8/21/16

INTERNATIONAL GIVEAWAY | Back to school



Jako sam uzbudjena,a nadam se da ste vi jos vise. Danas organizujem jedan back to school GIVEAWAY! Birala sam sve stvari za koje bih se i ja obradovala ,stvari koje su od koristi. Ovaj giveaway pravim zbog 315 clanova na blogu i zbog svih lepih komentara koje ste mi do sada uputili i napisali. Organizujem dosta giveaway-a ,trudim se da ih pravim sto vise,iz dana u dan me sve vise odusevljavate, i iz dana u dan imam sto vecu zelju za blogovanje.Ovaj giveaway nije nesto veliki,a nije ni bas mali.Meni je bolje kada neko pravi manja darivanja,a pravi ih cesto,nego jedan u godinu/dve. Veliko HVALA za sve! Iskreno,ne znate moju reakciju kada sam videla 300 clanova na blogu,bila sam presrecna! Nadam se da ce moj blog citati mnogo vise osoba u sledecoj godini,a i ako vas budi opet 300,zadovoljna cu biti dok ostane i jedan citalac koji ce redovno pratiti i citati moj blog. 

Znam da sam oduzila,ali morala sam... A sada,hajde da pocnemo...
P.S. Giveaway je INTERNACIONALAN,zato sto je u proslom pobednica iz Srbije.

PRAVILA ZA UCESTVOVANJE

1. Trebas biti uclanjen/a na moj blog. (prvi gadzet sa desne strane bloga). 
- Stisni na 'prati',ukucaj lozinku i na taj nacin ces se prijaviti.Ako si vec prijavljen/a napisi u komentarima.


2. Lajkuj fejsbuk stranicu bloga ---> KLIKNITE OVDE
3. Zaprati me na instagramu ako zelis i ako imas instagram ---> privatni: miljanamima , za blog: volimblogovati
4. Podeli prvu sliku na bilo kojoj drustvenoj mrezi, a ako si blogger,mozes umesto deljenja slike da na kraju nekog tvog posta napises da je na moj blog giveaway. Ovo ne morate odmah uraditi,mozete do 26.8.2016.Kada izvucem pobednika,provericu.

Mislim da pravila uopste nisu teska i da svako moze ovo da ispuni,imate samo cetiri pravila,a trece nije vazno,ko zeli. Giveaway traje do 1.9.2016 godine,a mozda proglasim i ranije,sve zavisi koliko vas ucestvuje.


POKLONI;

- Ukoricena sveska u kockicama -
- Ovo sigurno nece biti jedina sveska koju cete dobiti,ja jos nisam kupila za sebe skolski pribor,idem da kupujem 1.septembra i tada cu i za vas jos neku uzeti.Tu svesku cu vam pokazati kada proglasim pobednika.

- Lepljivi papirici - 
Ja ovakve papirice obozavam i vrlo su korisni,a pogotovo za istoriju.Dobro je sto se lepe i mozete ih zalepiti na nekom vidljivom mestu,tako cete mnogo brze nauciti neki podatak i slicno. 

- Gumica - 
Zatim cete dobiti jednu pink gumicu...

- Takodje ce neko od vas dobiti jednu crvenu hemijsku,jednu plavu,dve olovke i plavi marker. Ja markere obozavam i imam ih u stvarno dosta nijansama,htela sam da vam kupim onaj floroscentno zuti ali su svi rasprodati.

- Pernica - 
Izabrala sam ovu kao crnu pernicu,da mogu i decaci ucestvovati. Imala sam slicnu prosle godine i stvarno je super,nije previse velika i lepsa je uzivo,naravno.

- Kesica - 
Zatim imam jednu kesicu koju sam porucila preko instagram profila srecno dugmence! Meni se mnogo svidja i sigurna sam da je mozete za dosta toga iskoristiti.

I kao neki dodatak koji nije vezan za skolu,odlucila sam da vam poklonim neke postere.Ovo je sve stvar vase zelje,ako sakupljate postere i ako pobedite poslacu vam,a ako vam ne trebaju, necu vam poslati. Ima oko 5/6 postera i dosta su veliki.

Nadam se da ce vam se pokloncici dopadaju,nije nista posebno,ali sam se potrudila.Pobednika cu izabrati preko random.org sajta,zelim puno srece svima! 
P.S. Napisite mi i vasu e-mail adresu u komentarima.

Da ponovim: 
- Giveaway je internacionalan.
- Mozete se prijaviti do 31.8,a proglasavam pobednika 1.9.2016.








66 comments:

  1. Prelijepi su pokloni, čestitam ti na 300 članova, želim ti da dobiješ još 300 u daljem radu. :)

    ReplyDelete
  2. Super su pokloni.
    Email: milicaraca333@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Sjajan giveaway. :) <33
    E mail: marsapetojevic@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Odlican giveaway !!

    email:ajnakotoric12@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Cestitam na 300 clanova.
    gmail:sandrakojadinovic12@gmail.com
    sandrablogtips.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sve sam uradila! Poklončići su preslatki, vidi se da si ih sa pažnjom birala. <3

    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Facebook: Milica Stanišić
    Instagram: @kreativnavila

    ReplyDelete
  7. Prelepi pokloni ,sve sam uradila <3 .


    Instagram; alex__popovic
    E-mail:aleksandra.popovic1828@gmail.com
    Facebook:Александра П.


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  8. Sjajni pokloncici:)
    E-mail:anabundalo3@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Cestitam na 300 clanova. :)
    jurisevicanjaa@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Divni pokloni❤️
    email: pufnicapufi@gmail.com
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cestitam na tvom uspjehu :*
    Divni pokloni!! <3333
    Gmail: beimaginative139@gmail.com

    beimagi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Vrlo zanimljivi pokloni. <3

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,ti si broj 13,ako ucestvujes. ☺

      Delete
  13. Pokloni su divni! <3

    E-mail: rakicaca020@gmail.com
    Fb: Aleksandra Rakic
    Instagram: aleksandrija_art

    ReplyDelete
  14. Sve sa, uradila :) Sjajan giveaway! Čestitam na 300+ čitalaca!

    email: sajtmilica@gmail.com
    Fb stranica: Alwayss be positive :)
    Instagram: a.l.w.a.y.s_be.positive

    ReplyDelete
  15. Greska je za instagram. Promijenila sam korisničko ime! Sada je : AlwaysBPositive :)

    ReplyDelete
  16. Amazing post dear, just follow you on GCP facebook and instagram hope you do the same..
    kiss from
    https://maysesmodamour.blogspot.it

    ReplyDelete
  17. Divan post!Uradila sam sva pravila. :) Volela bih osvojiti nesto od ovoga,jer ni u jednom gw nikad nista nisam osvojila. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba : novi post

    ReplyDelete
  18. Predivan giveaway draga moja <333!Sve sam uradila,nadam se da cu imati srece i osvojiti ga :)!
    e-mail:adjithequeen01@gmail.com
    Instagram:adji_mm,_perfecthigh_


    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Prelepo <3
    e-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
    Insta: tijana_cvetanovic

    ReplyDelete
  20. Sjajni pokloni! *__*
    E-mail: innisall.official@gmail.com
    Instagram: @aminabahovic

    ReplyDelete
  21. Cestitam ti na toliko pratilaca, voljela bih ako mozes i da pogledas moj blog: beautyangel3.blogspot.ba

    Email: samardzica0@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Inače sam imala blog,ali neću reći da sam zaboravila lozinku tako da se javljam s nekog prastarog maila 😂 Mail: tamara.zirovec@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Stvarno je divno što si napravila blog. Inače ga nisam prije primjetila, ali sada jesam, pa sam se i prijavila. Žao mi je što to nisam prije. U svakom slučaju objaviću na svom blogu da je kod tebe Giveawy pa nadam se da će ti pomoći ♥♥♥
    Instagram: maariijaa00
    E-mail: marija_makitomic@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Cestitam na toliko pratioca ❤❤
    Email:jovana12vindzanovic@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Odlicna ideja za giweaway, korisno prije svega i vjerujem svakom od nas potrebno
    E-mail: jasicdzenita@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Predivni pokloni! :) Učestvujem, uradila sam sve što treba..


    instagram: anja_skrobonja
    facebook: Anja Skrobonja

    ReplyDelete
  27. Kako su pokloncici lijepi. 😍 Jako mi se svidjaju i nadam se da cu ih osvojiti. ❤
    e-mail: dkrsic51@gmail.com
    insta : dkrsic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini, ali nisam bas najbolje skontala cetvrto pravilo. Mozes li mi ga pojasniti. Hvala 💞

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  28. Kako su pokloncici lijepi. 😍 Jako mi se svidjaju i nadam se da cu ih osvojiti. ❤
    e-mail: dkrsic51@gmail.com
    insta : dkrsic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,ti si broj 26. ♥ Sto se tice cetvrtog pravila,trebas da podelis ovu prvu sliku na bilo kojoj drustvenoj mrezi i da napises da je na moj blog giveaway. ☺

      Delete
  29. Anonymous9:17 AM

    Sve sam uradila,ja nemam blog i zato anonimno komentarisem.
    e-maill: sorajad22@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Anonymous9:18 AM

    divni pokloni
    email- taravracevic2003@hotmail.rs

    ReplyDelete
  31. Baš mi se sviđaju pokloni, giveaway je super!
    e-mail: beautyisminecardio@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous3:15 AM

    Super pokloni. ♥
    sonjacevic211223@hotmail.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥