5/7/16

Wishlist 02 | What I like from the site SheIn



Opet ja sa jos jednu listu zelja sa mog omiljenog sajta - SheIn.Sigurna sam da vecina zna za ovaj sajt.Ljudi koji rade tamo su jako ljubazni,a pored toga odeca im je jako kvalitetna i predivna. Mozete pronaci sta god pozelite. Danas cu vam predstaviti moju drugu listu zelja sa ovog sajta.



Prva stvar koju sam svrstala u svoju listu zelja jeste ova kozna suknjica.Sada se dosta nose kozne stvari,tako da je ova suknjica zaista super.Mozete je nositi na mnogo prilika,kao sto su rodjendani,neke druge proslave... I crna boja ide uz sve,tako da,to je jos jedan plus.

Ako vas zanima cena i velicine pogledajte OVDE


Ove trenerke toliko zelim ,a uvek kada biram izaberem nesto trece.Mnogo mi se svidjaju,ja volim crno-bele stvarcice na prugama.Moze se nositi uz obicne bele ili crne majice,mislim,meni tako najlepse izgleda.Odlicne su i za skolu,za setnje...

Ako vas zanimaju velicine i cena pogledajte OVDE


Uvek narucujem kozne jakne,pa sam ovog puta zelela malo da promenim.Ovo mi se zaista mnogo dopada,boja je jako lepa.Oduvek sam zelela nesto ovako,ali nisam mogla da pronadjem bas ovakvu boju.Ovo mozete iskombinovati uz mnogo toga.

Ako vas zanima cena i velicine pogledajte OVDE



Linkovi svih stvarcica:
- trenerke: http://goo.gl/m4qZQi
- suknjica: http://goo.gl/dSHBsF
- jakna: http://goo.gl/vRDrVX


Pozdrav,
Miljana.

29 comments:

  1. Odlican post! Stvarcice su prelepe :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Stvarci su divne <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Trenerke jesu divne, svidjaju mi se i suknjica i coat.

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mnog mi se svidja suknja, sroz je ja! ♥ Jakna i trenerke su odlični!

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Odlican post. Starcice su stvarno prelepe. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post. Zanimljiva wishlista :)
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 <-- new post <3

    ReplyDelete
  7. Odličan post, draga! Wishlista je sjajna! ☺

    javelina03.blogspot.com - Novi post ☺

    ReplyDelete
  8. Stvari su super!!

    Moj najnoviji post je:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/05/whats-in-my-purse.html

    ReplyDelete
  9. Ja sam baš danas kupila takvu kožnu suknju xD
    Inače, odličan post!

    http://kreativanblog.blogspot.hr/2016/05/q-odgovori.html - novi post + izgled bloga 💐

    ReplyDelete
  10. Trenerka je vrh. Nedavno sam kupila koznu suknjicu slicnu ovoj. Prelepe stvari si odabrala <3333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Odlične stvari! Trenerka je fenomenalna, a suknju i ja vrebam već neko vreme. Nikako da se konačno odlučim i kupim je. :)

    NOVI POST ---> Review: Wonderland by Jana Dačović | NOVI VIDEO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,da,uvek kada gledam ugledam nesto drugo,i onda to porucim.

      Delete
  12. Odlican post
    Pratim te,uzvrati :)
    www.aminnah.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odlican post
    Pratim te,uzvrati :)
    www.aminnah.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    ReplyDelete
  15. Stvarčice su ti super! <3

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jaooo sve stvari mi se baš dopadaju. Sad gledam tu trenerku i želimmm je :)


    Moj blog: Kapege life moments :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥