8/11/16

Back to school with Miljana | Wishlist for school


Zdravo svima! Za prvi post ove rubrike sam odlucila da napravim listu zelja za skolu,a sledeci post ce biti neki DIY. Znam da svi obozavate diy postove,tako da cu vam ispuniti zelju.

Lista zelja ce biti sa sajta BANGGOOD zato sto je na taj sajt postarina POTPUNO BESPLATNA i mocicete i vi da porucite nesto ako vam se svidja,zaista se isplati. Imaju jako lepe stvari,mozete naci nesto po vrlo povoljnoj ceni,posetite obavezno sajt ---> OVDE
Nesto sto mi se najvise svidja na njihovom sajtu jesu rancevi,obavezno i to pogledajte na njihovom sajtu ---> KLIK KLIK KLIK. Mozete pronaci ranac cak i za $12.

A sada cu vam pokazati stvari koje mi se svidjaju za skolu...



1. Nemam ovakav prsluk,pa sam ga dodala u svojoj listi zelja.Prsluk mi se mnogo svidja i super je za skolu,moze se uz dosta toga nositi. Porucite & cenu pogledajte OVDE.

2. U svojoj listi zelja sam dodala i jednu bluzicu.Kao sto sam vec mnogo puta rekla,obozavam neke jednostavne bluzice koje se moze uz dosta toga nositi.Ova bluzica je bas takva,porucite & cenu pogledajte OVDE.

3.Zatim imamo jedan ranac koji je presladak.Ja volim ranceve crne boje ili cvetnih dezena,meni je ovaj savren. Na ovom sajtu mozete pronaci ranceve od $10 do $50. Ovaj ranac mozete poruciti OVDE.

4.Ove pernice su mi bile toliko slatke da sam morala da ih dodam u svojoj listi zelja. Uopste nisu skupe i bas su slatkog dezena.Takodje mislim da su dosta velike i da moze dosta toga stati unutra. Mozete ih poruciti OVDE.

5. Za washi trakama sam opsednuta,tako da cu sigurno poruciti neku sa ovog sajta.Vec sam proslog puta porucila ovu plavu,ovog puta cu sigurno rozu i ovu prvu. Washi trake mozete poruciti OVDE.

6. Ovo je back to school wishlista,pa sam morala da dodam i neke sveske na svojoj listi.Ove su mi se najvise svidele,preslatke su.Malo su preterali sa cenom,mislim da je to dosta za jednu svesku,ali sve u svemu preslatke suu. Sveske mozete poruciti OVDE.

Nadam se da vam se moja lista zelja svidela. Ako vam se svidja nesto slobodno porucite,imate sve preporuke od mene za ovaj sajt.Dostava je vrlo bezbedna,postarina besplatna,sta vise? I beskrajno vam hvala na 300 clanova, uskoro cu napraviti post o tome i giveaway,necu sada mnogo komentarisati,samo jedno veliko HVALA!

- Miljana. 


33 comments:

  1. Sve stvarcice su preslakte,zaista divan post <33 :)!

    diy post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sve stvarčice su divne, kliknula sam na sve linkove❤

    ReplyDelete
  3. I ja polako pravim wishliste za novu skolsku godinu, ali onako za sebe, ne za blog :) Uskoro krece BTS soping pa se pripremam ♥

    Hashtag Girl

    ReplyDelete
  4. Wishlista je odlična, rančić i sveščice su stvarno preslatke. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST

    ReplyDelete
  5. Divna wishlista, sve stvari mi se sviđaju :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlična wishlista, većina stvari je i na mojoj!

    http://lifelover02.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Odlična wishlista!Ove pernice i washtape su prelijepi!

    funnyandrabbits.blogspot.ba - NOVI POST ''Wishlist from SheIn''

    ReplyDelete
  8. Preslatke stvarcice, obozavam tvoj blog, jako si talentovana :*
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Divna wishlista, draga. Ovaj ranac i sveske su stvarno mnogo lijepe. Ja sam washi trake narucila sa AliExpressa, ali cu mozda i odavde, vjerovatno ce stici za krace vrijeme. Jedva cekam DIY post! :)
    Voljela bih da posjetis moj blog i kazes mi svoje misljenje o novom postu ♥ ----> Simona's diary

    ReplyDelete
  10. Bilježnice su preslatke!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  11. Sve stvari su preslatke! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Sjajan post!Sve stvarin su veoma lepe!Sveske i washi traki su veoma slatke.Ranac je lep.Prsluk mi se veoma dopada. ♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Ove ukrasne trakice tražim već duže vreme jer su mi potrebne za DIY i ako ih ne nađem moraću ih naručiti.Pernica mi se jako sviđa,predivna je ♥

    Posetite moj blog & pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nice post dear :) Now I'm your new follower as you wanted. :) My name via GFC is Nikola Šolcová :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  15. Odličan post. Wish lista je odlična ali ja ne naručujem preko interneta.

    Novi post - #BTS - Organization tips

    ReplyDelete
  16. Jako mi se dopada teksas psluk. Vec dugo trazim jedan , ali nikako da nadjem odgovarajuci kroj , boju teksasa i pristupacnu cenu. Naisla sam na jedan zaista interesantan u Legend-u ,medjutim bio je oko 6000. To je malo vise nego sto sam bila spremna da dam , ali vidim da je ovde dosta pristupacniji. Ah , da , sarenih trakica nikad dosta...

    https://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Awesome post! Fantastic wishlist!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥