8/24/16

BTS: Diy notebooks + dodatak za giveaway


Ovaj post je neisplaniran izasao danas.Meni su jutros stigla dva paketa, nisam stigla danas da to uslikam,pa zato nije danas izasao back to school haul i izbacila sam ovaj post koji je trebao da izadje posle tih haul postova. U danasnjem postu cu vam pokazati kako sam ja dekorisala svoje dve sveske za skolu,nadam se da ce vam se svideti,meni se bas svidjaju kako su ispale. A na kraju posta cete videti dodatak za giveaway. 

Za prvu dekoraciju sveske trebace vam: 
- naravno sveska
- poster na kome pise nesto
- lepak
- lenjir
- hemijska ili olovka
- list od bloka

Prvo sto cete uraditi jeste staviti svesku na list od bloka i nacrtajte njen oblik. Obavezno ostavite ovako kao sto sam ja ostavila sa strane. 

Zatim uzmite lepak i zalepite svesku za taj beli papir,budite pazljivi,pazite da ima dovoljno prostora i sa jedne,i sa druge strane. ☺



Ovako napravite u uglovima,a na srediti samo isecite makazama po malo. Zatim to zalepite unutar korica. 


Na kraju bi to trebalo ovako da izgleda... 


Kada ste sve to lepo zalepili,onda uzmite poster i izecite taj tekst na njemu.a onda i to zalepite.

inace mi je sestra pomogla dok sam ja slikala,haha


Na kraju bi vasa sveska trebala da ispadne ovako,naravno,mnogo je lepsa uzivo! 

Za drugu svesku ce vam trebati isto kao i za prvu. Sve cete korake isto uraditi, samo umesto teksta,mozete zalepiti nesto drugo.Ja sam zalepila ove ruze i ispalo je predobro! 


Takodje,mozete zalepiti onaj samolepljivi papir ili obican,da napisete vase ime.

A sada,pogledajte par slicica... 





Nadam se da vam se svidjaju,ako napravite nesto slicno,volela bih da mi posaljete sliku na e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

DODATAK ZA GIVEAWAY

Za giveaway sam odlucila da vam ubacim jos par svezaka, od ovih cete izabrati jednu,a takodje cu vam i ja jos neke kupiti. 

Sve cetiri izgledaju ovako unutra...




AKO SE NISTE PRIJAVILI ZA GIVEAWAY,PRIJAVITE SE ---> OVDE
I ako vam se svidjaju i ove sveske sto sam ja napravila,takodje cu vam poslati jednu od te dve. ☺

Miljana. ☺


17 comments:

  1. Sjajan post! Ideje su veoma zanimljive i lepe. Ako budem uspela u pravljenju šaljem ti sliku,a ako ne onda ništa. ♥♥♥ :)

    ReplyDelete
  2. Fantastičan post! Odlično si se sjetila za sveske koje su predivne *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  3. Super ideja za planer, bas mi se dopada kaki je ispalo to sa citatom! ♡
    Poseti:
    Teen Queen

    ReplyDelete
  4. Sve sveske su predivne, i one koje si ti pravila i one iz 2. dela posta! Od tih koje si ti pravila mi se malo više sviđa na ruže, a od ovih dole 1. ♥ Odličan DIY!

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Obe sveske su predivne. :) Svaka cast! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  6. Sveske su divne,kao i one za darivanje!❤️ anastasjastyles.blogspot.ba <~~~~ novi post

    ReplyDelete
  7. Kako mi se sviđa ovaj citat,obe sveske su zaista predivne♥
    Novi post : http://natalijabeauty.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Sveske su prelepe.Citat je divan i motivise,bas je skosli <3.

    https://www.youtube.com/watch?v=t0Jh6KL-g78 -ako zelis pogledaj moj prvi video <3

    ReplyDelete
  9. Sjajan post! Ideje su ti odlične, a bilježnice preeslatke! :*

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Sjajan post! Diy mi se bas dopada, inace jako volim ukrasavati sveske s obzirom da one koje kupim nikad ne izgledaju nesto posebno. Hvala na prijedlogu, definitivno si me inspirirala i pokusat cu realizirati nesto slicno.
    Lijepo od tebe sto si obogatila giveaway :)
    Ako zelis, posjeti moj blog: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  12. Baš odličan post, bilježnice su mi predivnee!
    I super je što si odlučila dodati još stvarčica u giveaway. ♥

    ReplyDelete
  13. I ja sam radila slične sveske sa posterima, ispadnu jako lijepo

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Prelepe su sveske pogotovo ova druga. I ja imam neke od ovih svesaka koje si dodatno ubacila u giveaway. ☺♥

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  15. Baš su slatke ,sviđa mi se post!,
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  16. vrlo kreativno draga, jako si mi se dopale.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Odličan post ♥
    Ja još uživam u ljetu tako da ću ja krenut s uređivanjem daan prije škole hahaha ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥