7/23/16

UNBOXING - paket od Milice


Pozdrav svima,danas cu vam pokazati sta sam to dobila od Milice sa bloga Miss MJ.. Paket mi je stigao juce,a danas sam odlucila da vam napravim unboxing. Usput,hvala Milici sto mi je poslala,zaista sam bila presrecna kada sam saznala da sam ja pobednica te nagradne igre.

U paketu su se nalazile sledece stvari:
• eos
• golden rose lak
• masku za lice
• sapun od kozjeg mleka


Sadrzaj ovog paketa je stvarno vrh,najvise mi se dopada eos i sapun od kozjeg mleka,ali i lak i maska su genijalni,nemam mane.Pa da predjemo na glavnu temu - unboxing.

Kada sam otvorila onaj karton od poste ugledala sam ovaj divni srcolik ukrasni papir.Stvarno je presladak i pazljivo sam otvorila kako ne bih nesto pocepala.

Kada sam ga otvorila ugledala sam sve proizvode koje je ona poklanjala i nisam znala sta cu pre da otvorim.


• Dobila sam eos balzam od borovnice.Svi eos balzami su kao sto znate bezbojni i fora je samo u mirisu. Ovo jos nisam otvorila,ali sigurna sam da jako lepo mirise ,kao i svaki eos. Eos mozete koristiti 2 godine i mislim da kosta oko 800 dinara,manje ili vise.Ne znam tacnu cenu,ipak sam ga dobila na poklon.

• Sapun od kozjeg mleka je nesto jako dobro.Ovaj sapun je odlican za sve,na pakovanju pise da sadrzi vitamin E,A,B6 i B12 sto je stvarno super. Sada cu vam napisati sta jos pise na pakovanju i za sta sve mozete koristiti ovaj sapun: ''Kozje mleko,takodje sluzi kao omeksivac koji prirodno daje vlaznost kozi i blagotvorno umiruje..Kombinacija jestivih ulja,kao osnovna sirovina i glicerinskih baza obiluje vitaminima A,D,E I K kao i mineralima; kalcijumom,fosforom ,natrijumom,kalijumom i gvozdjem.Zahvaljujuci njima hrani kozu,usporava starenje ,ubrzava regeneraciju te je cini vitalnom i elasticnom.Posebno se preporucuje osobama sa ispucanom i suvom kozom kao i osobama obolelim od ekcema i psorijaze.''

SASTAV: sveze kozje mleko,kombinacija jestivih biljnih ulja,kausticna soda.
Ovaj sapun je odlican za pranje kose,sapuni nisu testirani na zivotinjama i kontrolu vrsi zavod za javno zdravlje Kikinda.

Sapun nema neki lep miris,ali to nije ni toliko vazno.Vazno je to sto ovaj sapun dosta toga pruza kozi.

 

• Pretposlednja stvar koja je bila u mom paketu jeste goldern rose lak. Lak je odliican i boja mi se mnogo svidja,on je u broju 19. Cim sam ga otvorila namazala sam ga.Mogu vam reci da se jakoo brzo susi i da jaku boju ostavlja i nakon prvog sloja. Meni je najvaznije kod laka to da se brzo susi,u suprotnom cu se sigurno negde umazati ili slicno.Ovaj lak je meni odlican i mislim da cu ga dosta nositi ovog leta.




• I poslednja stvar koju cu vam pokazati je hidratantna maska za lice koju sam dala mami.''Stiti kozu od gubitka vlaznosti i regulise balans kod hidratacije koze.Ova hidratantna maska je idealna za intenzivnu negu za sve tipove koze.Vidljivo i znacajno povecanje vlaznosti koze za samo 30 minuta. Kompleks aktivnih sastojaka sa avokadom,aloe verom,ureom,krastavcem i cistom termalnom vodom povecava vlaznost koze i stiti je od gubitka vlaznosti.Sprecava starenje koze i smanjuje linijice prouzrokovane suvom kozom''

Uputstvo za upotrebu:  Ravnomerno naneti masku na sveze oprano lice (i dekolte).Zaobici kozu oko oci i usana.Ostaviti da deluje 10-15 minuta ,zatim ukloniti papirnom maramicom.Nemojte ispirati i koristiti nekoliko puta nedeljno,po potrebi.
Napomena: Samo za spoljnu upotrebu.Ne upotrebljava se za decu.

Moja mama je ovu masku probala sinoc i veoma je zadovoljna.Kao sto vidite ova maska se sastoji iz dva dela,ako potrosite gornji deeo trebate iseci ako zelite da je i dalje koristite. I prvi i drugi deo su potpuno isti,samo je tako kao fora pakovanje. Ja ovo nisam probala jer imam 13. godina i mislim da ova nije za mene,tako da ne mogu vam reci svoje misljenje.


To bi bili svi proizvodi koje sam dobila. Obavezno posetite Milicin blog ---> OVDE
Sutra ili prekosutra cu vam objaviti jedan haul post sa jednog sajtaa,citamo se tada.


Caoo,

27 comments:

  1. Divni pokloni, zaista! Najbolje mi izgledaju eos i maska. Boja laka je predivna, s obzirom da mi je omiljena boja plava. ^^

    postavljajte mi pitanja za Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Paket je odličan, eos već JAKO DUGO želim, čula sam da su balzami jako dobri :)
    Sjajan post!

    kreativanblog.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  3. Cestitam ti na pobedi. Divne poklone si dobila. Boja laka je vrh. :)

    Moja Svastarica

    ReplyDelete
  4. Pokloni su predivni,imam isti EOS i prelep je.Nikada se ne bih setila ubaciti sapun od kozjeg mleka u paket,a veoma je koristan,svaka cast Milici sto se setila.Odlican post,slike su fantasticne 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se i hvala ti puno. <3 <3

      Delete
  5. Draga, hvala na pominjanju mog bloga :) Tvoji utisci si predivni, post je jako lepo napisan :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Čestitam ti na pobjedi giveawaya! Post je super <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  7. Čestitam ti draga! Divne poklončiće si dobila.. Najviše mi se sviđa eos definitivno xD ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Čestitam ti na pobedi. Od proizvoda najbolji je Eos!

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  9. Lak i eos mi se jako sviđa. Čestitam ti na pobijedi. Eos je naprosto predivan.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba - novi post.

    ReplyDelete
  10. Cestitam na nagradi. ❤❤ Milica je stvarn odabrala divne stvari i drago mi je sto si ih osvojila draga. :) ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ReplyDelete
  11. cestitam, predobre stvari je odabralaa
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Cestitam !
    Najvise mi se svida lak :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Sjajni proizvodi, imam crveni eos, svaka preporuka za njih :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU!
    POGLEDAJTE I UCLANITE SE, RADO CU UZVRATITI :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/lets-go-to-beach-mallorca.html

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥