7/28/16

Simple and cool | Outfit BANGGOOD






Cao svima.Skoro mi je stigao paket sa jednog divnog sajta,u pitanju je sajt Banggood (KLIK KLIK KLIK). Na ovom sajtu mozete pronaci sve i svasta. Odecu,torbe,kozmetiku,obucu itd. Sajt je zaista predobar i osoblje je veoma ljubazno. Dostava je sasvim sigurna.

Ja sam na ovom sajtu porucila jedan ranac,imaju zaista jako,jako velik izbor ranceva i svi su na svoj nacin jako lepi i posebni. Ranac je BAS kvalitetan i super za skolu,kao i za grad,putovanja i slicno.Ima jedan veliki dzep i sa strane mesto gde mozete staviti pice ili sta god zelite. Ranac mozete poruciti u vise dezena,uglavnom su kao galaxy dezena. Imate ovakve i sa drugim sarama,ali su mene ovi posebno privlacili. Unutar ranca se nalazi jos jedna pregrada u kojoj moze stati neke manje sveske ili mozete drziti sta god.

Sajt mozete pogledati *OVDE*
Na *OVOM* linku mozete pogledati torbe i obucu. 
RANAC MOZETE PORUCITI  OVDE/HERE

BTW. hvala svima koji kliknu na ove linkove iznad.


Mislim da sam dovoljno rekla o ovom rancu,a sada pogledajte jedan outfit.
Ovaj outfit se sastoji od: 
• crop-top majice: Bershka
• sorts: H&M
• starke: converse
• naocare: Born Pretty Store
• ranac: BANGGOOD 













Cenu ranca mozete pogledati OVDE/HERE
Kupiti/buy: OVDE/HERE

Nadam se da vam se dopao outfit. Pozdrav!



23 comments:

  1. Ruksak je divan, ja planiram također neki naručiti sa banggooda jer im je besplatna poštarina :) Super post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. Prelep otfit, ali ranac je posebno prelep.♥♥ Obozavam te galaxy motive. ☺

    Na mom blogu je novi "Devojka razmislja" post, pa pogledaj.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Outfit mi se mnogo sviđaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, predivan je.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Outfit je predivan,zaljubljena sam u majicu.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Vauu, kako si pocrnela, zavidim ti! :D
    Inače, ranac je predivan, jako mi se dopada! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa,brzo primam bojuu haha. ☺♥♥

      Delete
  6. Kako si crnaa! Divno!
    I outfit je presladak, ruksak jako simpatičan. ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baas haha. ☺
      Hvala punoo draga. ♥

      Delete
  7. Ranac je presladak:)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Ranac je predivan,sličan ovom sam tražila i BUM vidim ovaj post :D

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Ranac izgleda prelepo, ti si preslatka kao i ceo outfit :)



    Novi post- lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  10. Outfit je stvarno prelep, posebno za ove letnje dane. :) Naočare su pun pogodak, a rančić je presladak, mnogo mi se svidja dezen. ❤ <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nadjaa punoo. ☺☺♥♥

      Delete
  11. Outfit je savršen, a ruksak mi se jako sviđa baš je neobično savršen <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Outfit je simpatičan!Ali,ruksak je ipak najlepši. <3

    ReplyDelete
  13. Sjajan autfit!Svidja mi se taj ranac :)
    https://lanacouture07.wordpress.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥