8/20/16

Avgust favoriti


Zdravo svima!
Ako se pitate zasto nisam blogovala tri/cetiri dana,to je zato sto sam bila prehladjena i nisam mogla ni da citam druge postove,a ne da ih pisem,jos uvek sam prehladjena,ali ne toliko. Stvarno mi je zao zbog toga,znam da sam obecala da cu biti redovna do kraja ovog meseca,ali nikad se ne zna. Odlucila sam da danas uradim favorite avgusta zato sto ce sledece dve nedelje biti uglavnom haul postovi za skolu i slicno. U ovom postu ce dosta toga biti linkovano,jer sam nesto kupila onlajn,a nesto u nekoj random radnji. Pa da pocnemo... 


- GARDEROBA -

Imam stvarno dosta odece koju obozavam da nosim,ali izdvojila sam par stvarcica,stvarno je bilo tesko izdvojiti. Ovu majicu i ovaj sorts sam dosta zajedno nosila,majicu cu moci i u skolu da nosim,a sorts je prekratak.Obozavam ovu kombinaciju,bas je jednostavna,a prelepa.Volim sve stvari koje su roze,a ova majica mi je predivna. Majicu sam dobila za rodjendan,a sorts je iz Bershke.

Zatim imam jedne boyfriend farmerke koju su vecini poznate,njih sam nosila u OVOM outfit postu. Stvarno su jako lepe i mozete ih nositi uz dosta toga,ali meni najlepse izgledaju uz starke. Njih sam kupila pocetkom avgusta i 'ne skidam' ih od tada. Ove farmerke sam porucila na SheIn sajtu,ako vam se svidjaju mozete ih i vi poruciti OVDE , cena  $17.99,ima u S,M,L,XL velicini.Ako nekog zanima,ja sam porucila u M velicini ,a inace nosim S.

Ovo je definitivno moja omiljena jakna,obozavam da je nosim i mnogo mi se svidja. Ona je do struka ili malo kraca ,dole i na rukavima ima ove rese,sto je meni bas kul i zanimljivo.Nosila sam je u OVOM & OVOM outfit postu.Ovo je meni prva stvar koju sam porucila sa SheIn sajta i ja sam jako zadovoljna.Bas sam je dosta nosila ovog meseca,jer nisu bile paklene vrucine. A mozete je poruciti OVDE , ostala je jos u XS velicini i ako neko nosi S,slobodno mozete uzeti XS,moja je S i malo mi je velika.

Sada je samo $10.92,a bila je $54.98.

I ovo sam takodje kupila na SheIn sajtu,sta cu kad je najbolji sajt. U ovu haljinu sam se zaljubila na prvi pogled,toliko je predivna i bas po mom ukusu.Obozavam da je nosim,bas je lagana,bukvalno kao da nemate nista. Jako lepo ide uz starke i sigurna sam da cu da je nosim i u skolu septembra,nije uopste kratka.Nju sam nosila u OVOM postu,a ako vam se svidja mozete je poruciti OVDE. Ima u S,M,L i XL velicini,ja sam porucila u S.I nemojte brinuti ako vam je malo velika,dolazi kais i mozete zategnuti.Cena ove haljine je $17.99 ,na popustu.


Ja definitivno bolji kupaci nikad nisam imala od ovog. Pored tog sto je prelep,jako lepo stoji i bas je kvalitetan.I da,sa SheIn sajta je, sta god sam porucila sa SheIn sajta nisam se pokajala i sigurna sam da necu nikad.Vise slika ovog kupaceg kostima i vise o njemu mozete procitati OVDE. Kupaci mozete poruciti OVDE , ima u S,M i L velicini,moj je S velicine,sada je bas pristupacan,obavezno pogledajte ako ste zainteresovani.


- OBUCA - 

Sto se tice obuce definitivno su mi ova dva para omiljena.Bele starke idu uz sve,a ove patike su vise sportske. Patike sam kupila u nekoj sport radnji,a starke su converse. U poslednje vreme vise nosim starke,ali i ove patike dosta cesto nosim,kad vozim bicikl ,kad idem u park i slicno.

- PROIZVODI ZA LICE -

Ova dva proizvoda obozavam i zato mi se nalaze u favorite. Ovo prvo je Zoja Zec maska za lice,porucila sam je na Zoja Zec instagram profilu i ona je za masnu kozu,dosta isusuje lice.Meni je stvarno dosta pomogla i lice mi se ne masti kao ranije.A ovo drugo je clearskin blackhead,protiv mitisera.Ovo sam porucila u Avonu i stvarno mi je dosta pomoglo.Ja nisam imala puno mitisara,samo na nosu par i posle nedelju dana ili dve nedelje nisam ih vise imala.Mislim da ovo nije vecno resenje,ali dovoljno je da ih privremeno uklonite,pa kad vam se opet pojave koristite opet. Iskreno,ne znam da li ce ovo odgovarati svima,ali vredi pokusati,nije uopste skupo.

- LAKOVI - 
Omiljeni lakovi ovog meseca su mi ovi. Imam neke tamnije i svetlije nijanse.
Prvi lak je ovaj teget orkide i on je mat,sto znaci da se vrlo brzo susi i sija kad se osusi,on je u broju 05. Drugi lak je ovaj svetlo zuti,marke malena i on je u broju 50. 
Treci je Golden Rose,takodje jako sija kada se osusi,kao da ste preko namazali neki bezbojan lak,on je u broju 19. 
I poslednji lak je iste marke kao i prvi,mat je i u broju je 16.


- KNJIGA - 
Ovu knigu sam osvojila na darivanju kod Katarine sa bloga Fashionholic-yeahh.Dobila sam je odavno i krenula sam da je citam vec prvog dana,posle sam prekinula i dovrsila sam je ovog meseca. Knjiga je predobra,ali je jako tuzna. Radi se o nekoj sesnaestogodisnjoj Tesi koja je pre svoje smrti sastavila listu od deset zadataka, koje bi trebalo da uradi u vremenu koje joj je preostalo.

- AKSESOARI -

Imam nesto i od aksesoara... Ovu narukvicu sam porucila na nekom instagram profilu,ja mislim da je nakit damica, a prsten,mindjusu i naocare sam porucila na sajta Born Pretty.Mindjusa mi je preslatka,kao i prsten,dok narukvicu i naocare 'ne skidam'.Vise o ovim proizvodima i linkovi gde mozete poruciti pogledajte OVDE.


- PROIZODI ZA USNE - 
Proizvode za usne koje sam najvise koristila ovog meseca su; baby lips strike a rose,eos balzam summer fruit,avon i miss sporty sjaj. Baby lips sam kupila u lily-u,eos sam dobila za rodjendan i predivno mirise,a ovaj avon sjaj sam porucila u avonu,logicno, a za ovaj poslednji nemam pojma.Svoceve mozete pogledati ispod ove slike,nisam svocovala eos,zato sto je bezbojan,samo sija.


To bi bili svi moji favoriti,nadam se da vam se ovaj post svidja,obavezno mi ostavite komentar! ☺ 
P.S. Hvala svima na divnim komentarima u proslom postu. 

E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com 
Instagram: miljanamima i volimblogovati


If you want to translate this text,use google translator,gadget is on the right side of the blog!




27 comments:

  1. Baš se sada dvoumila da li da uzmem ovu Avonovu masku protiv mitisera. Čula sam dosta pohvala o njoj, ali i kritika. Odlični favoriti draga!

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Necu ti ja nista preporuciti,sve zavisi do tipa koze,mozda tebi nece pomoci.Ali kao sto sam rekla,uopste nije skupa,tako da vredi pokusati! P.S. Hvala. ♥

      Delete
  2. Predivne su sve stvarčice, vjerujem da su ti baš favoriti! Baš mi se sviđa ta crna jaknica s resicama! :D
    Coat and cupcake.

    ReplyDelete
  3. Fantastične stvari! Favoriti su predivni, pogotovo one farmerke *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    ReplyDelete
  4. Ovi prozvodi su divni, kao i odjeća

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. odeća mi se najviše dopala, farmerke su vrhunske! ♥

    http://misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Super post, a šorc je presladak. Imam slične naočare za sunce, i imam Baby Lips, samo u drugoj nijansi. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -šehada

    ReplyDelete
  7. Stvari su veoma simpaticne, najvise mi se svidja kupaci :)

    girl-hashtag.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Imas bas dosta favorita. Od ovih tvojih mi se nekaki najvise dopada crna jakna, lakivi i starke. Kupaci i haljunuca takodje. Za ovu knjigu sam cula, ali tek planiram da je pricitam, taaki da jos jedan predlog ne skodi. :D
    Nego, htela sam da te pitam, koji ces sad razred? :D
    Teen Queen

    ReplyDelete
  9. Baš mi je drago kad vidim da netko voli Shein sajt, jer ih i sama tako volim i cijenim!
    Hlače imamo iste kao što znaš već i također ih jaako volim, šorc iz Bershke mi je također divan ( I bershku obožavam ) , super favoriti. ♥

    ReplyDelete

  10. Super favoriti draga, odjeća je vrh <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  11. Odlični favoriti,obožavam ovakve postove ☺


    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Miljana ja uzivam u svakom tvom postu ali ovaj me je posebno odusevio. Ja obozavam tvoj stil i nacin na koji se odevas, tako da mi je uzivanje da citam tvoje postove.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Odlicni favoriti!!Jaknica mi se bas dopada!

    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥