6/24/16

The summer tag

U poslednje vreme dosta trazim tagove,jer drugi postovi zahtevaju malo vise vremena,vreme je pakleno i prosto nemam volje da se slikam i slicno.Samo bazeni,bazeni i bazeni,nista drugo. Danas sam vam prirpemila tag koji sam videla od blogerke Marsyly,tag mi je izgledao bas zanimljivo i konacno sam nasla neki dobar tag! I tenk ju so mac za 250 + clanovaaa. Sutra ce biti GIVEAWAY!! Hajde da pocnemo...


1.Koji je tvoj omiljeni lak za nokte?
- Pa posto je leto,volim tako neke svetlije nijanse,kao sto su narandzasta,pink,svetlo i tamno zelena i slicno.
Izdvojila bih ovaj zeleni lak,ovde mozda izgleda svetlije,ali kada se namaze dva sloja bas je tamniji. Kod ovog laka mi se pored boje svidja to sto se bukvalno osusi za 10 sekundi,mat je.On je u broju 16.




2 Omiljena boja proizvoda za usne ovog leta?
- Isto kao i za lakove,takodje volim i svetlije nijanse ruzeva,olovki i sjajeva tokom leta.Koristim uglavnom neke roze ili pink nijanse.


3.Pokazi nam svoju omiljenu letnju haljinu!
- Omiljena letnja haljina mi je definitivno ova. Bas je lagana i super za leto.
Kupila sam je u lc.waiki



4.Koji je tvoj omiljeni aksesoar?
- To su definitivno narukvice zivljih boja,kao sto su floroscentno zuta,narandzasta...


5.Sta je to sto te cini najuzbudjenijom oko ovog leta?
- Odlazak na bazenima sa drustvom,putovanja sa roditeljima i jos mnogo toga.


6.Omiljena letnja sveca?
- Izbegavam da kupujem svece,zato sto mi se soba skoro zapalila.Radila sam neki diy projekat sa svecom i  casa je bukvalno pukla od toplote ,a plamen se rasirio.Duga je to prica,necemo sada o tome



7.Omiljeni letnji bodi mist ili parfem?
Ovaj parfem ima prelepu letnju notu,mirise na neko cvece i miris mu je bas prijatan ,nije toliko jak.Njega mozete poruciti u Avonu.
Ovo drugo je sprej za telo,mirise na visnjin cvet.Takodje je super za leto,preporucujem.I ovaj sprej je iz Avona.



8.Kakvo je vreme leti tamo gde ti zivis?
- Ja bukvalno ne mogu da se uspavam do 3-4 sati ujutru koliko je pakleno.Ne mozes iz kuce da izadjes.


9.Sta najvise volis kada je leto u pitanju?
- Pre svega kraj skolske godine i pocetak raspusta,putovanja,bazene,more,druzenje i jos dosta toga.


10.Koji su tvoji planovi za letnjaa putovanja?
- Pa ovog leta cu stvarno dosta da putujem. Sa porodicom idem sada jula na more i pocetkom avgusta,dva puta,a krajem avgusta u Soko Banju.

To je to sto se tice ovog Tag-a.Nadam se da vam se dopao.Sutra ce biti giveaway,tako da ostanite uz moj blog! 

Pozdrav,
- Miljana. ♥

25 comments:

  1. Odličan tag,jako mi se sviđa zeleni lak :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. SUPER PITANJA I ODGOVORI, SLIKE SU TI PREDIVNE *-*

    NOVI POST --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Divan tag! ja baš i ne volim zelene lakove, haha :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,pa dobro,svako ima svoj ukus ;) ♥

      Delete
  4. Super tag, olovka za usne je božanstvena i 100% ću je kupiti. ♥

    misseslandy.blogspot.com --- Novi post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa , preporucujem ti je! ♥

      Delete
  5. Ooobožavam da čitam tagove kao što je ovaj i ovo je bilo odlično.Sviđaju mi se lakovi i obožava marku Gabrini. :) Btw.na mom blogu ima The unicorn tag koji sam sama izmislila,pa ako hoćeš pogledaj i možeš da ga uradiš ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvaala ti puno, obavezno cu pogledati tvoj tag ♥♥

      Delete
  6. Anonymous12:55 PM

    Jako zanimljiv tag :)
    Cestitam na 250+ pretplatnika :)
    I stvarno, svijece ljeti, od ove vrucine jos nam i to fali haha :)
    Pozdrav iz vreloga Mostara :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  7. Odličan post,jako mi se sviđa <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/06/10-dobrih-stvari-kod-ljeta.html

    ReplyDelete
  8. Odličan post, odgovvori su divni.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super post,slikice su topina <333!

    GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Odličan tag. Olovka za usne me oduševila.
    Učlanila sam se. Nadam se da ćeš uzvratiti.

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno , pogledacu tvoj blog! :*

      Delete
  11. Zeleni lak je preedivan! *O* ♥
    http://blogblogaha.blogspot.ba/2016/06/favoriti-juna.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥