8/10/16

Back to school with Miljana | GIVEAWAY?


Hello,odlucila sam da i ja zapocnem sa Back To School rubrikom. Ova rubrika ce izlaziti jednom nedeljno (najvise dva puta) zato sto skola ubrzo pocinje i necu imati mnogo vremena.

Citace se sledece; 
• saveti za skolu
• diy ideje za sveske
• organizacija 

I bice tu jos neke teme,ali su ovo glavne. Napravicu haul post i sta se nalazi u mom rancu,videcete vec.Nadam se da ce vam se ova rubrika svideti.Prvi post ce vec izaci ove nedelje.

Obavezno mi napisite u komentarima o cemu zelite da pisem za prvi post.

- Sto se tice darivanja ,jedno je sigurno,a za drugo cu jos razmisliti. Giveaway ce verovatno biti ovog meseca ili pocetkom septembra,verovatno cete poruciti sa jednog sajta sta zelite. Ostanite uz moj blog. 
P.S. Hvala svima na ovoliko clanova,jos samo tri clana do 300. To meni mnogo znaci i za mene je to stvarno veliki broj. Takodje,hvala na pregledima,prethodna dva posta su dobila preko 1000 pregleda.


Pozdrav, 
- Miljana. 

34 comments:

  1. Iskreno ja bih baš volela da čitam dosta postova što su vezani za školu, pripreme, učenje i tako tim sitnicama. Krećem u srednju pa zato će mi biti baš potrebni postovi o tome. Rado ću svaki da pročitam i jedva ih čekam. Inače jedva čekam giweavay😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da ce ti pomoci moji postovi. ♥

      Delete
  2. Iskreno ja bih baš volela da čitam dosta postova što su vezani za školu, pripreme, učenje i tako tim sitnicama. Krećem u srednju pa zato će mi biti baš potrebni postovi o tome. Rado ću svaki da pročitam i jedva ih čekam. Inače jedva čekam giweavay😊

    ReplyDelete
  3. Jedva čekam post o sadržaju tvog ranca, volim da čitam takve postove :)

    Hashtag Girl

    ReplyDelete
  4. Prvi put sam na tvom blogu i moram reci da si me odusevila. Izgled ti je predivan, tako lijep, mnogo mi se svidja. Bas se vidi da je uredjeno sa ukusom. Jedva cekam taj giveaway :) Tvoj sam #298 clan jer to zaista zasluzujes, procitala sam neke tvoje postove i stvarno su mi se dopali. Onaj o hejterima je bas lijepo i zrelo napisan. Jedva cekam post o DIY ukrasavanju svesaka. Pošto si iskusnija i bolja u blogovanju od mene, mnogo bi mi znacilo da pogledas moj blog i kazes mi svoje mišljenje <3 ---> Simona's diary

    ReplyDelete
  5. Odlican post,obozavam te serije postova back to school i veselim im se :D Cestitam i na skoro 3000 pratitelja i 1000 pregleda na zadnjm postovima! veselim se giveawayu :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa. ♥♥ *300 pratitelja.

      Delete
  6. Fenomenalan post draga! Jedva čekam BTS postove, kao i giveaway! ♥


    Novi outfit post na blogu -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Volim da čitam postove koji su vezani za školu, a najviše DIY. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Sjajn post, jedva čekam da započneš ove postove, najviše bi voljela vidjeti diy postove. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Jedva čekam BTS postove,obožavam ih!A naravno tvoje,draga. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------- novi post ♥

    ReplyDelete
  10. Jedva cekam postove iz ove rubrike,cestitam ti na tolikom uspehu <33!

    ReplyDelete
  11. Sigurna sam da će postovi iz ove rubrike biti jako zanimljivi. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  12. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  13. Čestitam ti!Imaš 300 članova!Jedva čekam BTS postove.Imaš veoma dobre ideje za postove! ♥
    P.S. puno ti hvala na komentaru koji si ostavila na mom blogu,presrećna sam!♥♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. ♥♥
      P.S. Nema na cemu. :*

      Delete
  14. Reallly nice post…<3
    good job
    what do you think about follow each other on GCP and instagram?
    kiss from MM
    https://maysesmodamour.blogspot.it

    ReplyDelete
  15. https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/ mozes da pogledas moj novi blogg inace super su ti postovii ♥

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥