7/25/16

Zaful haul & review


I cao svima,danas za vas imam jos jedan haul,ovog puta sa sajta Zaful.Zaful je sajt koji je poznat po velikom izboru kupacih kostima. Na ovom sajtu mozete pronaci sve modele kupacih kostima i kostim po vasem ukusu.Pored kupacih kostima naravno imate i ostale stvarcice koje nisu bas u velikom broju i nema bas neki izbor. Sto se tice ovog sajta zaista sve pohvale,kupaci kostimi su jako kvalitetni. Dostava je veoma brza i sigurna,ja sam izabrala brzu postu ,pa je meni trebalo malo vise vremena da stigne. Ali citala sam postove drugih i njima je stiglo veoma brzo,za nekih 5 do 10 dana.

A sada cu vam pokazati sta sam ja to porucila i unapred hvala svima koji kliknu na linkove u postu...

Obavezno posetite sajt ---- > OVDE/HERE

Ja sam izabrala kupaci dubokog struka za promenu.Materijal ovog kupaceg kostima je polister,to je onako kao sundjer,ali ne toliko.Jako je mekan i mozemo da se rasteze tj.elastican je. On je na tregerima,tj. nema ono da se vezuje i slicno.Donji deo je kao sto sam rekla dubokog struka i sa strane ima trake. Mislim da ovaj kupaci kostim ima samo u ovoj boji. Ja sam porucila u velicini M i dostupan je i u drugim velicinama.

Cenu ovog kupaceg kostima mozete pogledati: OVDE/HERE
Poruciti: OVDE/HERE

Hvala svima koji kliknu na ove linkove iznad.
A sada pogledajte par slicica...








KLIK KLIK KLIK


Druga stvar koju sam porucila jeste haljina,ovog puta sam porucila i nesto za mamu. U pitanju je cvetna letnja haljina za plazu. Veoma je lagana.Haljina je bez rukava i vezuje se oko vrata,sa strane se zakopcava. Gore je dosta uska,a dole se siri.Dosta je tanka i kada je obucete bukvalno kao da ne nosite nista. Ima postavu,duga je nesto malo iznad kolena.Haljina je stvarno super za nesto malo novca i mislim da ce je iznositi.

Cenu ove haljinice mozete pogledati: HERE/OVDE
Poruciti: HERE/OVDE






KLIK KLIK KLIK

To bi bilo to sto se tice ovog posta,nadam se da vam se haul dopao.
Kliknite na bar jedan link iz posta i bicu vam puno zahvalna.

Zaful instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful facebook: https://www.facebook.com/Zaful
Zaful site: http://www.zaful.com/?lkid=13611



23 comments:

  1. Super post ;)
    |•Novi post je na mom blogu •|
    ilofashion5.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Super post!Stvari su ti prelepe!
    Možeš li mi molimte reći kad i kako si namestila ove reklame na blogu?To valjda ide preko ad sense ali ja nikako lepo da pošaljem onu prijavu,a i ne znam koliko se ceka na odgovor...Hvala unapred..
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Javi mi se na e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Odlican post,i haljina i kupaci prosto su predivni!!

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Haljina je predivna! Kupaci mi se iskreno ne svida, nije moj stil :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kupaci je predobar!

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kupaci je predobar, trebam sebi pod hitno nabaviti takvo nešto.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Kupaći je presavršen! I haljina je divna. Odličan odabir si napravila. :) ♥

    ReplyDelete
  9. Kupaći mi se dopada, nije moj stil, ali lijepi je. :)

    I'm LM!

    ReplyDelete
  10. Kupaći je odličan♥

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Kako je ovaj kupaći predivan,i neobičan,a što se tiče haljine kupila sam sličnu,i tebi jako,jako lepo stoji. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, p.s nisam ja obukla haljinu,vec moja mama. ♥

      Delete
  12. Kako je savršen ovaj kupaći. *-* ❤❤ Nisam ljubitelj visokog struka ali je ovaj prelep. ❤ Haljinica je stvarno preslatka. :) ❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blosport.com

    ReplyDelete
  13. great haul!! :)

    pwiepassion.blogspot.de

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥