7/6/16

Q&A | #7dan



Caoo svima,ovo je 7. post u serijalu #10 dana sa Miljanom. Danas,kao sto vidite u naslovu cu odgovorati na pitanja koja ste mi postavljali. Odgovoricu na sva pitanja zato sto ih nema mnogo. Da pocnemo...


1. Blogger sam pocela pisati 23.3.2015 godine i taj dan je otvoren.
2. Mislim da sam prvo zapratila Ivu i Anju.
3.Imam vise omiljenih blogerki cije postove citam bukvalno svaki dan,a to su: Milica sa bloga Style On First Place,Katarina sa bloga Fashionholic-yeahh, Amina sa bloga Innisall , Aleksandra sa bloga Beauty by Alex, Marysly,Anja sa bloga Anja's diary i jos dosta njih.
4. Moj prvi post je bio neki obican uvod.



5.Obozam svoj blog,nema granice.
6.Ja se bas zanimam kada pisem postove,naravno,ne pisem ih silom.
7. Pa evo ja bas sutra ne znam sta cu pisati na blogu kao 7. post ovog serijala,moracu malo vise da guglam.
8.Ne,nikada nisam pomislila na to.
9. Deset puta na dan sigurno,kad udjem na fejsbuku uvek udjem i na blog da proverim komentare,da li je neko izbacio novi post i slicno. Vise vremena provodim na blogu preko kompjutera.



10.Selenu Gomez.
11. Pa ne znam... Tada mi je bukvalno bilo sve ono novo,ja sam zapravo tada imala ask, pa sam preko jedne devojke saznala za blog uopste.I nisam se bas snalazila,trebalo mi je vremena da shvatim kako blog uopste funkcionise.
12. Tri sata,ako ne i vise.


13. Zelela bih.
14. Kada sam u nepoznatom drustvu imam neku malu tremu...
15.Iskreno nemam uzora.
16.Vecinom smisljam sama,ali kada radim neki diy post naravno da su ideje moje.



17.Kao sto sam rekla imam mnogo omiljenih blogova,pogledajte odgovor broj 3.
18.Uuu ofc, to bi bilo bas kul.
19.Nemam.
20. Baby lips,zato sto su mi eosi svi nekako obicni i nemaju nikakvu boju.
21.Mislim da je to na silu uclanjivanje u neciji blog.Prate sto vise blogerki,samo da bi im oni svi uzvratili.Mislim,ako vec pratis neku blogerku,pratis je jer ti se svidja.Ne zelim sigurno da mi na pocetnu stranu bloga izlaze neki dosadni postovi,upravo zbog toga mi se ne svidja ovo follow for follow. Ali ,obicno to follow for follow rade neke nove blogerke,neke kasnije prestanu,a neke jos uvek nastave,nazalost.


I dosli smo do kraja ovog posta,nije bilo bas puno pitanja ,ali mislim da je 20 pitanja i odgovora sasvim dovoljno. Nadam se da vam se post dopao.
Prijavite se za GIVEAWAY ------> OVDE/HERE

e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: volimblogovati    /    miljanamima


6 comments:

  1. Odličan post :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Hvala ti sto si odgovorila na moja pitanja.
    Ja svoj blog provjeravam vise od bilo koje drustvene mreze i cesto ulazim na njega i dosta vremena na njemu provodim :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  3. Ne znam zašto, ali kad god na početnoj strani bloga vidim Q&A, uvek tu prvo uđem. Volim da čitam odgovore drugih, tako da sam uživala čitajući tvoje. :* Inače, na Pinterestu kucaj blogger ideas ili blogger challenge i dobićeš gomilu ideja sigurno, ja se uvek nađem tamo kada su mi potrebne. :D

    Anja's diary

    ReplyDelete
  4. Odličan post,jako mi je drago jer si odgovorila na moja pitanja i zato što ti je moj blog među ommiljenim <3


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Super si odgvorila na sva pitanja! Inače obožavam tvoj blog! :) <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Divan Q&A. ❤
    Pitanja su zaista kreativna a odgovori opširni i zanimljivi. ☺ Takođe, slažem se što se follow for follow blogerki tiče, zašto bi ti se na početnoj pojavljivali outfit postovi ako si lifestyle tip? ☺ (primer) ❤❤❤
    <33333333333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥