7/2/16

30 CINJENICA KOJE NISTE ZNALI O MENI

Cao svima,kao sto ste videli u naslovu,danas pisem post na temu 30 cinjenica koje niste znali o meni.Da ne duzim,hajde da  pocnemo...

1. Ne volim milku sa lesnicima

2. Reci koje stalno koristim su ' OMG ' i ' STRASNO'.

3. Ne mogu da spavam ako nisu vrata otvorena.

6. Mnogo se plasim psa,ali onih koje prvi put vidim i koje ne poznajem.

slika nije sa neta

7. Mnogo vremena provodim na drustvenim mrezama.


8. Ako imam nesto jako dugo,bilo to narukvica,karton,ogrlica ili kesa, i ako mi to neko pocepa ili pokida, ja cu plakatii dva dana za tu neku sitnicu!


9. Od 'frizura' najvise pravim kao onu messy bun.


10.Obozavam sladoled na tocenje

11.Najbolje drugarice preko bloga su mi Amina,Milica,Aleksandra ... S' njima se najvise dopisujem.A Aleksandru sam za kratko vreme bas zgotivila.

12.Omiljena jutjuberka mi je Jana Dacovic.

13. Ne volim da cuvam malu decu.

14. Mami sam rekla da imam blog pre par meseci

15.Isla sam u muzicku skolu 4/5 meseca.


16.Omiljeno doba dana mi je popodne.


17.Retko kada se budim pre 12h.


18.Skratila sam kosu do ramena,a bila mi je skoro do struka.


19.Imam sestru (12god) i brata (4god)


20. 30.maja mi je bio rodjendan.


21. Polozila sam 5.00


22.Najvise volim smuti sa bananom i mlekom.


23.Omiljeno voce su mi maline,jagode i sljive.


24.Retko kada placem (haha)


25.Najvise volim da pisem i radim diy projekte.


26.Najvise volim da jedem cevape.


27.Volim da se svadjam sa osobama koje me nerviraju.


28.Obozavam plazma sejk. #life


29. Mrzim skoro sve insekte.


30.Nikada nisam gledala horror film.

Prijavite se za GIVEAWAY OVDE/HERE
To su bile neke cinjenice o meni.Nadam se da vam ose ovaj post dopao. Primetila sam da sam izbacila 3 posta  zaredom.Hajde da probam da izbacujem jos 7 dana bez prestanka postove. Znam da je Jana radila ' 10 days with Jana ' ,pa cu ja pisati postove deset dana bez prestanka,ostala su mi jos 7 dana.Nadam se da cu uspeti. :)






30 comments:

  1. Odličan post,jako mi je drago jer smo blogger bff <3 <3

    ReplyDelete
  2. Bas zanimljive cinjenice!Veoma smo slicne! :)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Imamo dosta slicnih cinjenica. :D

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I ti si meni jedna od najboljih online drugarica i drago mi je zbog toga. ♥
    Odličan post! :*

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Divan post! ♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odlican post,bukvalno smo iste u svemu.Takodje ne mogu da spavam bez da su vrata otvorena,obozavam plazma sejk,a i za osmu stvar haha.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post ☺ Imamo neke slicnosti...
    allKatie - novi post na mom blogu!

    ReplyDelete
  8. Veoma zanimljiv post. Hvala ti puno što si me spomenula, stvarno si divna osoba i jedna od najtalentovanijih i najposvećenijih blogerki koje poznajem. Držim ti palčeve da uspeš da objaviš 10 postova zaredom. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ti puno,mnogo mi ovo znaci. ♥♥☺

      Delete
  9. Sve su činjenice zanimljive, ja isto nikad nisam gledala hororac i bojim se psa *-* Nadam se da ćeš uspijeti još 7 dana :D

    http://petra-s-life-blog.blogspot.hr/2016/07/kako-na-prirodan-nacin-posvjetliti-kosu.html

    ReplyDelete
  10. Predivan ti je post,bas je nekako drugaciji <33!Obozavam plazma sejk i mogu da ga pijem 24/7.Mislim da ces uspeti to za 10 dana objavljivanja postova.Drago mi je sto sam te bolje upoznala :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! ♥
      Za plazma sejk smo iste! ;)

      Delete
  11. Takodje sam mami rekla za blog pre par meseci, kao i da volim da se svadjam sa ljudima koji me nerviraju! Super post! ♥♥♥

    ReplyDelete
  12. Ja obozam plazma sejk i sladoled na tocenje,nesto njaamm i divno!Iskreno,ogladnela sam uz ove slike haha
    Pogledaj moj blog ako zelis i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Fenomenalan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesantno je to sto je kod tebe svaciji post ''FENOMENALAN POST ''

      Delete
  14. Zanimljivo,zanimljivo.Slike su super.

    ReplyDelete
  15. I ja isto plačem kad imam neki predmet ili deo garderobe, kad se vežem za to, a onda se to pocepa. Mnogo mi je teško da se odvojojim od neke stvari. Imam jaknu koju nosim godinama i mama mi je kupila čak dve nove, ali ja nosim onu staru pohabanu. Najteže mi je kad treba da bacim strake, nosim ih nekoliko godina i one budu baš pocepane, i moji mi kupe nove, ali ne, ja i dalje nosim one stare pocepane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dada,to.Mada za jakne,pre cu nositi ove nove,a staru sigurno cuvati. :)<3

      Delete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥