8/14/16

BTS: Study tips


Ne znam za vas,ali meni ovaj raspust prebrzo prolazi.Za samo tri nedelje pocinje skola i u danasnjem postu vam donosim neke savete koji ce vam pomoci pri ucenju.Ja se ovih trikova vec dosta dugo drzim i prolazim sa 5,00 svake godine. Sto se tice diy posta ja sam uslikala jedan projekat,ali kako bi post bio jos bolji, dodacu jos neke diy projekte,tako da ce izaci za par dana.Pa da pocnemo...

- Uci uvek na istom mestu.
- Mesto gde ucis treba biti cisto.
- Citaj naglas.

Ja uvek ucim na istom mestu i nekako mi je lakse tako da naucim. Takodje,nikako ne mozete uciti opusteno ako vam je soba u haosu ili ako na radnom stolu drzite nesto sto vam nije potrebno tokom ucenja (uskoro post o organizaciji radnog stola). Znam da su tokom ucenja i zidovi zanimljivi,a ne nesto drugo,tako da,sve sto vam ne treba sklonite. Treca svar koja je bas vazna kod ucenja jeste citanje naglas .Ako citate naglas mnogo cete brze nauciti,bar ja mnogo brze ucim kad citam naglas.


Organizujte svoje vreme; Odredite tacno sta iz kog predmeta trebate nauciti i koliko vam je vremena potrebno da naucite to. U planeru ili u neki mini blokcic napisite kada je vreme za ucenje,kada je pauza i slicno.Nekako ce vas nesto terati da se pridrzavate toga i bice vam mnogo,mnogo lakse.

Koncentrisite se; Za vreme ucenja trebate misliti na ono sto citate,ne razmisljajte o tome sta je neko rekao,sta cete raditi kada zavrsite sa ucenjem.Ako razmisljate o onome sto ne treba, nikada necete nauciti i otezavacete sami sebi.Bolje se skoncentrisite na ono sto citate ,brze cete nauciti i imacete vremena i za druge aktivnosti.

Pronadjite motivaciju; Ako nemate motivaciju i ako vas ne drzi stolica,jednostavno vam ne ide.Opustite se,napravite sebi neki napitak,prosetajte,vozite malo bicikl ili rolere.Uradite ono o cemu razmisljate tokom ucenja,kada se vratite bice vam mnogo lakse i bicete skoncentrisani na ono sto radite. 
- Meni je zapravo lepse da prvo sve naucim,pa posle uzivam. Ne mogu se opustiti ako znam da me ceka gomilu obaveza,jednostavno cu samo o tome razmisljati. Ja uvek prvo zavrsim sve svoje obaveze,pa posle radim sta zelim i koliko zelim,nagradim sebe necim i slicno.


Youtube?
Ako vam nesto nije jasno iz gradiva,a posebno iz matematike,ukucajte na jutjub naslov lekcije,pogledajte video i bice vam mnogo jasnije i lakse cete ga savladati uz pomoc videa.
Najvaznije kod ucenja je da ucite redovno.Zar vam nece biti lakse ako na dan ucite jednu,dve,cak i tri lekcije,nego dan pre test da ucite deset lekcija odjednom? Olaksavate sebi,ne drugima time sto ucite redovno.Vama ce biti lakse kada nastavnik najavi test,dovoljno je samo da izdvojite sat vremena,sat ipo da obnovite ono sto ste ucili.

Svi mi volimo da imamo sve petice,gledajte da vam bude motivacija zeljena skola.Sto se vise potrudite bice vam lakse da upadnete u skolu u kojoj ste zeleli i samim tim cete nagraditi sebe.


Aktivnost na casu
Jos jedno vazno pravilo jeste da se javljate na casu i da budete sto aktivniji. Nastavnik ce to svakako primetiti i vi cete biti u plusu.Posle kad odgovarate manje ce da vas pita i bice vam mnogo lakse.Takodje,trudite se da odgovarate medju prvima,posle dok drugi odgovaraju vi cete uzivati i necete se opterecivati.Nastavnik ce vam kasnije vise verovati i vas ce manje pitati,a vise ce obracati paznju na ucenike koje se manje trude i sa kojima nije zadovoljan.



Nadam se da sam vam bar malo pomogla,potrudite se da ova godina bude najbolja do sada,dajte sve od sebe.Ipak vas posle toliko truda ocekuje nagrada,to je dobra ocena.Neka vam motivacija bude i raspust,potrudite se da date sve od sebe tokom tih par meseci,posle vam svakako sledi odmor i uzivancija.


P.S. Izvinite zbog wishlista,dobila sam jedan -dva saveta u vezi toga. Obecavam da necu vise toliko wishlista pisati u nedelju dana,pisacu i postavljati sto vise tematskih postova. Potrudicu se da vam sto vise postova objavim za letnji raspust,jer kada pocne skola najvise cu moci jedan/dva nedeljno.

44 comments:

  1. Ovo za videe na youtube - u je odlična ideja! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- novi post

    ReplyDelete
  2. Sjajni saveti,sve ovo primenjujem i pomaže mi,posebno ovo za youtube videe.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post i saveti! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Predobar post, Miljana. Sjajna si blogerka i nesto bih te zamolila. Posto je meni rodjendan za tri dana da li mozes da napises post na temu sta raditi na rodjendanu, sta igrati, raditi? Mnogo bi mi pomogla i bas bih volela. Nadam se da ces mi ispuniti zelju za rodjendan. Inace sjajno ti idu tematski postovi samo napred:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu napisati post,imam jedan dogovoren collab,ali ostavi mi tvoj mejl,napisacu ti tamo neki 'post'. ♥
      P.S. Hvala ti puno. ♥

      Delete
    2. anabundalo3@gmail.com ❤

      Delete
    3. anabundalo3@gmail.com ❤

      Delete
  5. Predivan post!Saveti su veoma korisni i odlični!Za većinu njih sam znala. ♥♥♥ :)

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Miljana, odličan post, kao i uvek. Divni saveti, odlične ideje imaš. Sjajna si blogerka.
    Inače zelim da ti zahvališ što si odvojima par minuta za mene i moj blog, sad me možeš zapratiti, ako želiš. Takođe, želim da poručim i ostalim devojkama, da to učine, mislim da će vam se svideti moji postovi http://firstblogofagothic.blogspot.rs/ hvala <3

    ReplyDelete
  7. Odličan post i super savjeti!! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  8. Sjajan post, savjeti su zbilja korisni :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Post je predobar i slike su vrh!

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Meni je uvek najveci problem bio da ostanem motivisana. Pokusacu malo sa ovim tvojim savetima videcu kako ce da ispadne. Odlican post <3
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Odlični savjeti, ja ću ovegodine pokušati da budem bolja nego prethodnih, tako da će mi ovi savjeti koristiti. :)

    ReplyDelete
  12. Odlicni saveti draga Miljana i sama se pridrazavam svega sto si navela <33!

    ReplyDelete
  13. Fenomenalni saveti draga! Ja sam oduševljena. Sigurna sam da će koristiti i meni, i svima ostalima koji su pročitali post. ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Amina,nadam se. ♥

      Delete
  14. Odlični saveti Miljana! Od početka koristim sve to, najviše se isplatila aktivnost na času, baš retko me pitaju, haha. ☺

    Misseslandy - Novi post!

    ReplyDelete
  15. Sjajan post, od svega navedenog meni najviše pomaže učenje na glas :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i meni to stvarno dosta pomaze. :)

      Delete

  16. Divaan post draga! Savjeti su odlični, slike predivne :*
    <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  17. Odlican post! Zaista, vidi se da si se jako potrudila da ga napises i da pomognes! I ja volim da prvo zavrsim svoje obaveze, a posle mogu da se odmaram. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Savršen tekst kao i fotografije. Obožavam kada vidim ovakav post koji sadrži mnogo KORISNIH saveta koji zaista mogu biti ostvarivi! Hvala na tome!

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
  19. Odlicni saveti! Bravo!

    ReplyDelete
  20. Odličan post. Saveti su odlični. Ako želiš posetiti moj blog i pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ReplyDelete
  21. Super post! Jako mi se sviđaju savjet i neki će mi koristiti 100%. :)♥

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥