7/3/16

Filmovi koje moram odgledati za vreme letnjeg raspusta | #4dan




Pozdrav svima,danas cu vam predstaviti filmove koji mi deluju zanimljivo i koje cu verovatno pogledati za vreme letnjeg raspusta.Pre nego sto pocnem moram da vam kazem da obavezno pogledate filmove THE DUFF i The first time. Filmovi su ful i zaista ih preporucujem...
Inace ovo je cetvrti dan sa mnom ( #10 days with Miljana),ostala su jos sest dana.

Ja filmove sa prevodom gledam na Filmotopiu *POSETITE OVDE*
The Duff: Bjanka je na završnoj godini srednje škole. Ali, njen svet je pred raspadom kad sazna da je ostali đaci znaju kao „Ružnu debelu prijateljicu“. Zato, uprkos upozorenju od strane omiljenog nastavnika, ona se ne obazire na potencijalne opasnosti veze sa Tobijem, već traži od simpatičnog šaljivdžije Veslija da joj pomogne u stvaranju novog imidža…  (kopirano)

The first time: Srednjoškolci, ljubav, mržnja, žurke, alkohol i sve ostalo…
Romantična komedija o dvoje srednjoškolaca koji se zaljubljuju jedno u drugo.

A sada cu vam pokazati filmove koje zelim pogledati:

Paper towns
(Gradovi na papiru)
Film pogledajte *OVDE*
''Mladic i njegova cetiri prijatelja se upute na putovanje njihovih zivota,kako bi pronasli nestalu mladu susedu.'' Ovaj film mi deluje bas zanimljivo tako da cu ga sigurno pogledati tokom leta.


Divergent
Pogledajte *OVDE*

U ovom filmu radnja se odvija u Cikagu,daleko od buducnosti.Drustvo je podeljeno na 5 odvojenih frakcija,od kojih svaka predstavlja odredjene vrline covecanstva: nesebicni,miroljubivi,cestiti,neustrasivi i uceni.Sesnaestogodisnja Tris ima tajnu - ona je jedna od Divergentnih osoba koje se ne uklapaju ni u jednu grupu.Upozorena je da to ne otkriva ,jer bi to moglo da joj donese smrt...



Absolutely Anything
Pogledajte *OVDE*

Nil Klark,nastavnik,iznenada ce otkriti da poseduje magicne moci.Jednim pokretom ruke on moze da ucini da se desi sta god pozeli.Od toga da zbrise ceo neposlusni razred do pretvaranje svog najboljeg druga u maskarca za koje sve zene uzdisu.Jedini problem je da pogodi prave reci i da zna sta zaista zeli.Nesreca za nesrecom ce ga odvesti do glavne glavolomke od koje svi muskarci strahuju: da li da  izabere devojku ili psa.


Mean Girls
Pogledajte OVDE

Petnaestogodisnja Cady Heron dolazi u novu srednju skolu nakon detinjstva provedenog u Africi i odmah se nadje na meti  proracunate i omiljene grupice koju vodi hladna,ali lepa Regina George.Cady-in problem je ne samo taj sto se ne uklapa u novu srednju skolu  i ne shvata pravila igre,vec i taj sto se druzi sa Reginim bivsim deckom Aronom.Aron je naravno savrsen,najveci frajer,cool,dobar ucenik,tako postaje i Cady-ina prva ljubav.

Ja sam Mean Girls juce odgledala do pola,ali cu danas nastaviti.Film je ekstra!



The other woman
Pogledajte *OVDE*

Glavna junakinja je konacno srela sjajnog momka i sa njim je u srecnoj vezi.. dok ne sazna da je ozenjen.I zena i ljubavnica su sokirane,ali neocekivano postaju prijateljice.Kada saznaju da ima jos jednu ljubavnicu,sve tri se dogovore da se osvete muskarcu koji ih je varao.



Svi ovi filmovi mi deluju jako zanimljivo i sigurna sam da cu ih odgledati za vreme letnjeg raspusta.
1.Koji film (od ovih) vas najvise privlaci?

Prijavite se za giveaway OVDE/HERE
POSTAVLJAJTE MI PITANJA U KOMENTARIMA ZA Q&A



15 comments:

  1. Film mean girls sam gledala vise puta, cesto bude na tvu, jako zabavan teen film. Ostale nisam pogledala :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/2016/07/diy-3d-slova.html?m=1

    ReplyDelete
  2. The other woman jer sam sve ostale gledala. A za ovaj film sam sada prvi put čula od tebe i svakako ću da ga pogledam. Inače i ja gledam filmove preko tog sajta, odličan je.

    ReplyDelete
  3. The Duff i The Other Woman omiljeni su mi filmovi.The Other Woman gledala sam par puta i zaista je odlican,u njemu glumi moja omiljena glumica Cameron Diaz 😁.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Već duže vremena hoću da pogledam Mean girls i ponovno The Duff..

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Nisam cula samo za ovaj film u vezi nastavnika,a za sve ostale sam cula i vecinu pogledala :)
    Divergent ti je odlican! Drugi deo i nije nesto ,ali je prvi savrsen! :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odlican post!
    Zbilja si me zainteresirala da pogledam Mean girls. Dosta dugo znam za film i dosta sam citala o njemu, ali sada cu definitivno dok mi bude dosadno pogledati ga.

    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Pogledala sam sve filmove, osim The other woman i Absolutely Anything. Filmovi su odlični!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Ja sam gledala Gradove na papiru i film je dobar (ne mogu baš reći da je odličan), ali sam očekivala malo više od njega. :) Odličan post! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com
    Molim vas kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/vBE1kC

    ReplyDelete
  9. Fenomenalna lista filmova,gotovo sam sve pogledala ali su ubedljivo najbolji The DUFF i The first time.. :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bas sam napisala ovaj post,samo jos da ga postavim,haha!Inace,filmovi su bas zanimljivi,ni jedan nisam gledala!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Ja sam gledala Divergent,Različita na hrvatskom.Odgledala sam sva tri dijela koja su dosad izašla i film je dobar.Preporučujem ti da pogledaš filmove The Maze Runner,The Scoarch Trials

    ReplyDelete
  12. Od ovih filmova sam gledala Paper Towns, The DUFF, Mean Girls i The Other Woman, a Divergent sam počela i nije mi se svidio pa sam odustala. Svi nabrojani filmovi su odlični, The Other Woman sam gledala nekad davno sa sestrom preko ljetnog raspusta, možda '13./'14. god. i film je stvarno predobar, baš smo se nasmijale u nekiom dijelovima. Osim ovih filmova, preporučujem ti da pogledaš LOL, Monte Carlo, The Notebook, mislim da bi ti se svidjeli s obzirom na to da volimo iste žanrove. ♥

    Pink Is My Soul

    ReplyDelete
  13. Ni jedan od ovih filmova nisam gledala ali zaista zvuče super svi.Inače super je ideja za post.Planiram da pogledam Paper Townns ali nikako da uhvatim vremena haha. :)

    http://saskinkutak.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  14. Gledala sam The DUFF i odlican je, a takodje zelim da pogledam i Paper Townns. Odlican
    redlog i za ostale filmmove, pogledacu jos neki sigurno. :)

    Moja svastarica

    ReplyDelete
  15. Sve filmove sam odgledala i savrseni su!Ja sam procitala i knjigu Gradovi na papiru i bolja je nego film. Sjajan post!♥

    http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥