8/25/16

BTS: Outfit - shein



SHEIN

*Use gadget google translate,on the right side, to translate the text into another language*


Konacno,nakon duzeg vremena,jedan outfit post. Juce mi je stigao paket sa SheIn-a i paket sa Rosewholesale sajta. Sa SheIn-a sam porucila crne farmerke koje cete videti u ovom postu,a sa rosewholesale majicu,koju cete takodje videti u ovom postu i jos dosta stvarcica koje cu vam pokazati sutra/prekosutra. 

O SAJTU  
Shein je sajt na kome imati ogroman izbor veoma kvalitetne odece,a pored odece, imate i aksesoare,torbe itd.Shein je, kao sto sam mnogo puta do sada rekla, moj omiljeni sajt. Dugo porucujem sa ovog sajta i nikad se nisam izneverila sto se tice kvaliteta odece i ostalo. Ako zelite da porucujete nesto onlajn,ovaj sajt je definitivno najbolji. Ljudi koji rade tamo su jako ljubazni i tu su uvek da pomognu. Sajt posetite OVDE

O FARMERKAMA
Ovog puta sam porucila crne farmerke,zato sto nisam imala takve,a mislim da crne farmerke treba svaka devojka imati u svom garderoberu. One su pocepane na kolena ,ali nista puno. Sto se tice kvaliteta,elasticne su i mislim da je to super,definitivno ne mozete pogresiti sto se tice sirine,a sto se tice duzine,meni su malo kratke.Sve u svemu,sigurna sam da cu ih bas dosta nositi u skolu i definitivno me nisu razocarale.Porucite ih OVDE.

- Crne farmerke/jeans: KUPITI OVDE / BUY HERE
- Majica/T-shirt: Rosewholesale
- Ranac/Backpack: Banggood
- Starke: converse

A sada pogledajte outfit,nadam se da ce vam se svideti...






To je to,nadam se da vam se dopada kombinacija.Prijavite se za giveaway,ako vec niste ---> OVDE.

Miljana. ☺





39 comments:

  1. Majica je preslatka u fazonu The Rolling Stones ♥ outfit je predivan ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baš sam ja htela da napišem da je majica u fazonu TRS hahaha , farmerke su mi vrh!
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ReplyDelete
  3. Super ootd. Majica je preslatka :)
    Frauleind.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  5. Odlican outfit!Crne farmerice mi se jako svidjaju!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odličan outfit,sviđa mi se majica :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Odličan outfit,sviđa mi se majica :D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Vauu, predobar outfit. ☺

    ReplyDelete
  9. Divan post, super outfit <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  10. Predivan post! Majica je jako lepa! Farmerke su tako divnee!Mnogo si lepo sve uklopila i veoma mi se dopada! Outfit je jako lep!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Predivan outfit draga! Majica mi je premoćna. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Divaaaan outfitt. Mnogo mi se svidja tvoja majicaa!


    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. Preeivan outfit, Miljana! <33 Zaljubljena sam u majčicu. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  14. Prelep autfit, iako nije u mom fazonu, dopao mi se. Jako si slatka u njemu.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Baš sladak outfit!
    Preslatka si ♥

    ReplyDelete
  16. Farmerke mi se mnogo sviđaju, žao mi je što nisi pogodila veličinu... Majica je top :*

    Novi post http://misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Presladak je outfit, majica mi se najviše sviđa ♥ Nikada još nisam naručivala sa Sheina, ali obavezno hoću jednom :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ova majica mi se toliko dopadaaa *-* Outit je stvarno odličan

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥