5/10/16

Never enough - BRACELETS



Narukvice su mi omiljeni deo nakita. U poslednje vreme mnogo ih kupujem. Imam par omiljenih profila koji rucno rade narukvice i jedan od tih je HOLY OWL NAKIT . Ja sam odusevljena narukvicama koje su mi stigle.Porucila sam dve narukvice,a uskoro cu jos neku za vas. Polako prikupljam pokloncice za giveaway.

Ja sam porucila dve narukvice,jednu za mene,a jednu za moju najbolju drugaricu.U nastavku pogledajte kako one izgledaju i saznajte nesto o njihovoj stranici...



Obavezno posetite stranicu i ako zelite zapratite ih KLIK


Poceli su sa radom pre devet nedelja,sto znaci da su novi.Prave izuzetno dobre narukvice,mozete izabrati kakve god zelite.Imaju narukvice sa rastegljivim materijalom i narukvice sa onim lastikom,sta je vec.Prave i narukvice prijateljstva.Narukvice su jako pristupacne.Devojka/zena koja radi tamo je jako ljubazna.Narukvice mozete licno preuzeti u Smederevu i Beogradu,za ostale gradove salje post ekspresom.


Narukvice su stigle ovako upakovane,naravno imale su i onu kesicu ,ali ja sam to skinula. Stigle su neostecene,tako da je pakovanje odlicno.

Narukvice su kao sto vidite neon zute boje.Obozavam tu boju,naravno, lepse su uzivo nego na slikama.
One su rastegljivog materijala.

Odlucila sam da na narukvicama budu nasi incijali i izmedju jedno srce.Naravno,vi mozete da izaberete nesto drugo

Na jednoj se nalazi kljuc,a na drugoj katanac. Mislim da je to bas simpaticno.Privesci su besplatni,samo nisam sigurna da li se vise od jednog naplacuju.


Sve u svemu,narukvicama sam odusevljena,predivne su! Ako nesto porucujete sa ove stranice necete se pokajati. Za vise pitanja i informacija obratite se njima KLIK


Pozdrav,
Miljana. ♥

15 comments:

  1. Preslatke su, cestitam na saradnji <333
    Tijana:*

    ReplyDelete
  2. Sve narukvice su preslatke!

    Moj najnoviji post:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/05/mafini-sa-cokoladom-recept-cookwithnadja.html

    ReplyDelete
  3. Stvarno divne narukvice! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I meni su narukvice omiljeni deo nakita i imam ih mnooogo, ali nisam ja kriva kada su predivne haha :D Jako mi se dopada boja, vrh je stvarno. Slike su super, kao i sve ostalo <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Čestitam na suradnji. Narukvice su preslatke.
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ReplyDelete
  6. narukvice su prelepe i ;estitam na saradnji!
    blog ti je prelep! :)

    ksendzi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Slike su divne kao i narukvice, sigurno si srecna sto imas tako lepe! Super post. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥