5/22/16

Trenutni favoriti | Maj


   
 Pozdrav svima,danas sam odlucila da vam pokazem svoje trenutne favorite.Necu pokazivati samo sminku,vec cu i garderobu,nakit i razlicite druge stvarcice. Hajde odmah da pocnemo...



Nesto sto sam bukvalno koristila celog meseca, i nesto sto jos uvek koristim jeste ovaj sprej za telo koji prelepo mirise. Znam da mirise na borovnicu,a ovo cvece ne znam kako se zove.Ima jako prijatan miris,neku cvetnu notu.Imam zaista dosta ovakvih i slicnih sprejeva,skoro sam sve isprobala.Imaju 100 ml.Mozete ih poruciti u Avon i cena im je vrlo pristupacna,mislim da su oko 400/450 dinara. A neki kostaju i 150 / 200 dinara.


Ne znam koliko vas je procitalo post o ovoj narukvici,ali sigurno znate da nisam je skoro dobila.Ali,od kad mi je stigla ja je ne skidam,boja je presavrsena i kvalitet narukvice je odlican.Prezadovoljna sam ovom narukvicom i hvala instagram profilu holy.owl.nakit

Cena narukvica je od 200/300 dinara do 500 ,ja mislim.

Treci trenutni favorit jesu ove naocare.Nosim ih dosta cesto i bas mi se dopadaju.Naravno,ovo nisu naocare za vid. Mozete ih pronaci bukvalno svuda,cena im je od 400 (nisu bas kvalitetne) do 1000/2000 dinara (bas kvalitetne). Idu mnogo lepo uz neke kombinacije,lep dodatak.



Moj trenutni favorit je i ova ukrasna traka koju sam dobila od instagram profila srecno dugmence.
Mnogo toga sam ukrasila sa ovom trakom,uskoro i neki diy postovi,nisam ih radila skoro,ne pamtim!




Pored maskare big false lash omiljena maskara mi je ova.Nisam htela da pokazem big false lash jer svi vec znate za tu maskaru,a i vec mi je bila u favoritima.Ova maskara je takodje jako dobra.U pitanju je veryme funky extendalash.Ne secam se gde sam je porucila,ali dosta je cesta. Preporucujem je,odlicna je.Inace imate ovakve u crnoj i plavoj boji.


Ja imam masnu kozu i ovo mi je malo pomoglo. Sada mi nije toliko masna kao pre i gotovo da nemam bubuljice.Inace kupila sam i neki melem za bubuljice pa cu vam ga pokazati ako zelite,zaista mnogo pomaze.
Da se vratimo mi na ovaj proizvod... Ovo je avon care 3 u 1 cleanser,toner i moisturiser.Pored toga sto pomaze masnoj kozi,ovo je odlicna stvar i za skidanje sminke i ciscenje lica. Naravno,ovo sam porucila u avonu i kad vam kazem cenu slogiracete se, cena ovog proizvoda je bila 1,10 e  

Ako zelite da uradim recenciju o melemu za bubuljice i o ovoj kremi obavezno komentarisite!



Ovo je Avon care family krema za lice,ruke.telo.Krema je napravljena za sve tipove koze,nije uopste masna.Predivno mirise i kao sto vidite ima 400ml.


Zatim imam neke proizvode za ciscenje lica (uklanjanje bubuljica,mitisera itd.) iz Avona.



Prvi proizvod je za uklanjanje mitisera BLACKHEAD CLEARING.Imala sam malo mitisera na nosu i nakon nedelju dana koriscenja potpuno sam ih uklonila.Tako da,za one koji imaju mitisere ovo je pravo resenje.Drzite na licu oko 10/15 minuta,a ona isperete mlakom vodom.Ako zelite,mogu vam pokloniti ovo u narednom giveawayu.Ovaj proizvod je 600 dinara,trenutno na popustu 350 dinara.



Blemish clearing je proizvod za ciscenje lica.Najcesce ga koristim kada skinem sminku,pa ovo nanesem kako bih bila potpuno sigurna da nemam ni trunkicu sminke po licu. Naravno,ja se ne sminkam uvek i mnogo.Kada idem na rodjendane ili na neke vece proslave stavim puder i maskaru,to je to.Ovaj proizvod sam porucila u Avonu po ceni od 450 dinara na popustu,inace je oko 550/600 dinara.

Zaista sve preporuke za ovaj i prethodni proizvod!



I poslednji favorit jeste ova krema za telo,ja je zapravo najvise mazem na rukama.Krema ima 150 ml i sadrzi vitamin E. Upotrebljiva je tri godine nakon sto se otvori.Krema predivno mirise i mozete je poruciti u Avonu po ceni od 200/300 dinara,manje / vise.


14 comments:

  1. Drago mi je da si pomenula neke proizvode, koje ja trenutno koristim.
    Sprej za telo je predivan, inace orhideja je u pitanju :-)
    Cherish krema odlicna, dok me Family nije bas odusevila, imaju bolje definitivno.
    Odlican post, ljubim te ! :-*

    CHECK MY LATEST POST PEOPLE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/donuts-cupcakes.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga,ljubim i ja tebe! ♥

      Delete
  2. Ja uopšte ne znam kako sam sebi dozvolila da ne budem učlanjena u tvoj blog. I dalje ne mogu da se opasuljim. Sada sam član, haha. :D
    Odličan ti je post draga! Ja moram da probam ovo za mitisere, jao.. ♥

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,nisam ni ja znala da nisi uclanjena,cekala sam tvoj komentar ♥
      Hvala draga! :*

      Delete
  3. Odličan post. Sviđaju mi se proizvodi koje si nam pokazala, izgledaju zaista dobro. Nažalost, nisam imala prilike ni jedan od njih da isprobam. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Avonovi sprejevi za telo su stvarno odlični. Imam sličan proizvod protiv bubuljica i stvarno je dobar. Moraću da isprobam i ovaj iz posta koji je protiv mitesera. Super post. :)

    ReplyDelete
  5. Post mi se bas dopada i uzivala sam citajuci ga <3 Ona ukrasna traka je bas slatka, sigurna sam da ti je od velike koristi :) Uzgred, nominovala sam te za jedan tag, pa ako zelis pogledaj <3

    http://neramisic.blogspot.rs/2016/05/the-miranda-sings-award.html

    ReplyDelete
  6. Maskara je Oriflame, za slucaj da zelis opet poruciti :)

    ReplyDelete
  7. NAOČALE SU VRH *-*
    Ako hoćeš posjeti moj blog i učlani se *-*

    >petra-s-life-blog.blogspot.hr<

    ReplyDelete
  8. Odlicann postt😍
    http://nimadosplita.blogspot.hr/2016/05/pocetak-pocetka.html?m=1

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥