvu sam pozitivnih i duhovitih prijatelja tako da se stalno smejem.Nema dan kada se nisam bar na sekund nasmejala.


3.Pesma koja ti nikad nece dosaditi?
- Slusam zaista dosta pesama,ali mislim da mi nikad nece dosaditi pesma Rasta - Kavali.Svidja mi se tekst te pesme,svidja mi se ritam i to,bas je onako za super zabavu.

4. Da li se smatras drugacijom?
- Sto se tice privatnog zivota,a i ovde na blogu,trudim se da budem drugacija,da ne kopiram.Ne znam koliko je to moguce na blogu,posto uglavnom se sve teme vrte u krugu,ali mislim da je to okej.Vazno je da ne uradimo ono copy-paste.Inace,svako na svoj nacin treba da uradi post morning routine,neki tag,diy ideju i slicno. 




5.Koja je tvoja najveca mana?
- Uff,mislim da dosta popustam - to mi se ne svidja (mozda neki smatraju da je ovo vrlina),a i postala sam previse lenja.I ne volim kada mi dolaze mala deca,jer ne volim da cuvam malu decu. Mislim da ima jos nesto,ako se setim dok ne zavrsim ovaj post dodacu.


6.Kada si se poslednji put šišala?
- Pre dva meseca mislim,odlucila sam da pustam kosu,ali sada mi je malo procvetala,pa moram opet da je skratim. 


7.Da mozes da biras,kako bi se zvala?
- Jako mi se svidja ime Nikolija,pa bi volela tako da se zovem.A i svidjaju mi se imena Luna i Minja.

8.Da li je cool biti ti?
- Mislim da bi svako na ovo pitanje odgovorio 'da ,jeste'.Mislim,meni je cool,super,ekstra u zivotu,a sada ne znam kako bi se neko drugi snasao u mojoj kozi.



9.Koji je najzanimljiviji komentar koji si dobila na blogu?
- Zaista ne bih znala da odgovorim na ovo pitanje,dobijam dosta lepih komentara,a sada koji je od tih komentara najzanimljiviji ne bih znala.



10.Da si ptica,gde bi odletela?
- Ima mnogo mesta koje bih volela da posetim,prvo bih odletela u Los Andjeles,a zatim u New York...


11.Kako izgleda tvoje mesto iz maste?
- Uff,volim galame,zurke,pesme,soping,more,palme,puno prijatelja...Bas trenutno zamisljam takvo mesto,ali ne mogu da ga opisem bas najbolje.


12.Koja bi zivotinja volela da budes?
- Volela bih da budem ptica,a ako bih mogla da biram,bila bi orao.


13.Kako se boris sa hejterima?
- Sve hejt komentare koje sam dobila su slali neki anonimci.Tako da,ako su oni tako hrabri kao sto deluju na recima,prvo ne bi bili anonimni.A posto jesu anonimni,znam da oni ne stoje iza svoje reci,da su kukavice i da im je  dosadno u zivotu,i da od tolike dosade ne znaju sta da rade,pa lepo sednu za kompjuterom i udju na neki profil i prosto vredjaju.To je previse lako,zar ne? Prosto samo to ignorisem,jer ne zelim da gubim vreme i da se raspravljam sa nebitnim ljudima u mom zivotu.


14.Koliko ti znaci tvoj blog?
- Ne postoje reci koje bi opisale koliko meni blog znaci.Znaci mi previse,zahvaljujuci blogu ja sam se promenila,dobila sam puno vise samopouzdanja,nisam povucena kao sto sam pre bila... Blog je mesto gde se ja opustam,mesto koje mi prija. Svaki vas komentar mi puno znaci,i taj jedan lep komentar moze da me puno usreci i oraspolozi.Hvala vam na svemu! ♥


15.Sta je najlepse sto si ikada probala?
- Pa postoji mnogo toga,ne bih mogla da izdvojim samo jednu stvar.


16.Kako zamisljas raj,a kako pakao?
- Malo je ovo pitanje glupo.Pa raj zamisljam kao nesto u oblacima,sve u belo,tako nesto.A pakao sa puno vatre,vulkana i mnogo losih stvari.


17.Koja je tvoja najveca zelja?
- Volela bih da postanem poznata blogerka,kao sto je Zorana ili slicno.Pored bloga,volela bih da otvorim jutjub kanal ,ali mislim da jos uvek nisam spremna za tako nesto.


18.Koji su ti najdrazi trenuci u zivotu?
- Najdrazi su mi trenuci kada idem sa porodicom na letovanje,sa drustvom na ekskurzije,takmicenja i jos mnogo toga.


19.Koji si tip osobe: stidljiva dobrica ili otkacena zafrkantkinja?
- Vise sam ovo drugo.Ali kada sam onako u drustvo odraslih vise sam stidljiva dobrica , haha.



To je to sto se tice pitanja,nadam se da vam se dopao ovaj post.Obavezno mi ostavite komentar.
 Pozdrav!


instagram za blog: @volimblogovati
privatni instagram: @miljanamima  
e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

12 comments:

  1. Odličan post! Mnogo volim da čitam tagove. Ako nije problem, možeš li mi molim te reći gde je uslikana ona prva slika, mislim, kao da mi je poznato mesto, molim te me prosvetli...


    allKatie - novi post!

    ReplyDelete
  2. Super post, tag je mnogo zanimljiv! ♥

    Najnoviji Q&A post- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aaaaa tag je neverovatan. Bas sam uzivala citajuci ga, a moram reci da su i tvoji odgovori jako interesantni. Svi mislimo da je biti ja cool. :)

    Na mom blogu je novi post "Zivim za danas, ne za sutra" pa bi mi znacilo da pogledas. :) http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Sjajan post!Bas mi se svidjaju pitanja,a iodgovori su super!

    mysecretworld22.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post!
    Vec sam vidjela negdje ovaj tag, ali su bila malo drugacija pitanja tako da mi ga je bilo vrlo interesantno citati ga. Mozda ga napravim i na svom blogu :)

    Novi post: beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlican post!
    Vec sam vidjela negdje ovaj tag, ali su bila malo drugacija pitanja tako da mi ga je bilo vrlo interesantno citati ga. Mozda ga napravim i na svom blogu :)

    Novi post: beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Predivan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super je tag, zanimljiva su pitanja :) Super post i super slike :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Super su ti odgovori! <3 :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥