7/13/16

HAUL | Born pretty store

Juce me je obradovao postar paketom u kojem su se nalazile stvari sa Born Pretty Store sajta. 
To je sajt na kome imate sirok izbor aksesoara i jos nekih stvarcica. Sajt je okej,nije nista posebno. Aliii sto se tice pakovanjaa je definitivno najbolji sajt,koliko je to bilo sloja kartona,kesica itd. Dok sam sve to otpakovala trebalo mi je 15 min.Ako porucujete sa tog sajta,nemojte ni pomisljati da ce se nesto ostetiti,slomiti i slicno,pakovanje je cista 10-ka. Jedina zamerka je sto vam se carina i postarina ne isplati,bukvalno vi platite sve te stvari duplo,a mogli ste ih kupiti u svom gradu i slicno.Ja sam samo platila carinu jer su meni te stvaru poslali besplatno,ali ako ovako porucujete,ako cemo realno, ne isplati se.

Sajt posetite OVDE
Ako porucujete sa ovog sajta mozete iskoristiti 10% kupon: SDCW10

Dosta sam se napisala,sada da predjemo na sadrzaj tog paketa. 



Ja sam izabrala: 
• naocare - buy/kupite HERE/OVDE
• set prstenja - buy/kupite HERE/OVDE
• mindjusu (ear cuff) - buy/kupite HERE/OVDE

Kada pogledate nekako mi sve ovo zajedno ide u paketu,sve se uklapa i slaze.Dakle,ja sam izabrala tri stvarcice. 

• Naocare koje sam izabrala jesu marke rey ban. Naocare su super,ja ovaj oblik obozavam i najbolje mi stoji. Izgledaju bas lepo (bar meni). Bas sam ih nosila juce na bazen, mogu vam reci da je staklo super za sunce i mogu lepo da otvorim oci. Nekako je staklo zelenkasto,kao sto mozete videti na fotografiji.Ali zelena boja bas prija za oci i mogla bih da ih nosim par dana bez prestanka.Sto se tice ovih naocara sve preporuke,imate u vise nijansi,umesto zelene boje mozete poruciti plavu ili koju god zelite.

◘ Kliknite HERE/OVDE da porucite



• Sledeca stvar koju cu vam pokazati jeste mindjusa (ear cuff).Kada sam ugledala mindjusu,odmah mi se dopala na prvi pogled.Ja ne volim one velike ear cuff,volim ovakve male,klasicne. Bas je elegantna i super stoji,imate fotografije dole.Nije bila ni skupa, cenu mozete pogledati OVDE/HERE i ako vam se svidja poruciti: 



• I poslednje sto cu vam pokazati sa born pretty store jeste ovaj set prstenja.Prstenje je bas slatko i nosi se zajedno u kompletu (kao sto sam rekla set je).Sve zajedno jako lepo izgleda.Dobijate dva obicna prstenja, jedan koj iima na sebi trougao,drugi kao,kako se to zoveee... Ne mogu da se setim +++. I na trecem imate neke srebrne sare.Ni prstenje nije bilo skupoo, cenu pogledajte OVDE/HERE.
Ja ne volim da nosim toliko prstenje,narucila sam ih cisto onako... (bravo za mene,haha)





I tooo bi bilo to sto se tice ovog HAUL posta. Ocekujteee jos dosta haul postova jer mi stize puno,puno stvarcica. Nadam se da vam se ovo sto sam ja porucila svidja. Iii da,da kazem da je onaj serijal #10 dana sa Miljanom zavrsen,uspela sam da izbacujem postove svih 10 dana zaredom,jeej. 

e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: miljanamima / volimblogovati
fejsbuk stranica: Miljana Easy Skillful (lajk)
Pozz,


23 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Mindjuse su me najvise odusevile! <3

    ReplyDelete
  3. Prstenja su odlična! 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Danima sam u potrazi za ovakvim prstenčićima, preedivni su. Iznosićeš ih, to je sigurno. Mindjuša (kao i naočare) je preslatka i mnogo mi se svidja. Super post, super haul haha <3

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš: smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Predivne si stvari dobila, ali najviše mi se sviđaju prstenja i naušnice, mada su i naočale odlične. I meni se Ray Ban najviše sviđaju, imaju lijep oblik i mnogo izbora što se boje stakala tiče. :)

    My little corner

    ReplyDelete
  6. Odličan haul :) Minđuša je čisto savršenstvo :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mindjuse su odlične, i naočale također. Lijep post.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Odličan post,divne stvari si poručila.Prelepe su mi naočare za sunce <3


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Predivna minđuša i super post. :)

    @

    ReplyDelete
  10. Super su naocale, i ja moram kupiti jedne, s ovakve me uistinu privlace
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    ReplyDelete
  11. Divan haul! Baš mi se dopada njihov sajt. :D ♥

    ReplyDelete
  12. Boze, kako su divne ove nausnice !
    Sve mi se iskreno svida, prelijepo :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥