6/5/16

May favourites


Pozdrav svima,dobrodosli u moj novi post.Moram vam priznati da zadnjih par dana imam zaista dosta inspiracije za pisanje postova,da li je to zbog toga sto se skola uskoro zavrsava ili ne,ne znam. Danas,kao sto ste mogli zakljuciti iz naslova,pisem o svojim majskim favoritima.Ja najvise volim maj mesec,tada sve pocinje da se budi i da cveta, u maju mi je i rodjedan.Verovatno ne znate,ali moj rodjendan je bio 30. maja. I za par dana cu objaviti giveaway,pokloncice sam sve kupila i dobila,jos samo da objavim post.Giveaway cu napraviti zbog 250 clanova.Ali pre giveawaya imam jos neke planirane postove,ostanite uz moj blog! No,da pocnem sa favoritima...


1. Summer Fruit EOS
- Ovog meseca je definitivno eos summer fruit bio moj omiljeni proizvod za usne.Mirise predivno i ja kada ga namazem na usne bukvalno ga polizem koliko dobro mirise! Ima nekakav sladak miris (i ukus hahaha).Oduvek me je privlacio ovaj crveni eos,pa sam ga konacno kupila i nisam se pokajala. I ako vi odlucite da kupite eos,moja licna preporuka vam je da uzmete summer fruit tj. crveni eos. Moram reci da jako dobro hidrira usne .Eos balzam mozete kupiti u DM-u,cena eos balzama je 700/750 dinara.

2.Bonkers banana
Sampon koji sam najvise koristila ovog meseca je ovaj iz Avona od banane.Sigurna sam da mnogi od vas ne vole miris banane,ali kada se kosa opere i osusi ne mirise bas na bananu.Sampon je ekstra i kosa mi je jako mekana nakon ovoga.Iza pise da je ovo samon i balsam .Sadrzi 250ml.Ne secam se cene,necu da vas lazem...



3.Purixima of London

Ovaj dezodorans je stvarno super.Dosta je jak ,ali mirise jako lepo.Traje oko 4 h nakon sto ga stavite.Ima 150ml ,a mislim da kosta oko 3e,nije vise sigurno


4.Avom naturals 
Svaki put kada radim favorite spomenem neki avonov sprej za telo,ja ove sprejeve obozavam.Ovog meseca moj omiljeni sprej za telo je bio ovaj od vanile.Znaci,najvise se oseca miris vanile,a malo se oseca miris cveca.Ovi sprejevi trenutno kostaju u Avonu 150 dinara,tako da,obavezno porucite!

5.Avon planet spa
Moja omiljena krema ovog meseca je bila krema avon planet spa za ruke i stopala.Mirise predivno,meni pirise na kakao puter i ako ovde pise shea butter. Ja ovu kremu namazem uvece na stopala i ruke, drzim celu noc,i ujutru su mi ruke i stopala premekane.Inace,ovu kremu sam imala .ali sam je potrosila, pa sam kupila novu.


6.Maska za lice crno zlato
Sve pise OVDE,sve u svemu,ja sam odusevljena... 

A sada da predjemo na odecu.
Prva stvar koju sam dosta iznosila ovog meseca jeste ovaj divni kombinezon. On je bas za prolece i leto. Veoma je lagan i bas je super za ovakve vrucine. On nije dugacak,vec je kao tricetvrt. Mnogo mi se svidja,mislim da cu ga celog leta nositi.


I poslednji favorit ovog meseca je ova crop-top majica.Ona je iza duza,a napred kraca.Kupila sam je za leto,nije bas za skolu.Veoma je prijatna.Iza i sa strane ima kao neke rupice ,a napred je obicna.Boja mi se bas svidja i kao za prethodnu stvar,mislim da cu i ovu majicu dosta nositi ovog leta.
btw.zanemarite moje carape x'd




I to su bili moji favoriti,nadam se da su vam se dopali.Ocekujem vase komentare!
e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
privatni instagram: @miljanamima
instagram za blog: @volimblogovati


Pozdrav,
-Miljana. ♥

24 comments:

  1. Kombinezon izgleda odličnooo! :)

    ReplyDelete
  2. Svaki put u DMu stojim i gledam eos balzame a nikako se odlucit da kupim. Mozda sad i kupim ovaj crveni. Odlican post http://tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imas moju preporuku za crveni eos :) Inace,hvala ♥

      Delete
  3. Odlican post. Kombinezon je presladak. Avonov sprej je vrh. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post, draga. ^ω^ a kombinezon izgleda preslatko. (:

    novi post je tu:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Majica izgleda divno! ☺ Verovatno ću nekada probati crveni EOS. Neprestano štrcam AVON sprej od orhideje i borovnice, on mi je najveći favorit ovog meseca. ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,draga.I ja volim onaj od orhideje i borovnice.

      Delete
  6. Super su ti favoriti, ali je kombinezon prejak i presladak! :D

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nisam ništa probala od ovih proizvoda, ali voljela bih nekada. :) I kombinezon je predivaaan.♥

    My little corner

    ReplyDelete
  8. Obozavam eos balzame ! Super ti je post! Ja sam nova blogerka ovo je link mog bloga http://bestofmeblogspot.blogspot.rs/ ako ti nije tesko zaprati me i procitaj moj novi post.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,poseticu tvoj blog ♥

      Delete
  9. Odličan post,stvarno mi se sviđa!

    Link mog najnovijeg posta je:http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/moje-iskustvo-sa-izlivanjem-noktiju.html
    Poseti moj blog ukoliko želiš!

    ReplyDelete
  10. Meni je blog prelep,a i slike u postu,no comment *-*

    http://writtingguy.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Po proizvodima i naravno odjeći vidi se da imaš stila...
    Predivan post, svaka čast..
    I sretan rođendan sa zakašnjenjem, nadam se da si ga lijepo provela <3 <3
    http://ana077.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Odličan post. Nisam probala ni jedan proizvod, ali deluju dosta dobro! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odlican post!EOS izgleda oslicno.

    Posjetite moj blog i predplatite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥