5/25/16

My favorite serbian instagram profile



Nikada do sada nisam uradila post na ovu temu,pa sam odlucila da ga uradim danas.Ja necu predstaviti svoje  strane instagram profile,vec su nase (srpske). Potrudicu se da predstavim sto vise omiljenih profila.Odmah cu poceti...

Odmah da kazem da redosled nije bitan,pisacu kako se setim.

Medju mojim omiljenim srpskim instagram profila nalazi se ovaj.Ovaj profil vodi divna Milica sa bloga Style On First Place ( styleonfirstplace.blogspot.rs ). Njene fotografije su divne,i mislim da ona zasluzuje mnogo vise followersa nego sto ih ima.



Sigurna sam da vam je ovo ime,ovaj instagram profil sigurno veoma poznat. Andrijana je vrhunski fotograf i ja nemam dovoljno dobru rec kojom bih opisala njene fotografije.Inace ona je i blogerka koju svi znate , njen blog je www.kapege.com/



3. aminabahovic
Aminin profil je meni onako skroz opusten.Naravno,ne mogu ga uporediti sa Andrijaninim instagram profilom,ali Aminin profil je jako,jako dobar na neki njen nacin.Ona mi je nekako jedinstvena i fotografije su joj veoma dobre.Iz meseca u mesec njen instagram profil postaje sve bolji.  Njen blog je www.innisall.blogspot.com 


4. zorannah
Sigurna sam da svi znate za Zoranu.Ona ima predobre fotografije,ali nije ni cudno, zato sto ona zaista dosta putuje i ima sta da uslika.Ne bih vise da komentarisem njene fotografije,divne su.
www.zorannah.com


5. marijazezelj
Bas kao i Zoranu,svi sigurno znate i Mariju Zezelj.Ona je jedna prelepa devojka i njene fotografije su predobre..Posebno mi se dopada efekat njenih slika.


6. umomsrcu
Meni se Marijanin profil dopao na prvi pogled.Njene fotografije su vrlo zanimljive,nekako su me jako brzo privukle. Ona je blogerka,njen blog je marsylylife.blogspot.com


7. saamopetraa
I poslednji moj omiljeni instagram profil (sto se tice sprskih,hrvatskih...) jeste Petrin.Ona je hrvatska youtuberka i mozda vam je poznata po nazivu The lazy wave (tako nesto).Njen instagram profil mi se jako dopada,ima slicne pozadine i efekte kao Marija Zezelj.




Da li vec pratite ove instagram profile?
Koji vam se najvise svidja? 
Da li zelite da uradim post na temu 'moji omiljeni strani instagram profili'?


Moji instagram profili:
privatni: miljanamima
za blog: volimblogovati

Moj e-mail:
isidoradimitrijevic77@gmail.com


Pozdrav,
Miljana. ♥

10 comments:

  1. Ne znaš koliko mi znači što si me spomenula u ovom postu! Drago mi je da ti se moj instagram profil dopada. Hvala ti puno, ljubim te! ♥:*

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvala ti Miljana mnooogo, mnooogo <3 Divna si! Ulepsala si mi dan <3

    ReplyDelete
  3. Ne znam kako da ti se zahvalim zaista. Mnogo si me obradovala! Stvarno mi puno znači kada znam da se nekom dopada moj profil i fotografije koje objavljujem na njemu. Hvala ti puno! <33

    ReplyDelete
  4. PREDOBAR POST *-* SVE IH PRATIM :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Super post!Skoro sve pratim i zaista su odlicne!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Pre svega, post je jako zanimljiv i hval ti što si sa nama podelila ove instagram profile.
    Meni se najviše dopada Petrin, pratim je i na instagramu i na yt već duže vreme. (:
    Ja imam da svima vama predložim profil fotograf_iz_ulice (fejs Mi Photography).

    Ja sam nova, pa ako želite pročitajte moj prvi post:
    http://introvertna-holandjanka.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  7. Odlican post, vecinu njih i ja pratim i zaista su super. <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Pratim uglavnom sve te profile, odlican post. ♥

    ReplyDelete
  9. Pratim većinu profila i slažem se s tvojim odabirom, imaju predivne slike. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zaista divni predlozi, izuzev Zorannah-e, nju zvanično ne podnosim, ali nećemo o tome (moje mišljenje i ništa drugo). Ostali profili su stvarno vredni pominjanja. :*

    http://couturecase.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥