4/3/16

The throwback TAG | Tajno sam kratila svoje stvarcice,barbikama sam skratila svu kosu...?!


Cao svima. Za danas sam odlucila da uradim the throwback tag za koji me je nominovala Dorotea - KLIK
Pre svega zelim da se zahvalim na nominaciji,a sada hajde da pocnemo...


1.Imas li neke slike sebe dok si bila mala,ako da, pokazi.

Imam bas dosta slika,sada cu vam pokazati par njih.



2.Koje TV emisije si pratila dok si bila mala?
Gledala sam mnogo decijih emisija i crtaca. Obozavala sam winx,barbi u svetu vila,tri musketara,jagodicu bobicu, sirene i jos mnogo tih zenskih crtaca. Uglavnom sam volela one barbi, ali winx sam obozavala.Kao bila sam tj. glumila sam da sam kao ona Blum,sa crvenom kosom, i kada se ono bore navijala sam za nju. Pa sam  sa sestrama trcala i kao ''bacala moci'' , hahah,bilo je stvarno ludo.



3.Koje pesmice si volela slusati?
A volela sam one pesmice iz crtaca. Na primer onu od Lucije sirene ' kada dodjes mii,ja ljubav svu dacu tiii,jer si ti u srcu mom zauvek jediniii '. Dalje one od winx,volela sam i medo brundo (medoo brundo sad zaigraj ludo...), i jos mnoge druge.




4.Koja ti je bila najbolja igracka iz detinjstva?
Imala sam tonu barbika. Kad god sam bila u soping sa mamom kupovala sam barbike,barbike,i samo barbike. Mnogo sam volela da se igram sa njima, a kada sam napunila 10 godina i kada su mi vec dosadile uzela sam makazice i skroz sam im skratila kosu.Mislim prvo sam im pravila neke paz,stepenaste frizure itd, i tako polako ali sigurno sam ih ošišala celavo





5.Koji dogadjaj iz detinjstva ti je ostao u secanju?

Imam zaista jako puno dogadjaja iz detinjstva. Kad god sam bila kod babe,cupala sam cvece i kao pravila sok od njega. Ona ima veliko dvoriste i ima dosta cveca. Mi smo to cvece cupale,potopile ga vodu i onda cedile da pusti vodu.Zatim smo to grejali na sunce.Bilo je zaista ludo.Jednom smo pokidale bukvalno celu ruzicu,sve latice,i ostale su gole grane, kada su nas videli.... ne bih sada o tome...




6.Da li bi zelela da se vratis u vreme kada si bila mala?

Pa volela bih,bilo je jako lepo. Ali i sada nisam nesto odrasla,jos uvek uzivam u detinjstvu.



7.Mesto na koje si najradije dolazila kada si bila mala?
Pa najvise sam volela da idem kod babe i dede.Tamo sam imala nekako najvecu slobodu,svasta su mi dozvoljavali da radim,a posebno baba. Sa njom sam pravila dorucak,sa sestrom te sokove od cveca.



Najbolji drug/drugarica iz detinjstva?Da li se jos uvek druzis sa njim/njom?

Imala sam vise prijatelja iz detinjstva,najvise sam se druzila sa jednim decakom,necu sada ime otkrivati.Igrala sam sa njim sve i svasta, kao odbojku (ali ne pravu),fudbal (uglavnom sam ja branila) i jos mnogo toga. Sada se ne druzim sa njim,on se odselio.



9.Najdrazi deo iz tvog detinjstva?
- Ne znam,zaista se ne mogu sada setiti.



Najveci nestasluk koji si napravila u detinjstvu?

E ovo imam dosta,pravila sam dosta nestasluka. Cesto sam sekla svoju odecu da bih pravila haljinice za lutke,to nisam uopste zalila.I jednog dana moja mama je uzela da sklapa ves,kad ono svaka druga stvar koju je uzela je imala neke rupe,bolje receno bila je pocepana... A znate onu facu krivca? Odmah me je provalila

Jedna frizerka je stanovala kod nas tj. u jedan lokal, i meni je bilo dosadno i otisla sam kod nje i trazila joj da mi skrati šiške,medjutim ona mi ih je previse skratila (ne znam kako da kazem). Bila sam jako smesna.Kada me je mama videla sokirala se,pitala je tu zenu zasto mi je to uradila,a ona ' pa ona mi je sama trazila,mislila sam da si je ti poslala'.Okej ajde,priznajem kriva sam,ali preterala je koliko mi ih je skratila!



Da li si kao mala volela sminku,suknjice,torbice ili te to nije zanimalo?
Naravno da me je zanimalo.To sam obozavala.Koristila sam onu deciju sminku,cesto sam se tako sminkala sa sestrama.Zaista ne shvatam cure koje to nije zanimalo,vec su ih zanimali pistolji,roboti itd.



Osoba koju pamtis iz detinjstva?
To je moja prababa,mnogo sam je volela! A zasto bas ona? Pa ne mogu to opisati recima,to samo ja znam. Sve u svemu bila je jako dobra zena,bila je sa mnom i u dobrim i u losim trenucima!



Odgovorila sam na ova pitanja i sada znate nesto o mom detinjstvu.Detinjstvo je zaista najbolji period zivota i trudim se da jos uvek uzivam u njemu! Ali znam da nikad necu imati takve uspomene i trenutke kao sto sam tada  imala!


Ako zelite odradite ovaj tag,necu sada izdvajati posebo,nisam sigurna ko je uradio,a ko nije ovaj tag.Nadam se da vam se dopao ovaj post.GIWEAWAY uskoro!


Prijavite se za giweaway u prethodnom postu


- Miljana. ♥

22 comments:

  1. Odličan post,jako si slatka <3
    Hvala ti što si odgovorila na pitanja <3

    ReplyDelete
  2. Hjooooj, bila si bas nestasna. Veruj, nisi jedina koja je sekla barbikama kosu, koja je trcala po sobi i bacala winx cini i koja je pravila sok od cveca...Da, ja sam pravila i tortice od blata i cveca....Da znam, bila sam luda... Super postic, inace bila si preslatka, ali ko kaze da nisi i sad?? ♥♥♥♥

    Prvi outfit post na mom blogu-http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/2016/04/malibu-90265-girl-outfit-post_3.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,bas ti hvala, jesi bila luda! ♥

      Delete
  3. Preslatka si bila, i vidi se da si baš uživala u detinjstvu, mada ono još nije gotovo, uživamo mi još uvek! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odličan je post, možda i ja ovo uradim u nekom skorijem periodu. Mogu da ti kažem da si bila prava slatka i ujedno nestašna devojčica. Ali gledano sa vedrije strane, uglavnom smo svi bili takvi. Na primer, meni je doživljaj bio kad odem kod bake pa sa sestrom pravim "torte od blata" :D

    Ukoliko želiš, poseti moj blog, nov je: http://lifelover02.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kako sam zaboravila te torte od blataa,to je bio ful recept haha!
      Hvala ❤

      Delete
  5. Haha, baš lep post! Mnogo mi se dopada ovaj tag, mislim da ću ga i ja jednom uraditi ☺ I ja sam bila slična, ali meni mama nije davala makaze, tako da nisam ni smela da ih diram, ali sam i ja imala sličnih momenata. A što se tiče babe i dede, naravno, isti slučaj i kod mene, kod cele rodbine sam mogla da radim šta poželim ☺

    Katie's Little Corner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala❤
      Pa i meni nije dala sigurno,ali ja sam ih sama uzimala...

      Delete
  6. Baš si me nasmejala nestašlucima. :D U glavnom smo slične, obožavala sam barbike, fudbal, odbojku dok sada sve to mrzimm, mrzim, mrzim (osim fudbala btw)!

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Uh, sečenje kose barbikama je bio moj hobi! :D Odličan post i ti si dala jako dobre i duhovite odgovore! ☺

    javelina03.blogspot.com ☺

    ReplyDelete
  8. Ja sam i sad,sa dvanaest godina pre par meseci ošišala jednu glavatu Bratz lutku hahah..I ja sam gledala princeze sirene a omiljena pesma bila mi je ona ,,Sarina pesma''..Sa Winx sam bila opsednuta haha.Parfemi od cveca,nesto najboljee ❤❤

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dosadile barbike haha, to je bilo to detinjstvo! ❤

      Delete
  9. Jooj bas me potseca na mene kad sam bila mala haha. Inace super post, i ja sam radila tag negde letos. ♥

    ReplyDelete
  10. Anonymous1:28 AM

    Pokusaj da pises razmak iza zareza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shvati vec jednom da si smorila! Ako vec zelis da se pravis toliko pametna budi neanonimna! Okej?

      Delete
    2. Anonymous1:48 PM

      Ne pravim se pametna, samo kažem najnormalniju stvar i najosnovnije gramatičko pravilo, nije nikakav hejt stvarno.

      Delete
  11. Preslatka si na fotografijama. ❤❤❤
    Takođe sam kao mala pomišljala da Barbikama skratim kosu onako potpuno, ali uvek mi je bilo žao i sada sve svoje lutkice imam na polici sa netaknutom kosom. :D ❤ Ja sam sekla i pravila proteze na svojim čarapama kako bih napravila haljinice, tada su im bile taman. 😂😂❤ <333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥