7/22/16

GIVEAWAY WINNER


I konacno je dosao taj dan kada cu proglasiti pobednicu mog darivanja. U proslom giveawayu je ucestvovalo 100+ vas,a sada mnogo manje i nisam zadovoljna ovog puta.Sve u svemu,hvala svima koji su ucestvovali i beskrajno vam hvala na 263 clanova,to je za mene stvarno veliki broj.

Sigurna sam  da vas samo zanima ko je pobednik, tako da nastavite citati ako vec niste preskocili,haha.


Pobednica ovog darivanja je Mala Sasava,broj 19. Cestitam ti na pobedi,javi mi se na e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com ili na instagramu miljanamima , fejsbuk Miljana Dimitrijevic (cirilicom) da se dogovorimo oko preuzimanja i da mi napises svoju adresu.Pobednicu cu sacekati 2/3 dana da mi se javi,ako prodju tri dana i ako mi se ne javi izabracu drugog pobednika.

Ostali nemojte da gubite nadu,organizovacu jos mnogo darivanja i uskoro cu napraviti back to school giveaway,zato ostanite uz moj blog! 



4 comments:

  1. Čestitam pobednici! Jedva čekam taj bts giveaway! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Čestitike pobjednici! Također jedva čekam back to shool giveaway! :)

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    Xx

    ReplyDelete
  3. Čestitam pobjednicii <3
    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post :)

    ReplyDelete
  4. Cestitam pobjednici :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥