6/15/16

Outfit idea | SheIn

 Bas dugo nisam radila neki outfit post. Na primer,kada je ono bas lose vreme stigne mi nesto letnje sa stranih sajtova,a kada je bas toplo,stigne mi nesto zimsko.I ne mogu da se slikam u jakni ako je napolju 30 stepeni , ili da pada kisa a ja u haljinici. Pre par nedelja mi je stigao paket sa SheIn sajta u kome se nalazila jedna jakna.U nastavku pogledajte kombinaciju sa tom jaknom. 

Inace,nisam mogla ranije da je uslikam zato sto sam povredila bradu i bila mi je u zavoju.


Moj outfit se sastoji od: 
Jakne - SheIn 
Obicne crne majice - Zara
Farmerke - Zara
Starke - converse



Ako vam je siroka mozete je skupiti,ima lastik unutra gde mozete da je zatezete.A na rukavima kod laktova se nalazi ovaj kao karirani deo.






Ako vam se jakna svidja,mozete je poruciti OVDE / HERE
Btw. znam da slike nisu kvalitetne ovog puta,ali nisam mogla ovog puta napolju. Ocekujte u buduce bolje outfit postove,poceo je letnji raspust,jeej!


Pozdrav,
- Miljana. ♥

22 comments:

  1. Super je jaknica, kao i cela kombinacija. :)

    ReplyDelete
  2. Imamo istu jaknicu :) Ja sam je dobila pre oko dva - tri meseca i obožavam je. Sviđa mi se što je jako tanka i što mogu da je nosim i preko leta, uveče, kada malo zahladi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,ja sam mislila da je bas ono debela,a kada mi je stigla bas sam se iznenadila.Super je tako leti uvece kada nije bas toliko toplo,a mislim da moze i u jesen da se nosi,kada nije ni tako previse hladno.Ali bas je lagana,super za setnje! ♥

      Delete
  3. Jakna je baš slatka 😉

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Jaoj bas mi se svidja jaknica, pre je. :))

    Poseti moj blog --> http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  5. Odličan post,jaknica je preslatka <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/vratila-sam-sepostavljajte-pitanja-za-q.html

    ReplyDelete
  6. Autfit je presladak, kao i jaknica. :)

    novi post: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Outfit je super, jakna je odilčna draga! :*

    misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Imaš lep stil i ukus.Jako mi se dopada ova kombinacija ☺♥

    elyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Anonymous10:45 AM

    Odlican outfit,jakna je predivna! Pozdrav! ♥

    ReplyDelete
  10. Odlična kombinacija.Cool jakna...
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Super kombinacija :)

    Posjetite moj blog,ako zelite uskoro novi postovi highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    ReplyDelete
  12. Super je kombinacija. Jakna mi se mnogo sviđa. ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥