7/7/16

Saveti za svaku devojku | Blistava kosa,kako da vam zubi blistaju...


Ovako,ubacicu novu rubriku koja ce se zvati 'saveti za svaku devojku/devojcicu'. Mislim da ce ova rubrika biti od koristi i da ce mnogima pomoci. Danasnje teme su; blistava kosa,kako da vam zubi blistaju i kako izbeci mucninu na putu. Inace,ovo je 8. post u serijalu #10 dana sa Miljanom. Za ovu rubriku sam dobila ideje citajuci knjigu prirucnik za devojcicu,pa ce dosta toga biti iz nje.
I u ovom postu nece biti moje slike,ali obecavam da u sledecem hoce.Danas nisam imala vremena za fotografisanje.

BLISTAVA KOSA
Da bi kosa postala sjajna nije dovoljno samo protrljati kosu samponom.Kako prati kosu:
1.Pokvasiti kosu toplom vodom i u nju utrljati kolicinu sampona velicine novcica Ako vam je kosa duza sipite malo vise.
2.Prebaciti kosu preko glave i masiraj kozu kruznim pokretima.Tako cete podstici brz rast kose.
3. Dobro isprati kosu.
4.Uzeti istu velicinu regeneratora i naneti na sredinu i vrhove kose.Ostaviti da deluje par minuta.
5.Dobro isprati kosu toplom vodom,a na kraju dodati mlaz hladne.
6.Kosa ce vam izgledati lepse i bujnije ako se osusi prirodno.



KAKO DA VAM ZUBI BLISTAJU
1.Navlazite cetkicu za zube i istisnite na nju pastu velicine zrna graska.
2.Postavi cetkicu na zube pod uglom od 45 stepeni. Prelazi cetkicom preko svakog zuba kratkim vertikalnim pokretima,od desni ka ivici,
3.Na isti nacin mozete ocistiti unutrasnju stranu zuba.
4. Na kraju protrljati i jezik,tako cete skinuti sloj mrtvih celija i dah ce biti svez i mirisan.
Zube je najbolja prati dva puta dnevno,po 2/3 minuta.


KAKO IZBECI MUCNINU NA PUTU
Ovo sam dodala u prvom postu ove rubrike zato sto sada svi putujete i mislim da ce vam ovi saveti dosta pomoci. 
Trebas: Disati svez vazduh i otvoriti prozor.
X: Ne gledaj kroz prozor druge automobile u pokretu.
Trebas: Jesti ili piti nesto sa ukusom djumbira ili peperminta.
X: Ne citaj i ne igraj igrice
Trebas: Piti dosta vode da ne dehidriras tokom putovanja.


Ovo su bila resenja za samo tri stvari,imam jos dosta toga da vam pokazem i otkrijem. Ako vam se dopada ova rubrika,obavezno komentarisite ovaj post. I napisite u komentarima koje vi probleme imate a ne znate resenje za njih (kako prestati grickati nokte,kako se spakovati za put i slicno...),pa cu vam mozda pomoci. 


e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: miljanamima    /   volimblogovati
fb. stranica: Miljana Easy Skillful



28 comments:

  1. Savršen post!Pogledaj moj blog & zaprati me & ja sam tebe. <3

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Hvala ti na savetima! Sto se tice mucnine, bice mi od velike pomoci, jer je cesto muka kada se vozim! ♥
    http://forgirlsonly-ofg.blogspot.com/2016/07/kiss-marry-kill-challenge-collab-with.html

    ReplyDelete
  3. Jako korisni saveti. Sta god da radim u autu/busu, nikad mi nije muka poslednje 2-3 godine. Cinilo mi se da mi je kosa nekako gusca kada je ne susim fenom, hvala ti na tom savetu!

    Misseslandy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super ideja za post, mislim da će mnogima biti od pomoći :) Ja se trudim da poštujem navedene savete kada perem kosu, a super je što nemam naviku da je sušim fenom, mogu misliti kako bi izgledala da to stalno radim. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,ja zapravo stalno koristim fen... :)❤

      Delete
  5. Odlican post! Saveti su jako korisni. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odlican post, mislim da je rubrika jako korisna. :)

    ReplyDelete
  7. Odličan post! znala sam za one savjete za mučninu pošto je meni mučno kada npr. idemo na more pa sam na neki način prisiljena poštovati te savjete ako ne želim povraćati haha

    kreativanblog.blogspot.com - novi post!

    ReplyDelete
  8. Jako korisno, pogotovo ovo za putovanje, jer je meni uvijek muka tokom nekog putovanja.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba/2016/07/life-hacks-zivotni-trikovi.html pogledajte novi post!

    ReplyDelete
  9. Jako su korisni saveti. Pogotov na putovanju.

    ReplyDelete
  10. Odlicni savjeti, sigurno ce mi posluziti :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Super je post,bas mi se dopada ova rubrika.Vecinu saveta za kosu sam cula jer se bas brinem o svojoj :)!Divno,jedva cekam novi post :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Super post i odlična ideja za novu rubriku *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  13. Nova rubrika mi se jako sviđa i jedinstvena je - nikad ju nisam vidjela ni kod koga drugoga i to mi se jako sviđa. :) Zakon ti je post!

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,ovo mi mnogo znaci. ❤❤

      Delete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥