7/14/16

SheIn HAUL + Review


Caoo svima,dobrodosli u moj novi post.U ovom postu cu vam pokazati sta sam to porucila sa SheIn sajta.Nadam se da ce vam se stvarcice svideti,kao sto se i meni svidjaju. SheIn sajt je moj omiljeni sajt.Na njemu mozete da pronadjete sve i svasta sto se tice odece.Kvalitet odece je strava,odusevljena sam.I sve sto sam do sada porucila sa njihovog sajta je izuzetnog kvaliteta. Osim odece,na ovom sajtu mozete pronaci i torbe,nakit i slicno.Ljudi koji rade tamo su jako ljubazni i prijatni. Ovaj sajt bukvalno nema zamerke.

Obavezno ga posetite OVDE,sigurna sam da cete pronaci nesto za sebe.
Da krenemo sa ovim postom.


Prvo sto cu vam pokazati i o cemu cu vam pricati jeste ova divna haljinica.Na prvi pogled sam se zaljubila u ovu haljinicu,jako je lepa,elegantna,lagana,ma nema mane. Kao sto mozete videti ima kragnu. Haljina moze biti i za grad ,a i za neke svecanije prilike. Na haljinici se nalazi jedan manji dzepic i dole sa strane takodje ima dva malo dublja dzepa koja se skoro pa uopste ne primecuju.Gore se zakopcava na dugmicima. Naravno,mozete da je zatezete pomocu kaisa ako vam je malo velika i slicno.

Materijal: teksas
Stil: klasika

Pogledajte cenu i velicine: http://goo.gl/dq6mzE
Porucite: KLIK KLIK KLIK

A sada pogledajte par fotografija ove haljinice.


Porucite KLIK KLIK KLIK

A sada cu vam pokazati kupaci koji sam porucila sa ovog sajta i kojim sam odusevljena. Kupaci jeee savrseen.Ovakvi kupaci kostimi se dosta nose ovog leta i mislim da su predivni.  Dosli su mi kao i oni sundjeri,ali ja sam ih izvadila (moze da se izvade). On se oko vrata vezuje,a ovako ima kao da se zakaci.

Ovde porucite kupaci: KLIK KLIK KLIK
Velicine i cenu takodje pogledajte: OVDE




Materijal: Polister

Sa druge strane je sasvim obican,crne boje.


Ovo je taj deo iz kojeg mozete izvuci sundjere.

Donji deo sa strane ima sa strane dve trake i sasvim je obican.Odiza je dosta uzak. Meni je donji deo malo tesan,ali nema veze,ipak mogu da ga nosim (haha). Jedino me ove trake malo stezu,bilo bi bolje da ih nema.Ovom kupacem kostimu je jedino to zamerka.


Ovako kupaci izgleda kao da se obuce.Mislim da bas lepo stoji.Gornji deo je savrseeen.
I ako vam se svidja ovaj kupaci porucite ga OVDE

To bi bilo to,nadam se da vam se stvari dopadaju.Obavezno komentarisite.
Hvala svima koji kliknu na ove linkove:
http://goo.gl/DR3m6M
http://goo.gl/dq6mzE
http://goo.gl/ffVOTo


e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: miljanamima / volimblogovati
fb.stranica: Miljana Easy Skillful 

Fotograf: isidora_222_


24 comments:

  1. Super post! Follow sam te na GFC, molim te uzvrati na moja oba bloga : living-like-v.blogspot.com i staliaisbae.blogspot.com ☺💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da si bar recenicu procitala...

      Delete
  2. Pre 1 minut... Ponosna sam na sebe..Hihiihi.. Kupaci mi se mnooooogo dopada, i vec duze vreme planiram da narucim slican. Haljina je takodje lepa! ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe,hvalaaa ti punooo! ♥♥♥

      Delete
  3. Poručila si odlične stvari,kupaći je divan!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Odlican post i fotografije. I kupaci i haljinica su predivni. Posebno mi se dopada sto haljinica ima dzepove. :)
    Kliknula sam na sve linkove koje si ostavila (vise puta). :)

    Moja Svastarica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,da,to se i meni svidja. :) ♥

      Delete
  5. izgledas prekrasno, haljinica ti preljepo stoji
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  6. Kupaći je baš savršen! A i haljinica je divna zaista. Slike su fenomenalne, as always.:*
    wwww.coatandcupcake.blogspot.ba

    ReplyDelete
  7. Haljina je prelijepa, prava za ljeto. A kupaci mi se takoder svida, ali bih ga ja nosila kada vec pocrnim :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  8. Haljinica je presavršena, moram ju kupiti isto kao i kupaći... sva si preslatka *-*

    Ako želiš posjeti moj blog i pogledaj natječaj koji je u toku povodom 100 članova ->> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. I haljinica i kupaći kostim su predivni :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super post, haljinica i kupaći su preslatki! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. I haljinica i kupaci ti divno stoje :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU, UCLANITE SE, RADO CU UZVRATITI <3
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/indian-style-sunset-shisha-bar.html

    ReplyDelete
  12. Slažem se da nema zamerke što se Shein - a tiče, neverovatna usluga i besplatna šoštarina. ❤ Haljinica i kupaći ti predivno stoje, definitivno nisi pogrešila draga.
    ❤ Kupaći mi se mnogo sviđa, mislim da ću ga poručiti, gornji deo je savršen. 💜 I naravno kliknula sam na sve što sam videla. :D ❤❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Nadja,divna si. ❤ Inace,postarina nije besplatna,ja je nisam placala zato sto je saradnja bila u pitanju. :)

      Delete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥