6/30/16

BEAUTY TRIKOVI


Pozdrav svima,jako sam uzbudjena zbog ovog posta,mislim da ce biti veoma zanimljiv.Ja jako volim da gledam beauty videe,a posebno kada su u pitanju neki trikovi,tako uvek nesto novo otkrijem i mislim da su takvi videe i postovi stvarno korisni. Danas sam ja vama pripremila neke trikove,mozda neke znate,mozda ne znate..Sve u svemu,ja sam se potrudila i nadam se da ce vam se dopasti ovaj post... Hajde da pocnemo!


1.Kako matirati ruz
- Za ovaj trik bice vam potreban jedan sloj papira,posto su svi papiri dvoslojni/troslojni ,vi odvojite samo jedan sloj,obicna cetkica ,puder u prahu ili kamenu i naravno neki ruz koji nije mat. Sve sto trebate da uradite jeste da jednoslojni papir stavite na usne i drzite (zategnite sto vise mozete),zatim uzmite cetkicu i puder i prelazite preko papira. Tako nanosite par sekundi i kada skinete papir vas karmin/ruz ce postati mat.

2.Kako da vam olovka postane tamnija i kako da se lakse nanosi
- Ovaj trik je stvarno jako lak.Sve sto vam bice potrebno jeste naravno olovka za usne i sibice ili upaljac.Ja vam predlazem da uzmete sibice,zato sto je jaci plamen i brze cete zavrsiti. Jedino sto trebate da uradite jeste da upalite sibicu ili upaljac i olovku drzite malo blizu plamena,5/10 sekundi. Sacekajte da se olovka ohladi i onda je mozete bez brige koristiti.Na slici mozete videti trag olovke pre ovog trika i posle ovog trika.

3.Kako da popravite osusenu maskaru
- Ako imate neku staru maskaru koju niste potrosili,a koja vam se osusila,onda je ovo trik za vas.Za ovaj trik trebace vam tople vode i naravno ta stara osusena maskara.Maskaru ubacite u vodu i drzite 15/20 minuta,  posle je sigurno mozete opet koristiti.

4.Kako da vam snalice budu cvrsce i da duze traju
- Ovaj trik je takodje jako lak kao prethodna dva.Za ovaj trik ce vam biti potreban lak za kosu i naravno ovakve snalice.Sve sto trebate da uradite jeste da poprskate ove ukusnice i one se posle nece na kosu pomerati i slicno.

5. Kako da vam kosa lepo mirise
- Za ovaj trik ce vam jedino biti potreban cesalj ili cetka i neki dezodorans,obican parfem ili jos bolje parfem za kosu ako imate.Znam da je parfem za kosu mozda malo neobicna stvar,ja sam svoj porucila preko instagram profil Angel the therapy Novi Sad. Samo uzmite bilo koji sprej,parfem,dezodorans i poprskajte vas cesalj ili cetku,a zatim se ocesljate i vasa ce kosa lepo mirisati.

6.Kako skratiti ispucale vrhove
- Ako vam je kosa dosta ispucala,a ne mozete da odete kod frizera ili slicno,onda ovako uvrtite kosu i te ispucali vrhovi ce sami izaci.Onda uzmite makazice i jednostavno ih skratite.Na ovaj nacin necete moci da uklonite sve ispucale krajeve,ali ce biti dosta od pomoci ovaj trik.

7. Resenje za masnu kosu
- Ako vam je kosa masna,a vi hitno trebate negde da idete i nemate vremena da se okupate,onda je BABY PUDER pravo resenje za vas.Uzmite baby puder i stavite na korenu kose,a zatim protrljajte.Vasa kosa ce biti dosta cistija. Ovo je super kada stavite uvece,pa prespavate s' tim,ujutru bi vam kosa bila kao da ste je tog trenutka prali.

8.Kako lakse otvoriti lak
- Ako vam se desi da ne mozete otvoriti lak,onda uzmite obicno trakicu za kosu i zavezite oko zatvaraca laka,onda cete lak otvoriti bez problema.

9.Kako da vam se telefon brze napuni
- Znam da ovo nije beauty trik ,ali je veoma dobar,pa sam odlucila da ga ubacim na kraju. Sigurna sam da mnogo vas ima problem sa baterijom.Kako bi se vasa baterija brze napunila jednostavno ukljucite rezim letenja i vas telefon ce se mnogo brze napuniti.

To bi bilo to sto se tice svih trikova,nadam se da ste saznali nesto novo. Obavezno komentarisite da procitam vasa misljenja u komentarima.

e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: miljanamima   |    volimblogovati

PRIJAVITE SE ZA GIVEAWAY *OVDE*

Pozdrav,

30 comments:

  1. Odlicni trikovi!Za neke sam znala,ali recimo ovaj sa ispucalim krajevima ce mi pomoci.Slike su sjajne.

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post kod mene,bilo bi mi drago da pogledas :)

    ReplyDelete
  2. Slike su odlične. ☺ Za neke trikove sam znala, ali za većinu ne, mnogo si mi pomogla.☺❤ Ovo za brže punjenje je super stvar. ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
  3. Neke trikove sam znala, a neke tek otkrila. Često imam probleme za koje si rekla rešenje, mislim da će mi biti od velike koristi! ☺

    misseslandy.blogspot.com -- Novi post!

    ReplyDelete
  4. Super post!Zaista jako korisni trikovi potrebni svakodnevno...
    Beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Slike su sjajne! Sve si veoma lepo objasnila:)


    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/5-june-favorites-2016.html?m=1

    ReplyDelete
  6. Odlični trikovi,za većinu sam znala ali drago mi jer si me podsetila.


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Odlican trik za punjenje fona. Meni ce bas znaciti :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Odlični trikovi! Jako koristan post! <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Super post. Trikovi su jako dobri. Komentarisi na mom blogu


    novi post----> http://modernaitalijanka.blogspot.com/2016/07/ljubav-saveti.html

    ReplyDelete
  10. Super trikovi.Najviše mi se sviđa ovja za matiranje ruža :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Znala sam za sve ove trikove ali su zaista si odlični i veoma korisni. Sigurna sam da će nekima koji nisu znali za njih biti od velike pomoći :)
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 - new post :)
    👙 Use code 'FOREVERBLOGM' on Todiefor.com to get 15% OFF on any of their bikinis 👙

    ReplyDelete
  12. Jako korisni i praktični trikovi :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  13. Super post,ovi trikovi ce mi super doci pogotovo u letnjim mesecima kad vise izlazim <333!

    ReplyDelete
  14. Predivan post,za neke od ovih trikova sam več znala,ali za neke prvi put čujem.Jako koristan post! :)

    https://saskinkutak.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Trikovi i slike su,malo reći,odlični.

    ReplyDelete
  16. Sjajan post Miljana! Svaka čast, savjeti su jako korisni! ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/zaful-swimwear-wishlist.html
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    ReplyDelete
  17. Fenomenalni trikovi,za neke sam privi put sada čula u tvom postu :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥