5/20/16

OUTFIT | ROMWE




Pozdrav svima,pre nedelju dana postar me je obradovao divnim paketom u kome se nalazila ova predivna haljina sa Romwe sajta.Ja sam zapravo ovu haljinicu porucila za mamu ali njoj je bila prekratka i ona je poklonila meni.U nastavku pogledajte kako izgleda haljinica... 

Haljinu mozete poruciti OVDE
Sajt posetite OVDE
Druge haljine mozete pogledati OVDE

Baletanke - LC waikiki


Sto se tice haljine,materijal mi se ne svidja bas ali ostalo je sve super i stvarno preporucujem! Vise o haljinice mozete procitati OVDE kako se ne bih ponavljala.A sada pogledajte slike,one govore vise od reci....










Link gde mozete poruciti i ostale haljinice - KLIK

Eto to bi bilo to,nadam se da vam se haljinica svidja.Pozdrav do sledeceg posta
- Miljana. ♥

23 comments:

  1. Anonymous4:44 AM

    divna ♥

    ReplyDelete
  2. Post je odličan, svaka čast :D Članica sam tvog bloga, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  3. Slatka haljinica :)

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. PREMEDENA HALJINICA *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Predivna haljine,prelepo ti stoji!Super ti je blog,novi sam clan,volela bih da uzvratis ako ti se dopadne moj blog!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Predivna haljina, savršeno ti pristaje. :)

    ReplyDelete
  7. Baš mi se sviđa haljina i mislim da ti odlično stoji. Doduše, malo je svečana, ali nema veze, uvek može da posluži za neke lepe i svečane prilike ☺


    allKatie - novi post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.Pa da,jeste svecana,naravno necu je nositi svaki dan,vec kao sto si rekla za svecane prilike. ♥

      Delete
  8. Preslatka je haljinica draga ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Haljinica je tako predivna :*
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    ReplyDelete
  10. Draga moja princezo ponosna sam na tebe,haljinica je predivna...Blog ti je savrsen...Pratim tvoj blog...Veliki poljubac ti saljem :*
    www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koliko meni znace ovakvi komentari,hvala ti puno! Ulepsala si mi dan! ♥♥

      Delete
  11. Haljinica je prelepa. Divno ti stoji. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Haljinica je bas slatka :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥