6/27/16

GIVEAWAY | 250+ clanova

Kao sto sam reklaa u prethodnom postu danas ce biti GIVEAWAY. Ovaj giveaway pravim u znak zahvalnosti za 250+ clanova na blogu. Za mene je to stvarno ogroman broj,jer znam da blog nije toliko popularna drustvena mreza.Ovaj GIVEAWAY je INTERNACIONALAN,sto znaci da mozete svi ucestvovati. U nastavku pogledajte poklone koje sam vam pripremila i procitajte pravila...



KAKO UCESTVOVATI;
1. Pre svega morate biti clan mog bloga (vazno)
2.Pratite me na instagramu; @miljanamima  i  @volimblogovati
3. Zapratite Cvetni rajfovi K&S (vazno)
4. Podelite ovu sliku na instagramu (tagujte) ili blogu  (Ako nemate ni instagram,ni blog,nema veze.Ovo je samo za vece sanse)
5. U komentarima napisite svoju e-mail adresu, korisnicko ime instagrama (ako imate instagram) i sta vam se najvise svidja od ovih poklona.



POKLONI;


Prvi poklon je u saradnji sa Cvetni rajfovi K&S.
Rajf sam sama birala za vas,mislim da je presladak.

Druga stvar koju cete dobiti (neko od vas) jeste ovaj piling za ruke i stopala.Mirise jako lepo,imam isti.

I poslednja stvar koja ce biti u paketu jeste oaj lak za nokte. On je pink,kao sto mozete videti i u broju 367.I boja je super za leto.


To je to sto se tice pokloncica.Pobednica ce biti samo jedna i bice izvucena random preko random.org sajta. Pravila mozete procitati na pocetku posta i jos jednom da kazem,GIVEAWAY JE INTERNACIONALAN.


Pozdrav,
- Miljana. ♥

40 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Odlično darivanje! Poklončići su predivni, a najviše mi se dopada ovaj rajf koji je uzgred božanstven.

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Instagram: @kreativnavila
    P.S. Uradila sam sve korake i čak sam i podelila fotografiju darivanja na svom Instagram profilu. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno draga,ti si broj 1. ♥
      Zelim ti puno srece :)

      Delete
    2. Ti si broj 1 i 16 zato sto si podelila sliku na vise drustvenim mrezama. ♥

      Delete
  3. Preedivan giveaway,sve sam odradila <333!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,vazno je da mi ostavis svoju e-mail adresu,ako pobedis da te kontaktiram.
      Inace,ti si broj 2.

      Delete
  4. Odlični pokloni!♥
    Email: upnevergive656@gmail.com
    Instagram: @petra779 (nisam podijelila sliku)

    ReplyDelete
  5. Email: petralove4nice@gmail.com
    Instagram: petra_blogger
    Podjelila sam sliku na instagram i sve označila <3

    Najviše mi se sviđa ovaj cvijetni rajf jer preljepo izgleda i ako ga osvojim darovat ću ga najboljoj prijateljici za rođendan jer obožava sve što ima veze s cvijećem *-*
    Sretno svima *-*

    ReplyDelete
  6. Giveaway je prekrasan! Kao i svima, najviše mi se sviđa rajf, obožavam cvijeće. :)

    Mail: anniefashionblog@gmail.com
    Instagram: blogger.pink

    ReplyDelete
  7. Giveaway je super! Najviše mi se svida rajf,jako volim cvijetne dezene,ili bilo sta u vezi s cvijecem tako da je preeeeelijepoooo!

    Mail: anasosic4244@gmail.com
    instagram: ana.photo.kiara

    ReplyDelete
  8. Odličan giveaweay,ali se ne mogu prijaviti.Srećno svima ♥ I čestitam na ovolikom broju čitalaca <3


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uradila sam sve osim deljenja slike.


      alex__popovic
      aleksandra.popovic1828@gmail.com

      Delete
  9. Pre svega ti čestitam na 250+ članova!! Stvarno ogroman uspeh! Rajf mi je prelep!

    Poseti moj blog!

    http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/my-beach-bagmoja-torba-za-plazu.html

    ReplyDelete
  10. Predivno darivanje!Cestitam ti na 250+ clanova,zasluzila si!♥Od poklona mi se rajf najvise dopada.♥Lak je zaista divan.♥ A verujem da je piling divan.♥Ingstagram nazalost nemam. :/ ♥ Najbolja si ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    gmail: pinkunicorn710@gmail.com

    ReplyDelete
  11. jelenabre1997@gmail.com
    Insta : jfashionlover97

    Rajf je divann :)

    ReplyDelete
  12. E-mail : nadjadollsari@gmail.com
    Najviše mi se dopada Pink lak, prelep je. 😍💝

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
  13. E-mail: tijanaterzic63@gmail.com
    Instagram: tijana.terzic26
    Odradila sam sve! ♥ Najviše mi se dopada rajf! :D

    ReplyDelete
  14. Pokloni su predivni! :) Definitivno mi se najviše dopada rajf. :D

    E-mail: becreativea23@gmail.com / innisall.official@gmail.com
    Instagram: @aminabahovic
    Ne mogu objaviti sliku na instagramu jer trenutno nisam u stanju - nemam interneta na telefonu ovih dana. Izvini. :/ Sve ostalo sam uradila. :*

    Novi post je na blogu -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. E-mail: fashiondiary238@gmail.com
    Instagram: zrinka_skiljo

    ReplyDelete
  16. Divni pokloni :)

    Email: missymilicajovic@gmail.com
    Instagram: missy_mj_

    Za sve devojke, u toku je giveaway i na mom blogu :) Pogledajte detalje na missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  17. email-ajnakotoric12@gmail.com
    Od poklona mi se najviše sviđa cvijetni rajf :*

    ReplyDelete
  18. Uradila sam sve korake!Jako bih želela da dobijem ove poklone zato što nikad nisam učestovala ni u jednom gw.Meni se svi proizvodi dopadaju,ali kada baš moram da izdvojim neki to bi bio cvetni rajf & piling za ruke & telo. Nmg se odlučiti za jedan,ipak su svi savršeni. <3 Nadam se da ću osvojiti nešto od ovoga. :*

    Email : anastasjamilic@gmail.com
    Instagram : @milic.anja

    <3 <3 <3

    ReplyDelete
  19. Predivno je sve. Sve korake sam uradila😊
    E-mail: anitahadzija@gmail.com
    Insta: queen_anci_

    ReplyDelete
  20. Najvise mi se svidja cvetni rajf🌸

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥