8/2/16

HAUL 2 | Born pretty


Hello,danas za vas imam jedan haul post sa Born pretty sajta.Born pretty je jedan divan sajt koji ima sirok izbor aksesoara,sminke,ima i odeca i druge stvaru ali nema neki veliki izbor. On je jedan od mojih omiljenih sajtova i ovo je drugi put sto porucujem sa njega. Uglavnom porucujem naocare,ne isplati mi se bas da porucujem neke sitnice zato sto mi carina bas dosta izlazi. Ali iskreno imate veliku preporuku za ovaj sajt.Jako su ljubazni oni sto rade tamo,tu su uvek da pomognu. Ovog puta nisam porucila samo za sebe,vec sam za sestru i mamu. Iskreno,nisam znala sta da porucim pa su one izabrale takodje naocare.U nastavku pogledajte kako izgledaju. 

Sajt posetite; OVDE/HERE

Prve naocare za mamu,druge za sestru i trece su moje. 
1. BUY/KUPITI: HERE/OVDE
2. BUY/KUPITI: HERE/OVDE
3. BUY/KUPITI: HERE/OVDE


Koliko je ovo bilo dobro zapakovano ,vi ne mozete verovati.Bila je jedna velika kutija i u toj kutiji je bilo puno sundjera,a u sredini toga naocare koje su bile zapakovane u te sundjere.Znaci nije imalo sansa da se nesto osteti,a  ne polomi.Za pakovanje se stvarno dosta trude i meni su trebale makaze i noz kako bih to otvorila. Sto se tice pakovanje imaju 10+





• Ovo su naocare koje sam ja porucila. Kao sto vidite mackastog su oblika.Ja sam mislila da ovaj oblik nece da mi stoji,ali kada sam ih probala stvarno sam se iznenadila i bas mi se dopada kako mi stoje (videcete ih sutra/prekosutra u jednom outfit postu,nadam se). Naocare su dosta cvrste,napred i sa obe strane imaju ovo zlatno.Za $4.66 su presavrsene i jako kvalitetne.Ne znam sta bih jos mogla da pricam o naocarama,kao i svake druge.




- Ako vam se dopadaju ove naocare mozete ih poruciti: HERE/OVDE

• Sledece naocare koje sam porucila jesu za moju mamu. Zapravo,ja i moja sestra smo porucile naocare i ostalo mi je nesto malo novca, pa sam za taj novac porucila mami naocare. Ona definitivno voli naocare samo ovog oblika i taj oblik joj najbolje stoji. Ne znam koliko je ovo kvalitetno,kosta $3.32. Jako su jeftine,nadam se joj se nece odmah slomiti ili slicno.Koliko god trajale,za taj novac su odlicne.


- Naocare mozete poruciti HERE/OVDE , postoji i u drugim bojama.

• I poslednje naocare sam porucila za sestru.One takodje nisu uopste skupe,ali su jako lepe i dosta cvrste (moje kostaju najvise,hihi :3). Ove imaju kao zelenkasto staklo,a takodje mozete poruciti  sa plavo i roze.


- Naocare mozete poruciti OVDE/HERE


To je sve sto sam porucila sa ovog sajta.Nadam se da vam se ovaj haul svidja,kao i ovaj gif iznad. x'd
Obavezno mi ostavite komentar. :) 


- Miljana. ♥

29 comments:

  1. Divne naočale, najviše mi se sviđaju ove koje si ti sebi naručila :)

    ReplyDelete
  2. Najviše mi se sviđaju naočale od tvoje sestre. Nekako sam pretpostavila da su te smeđe za mamu prije nego li sam pročitala haha. Inače, jako lijep haul. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Naocale su divne. Jako mi se svida to sto toliko paze da se nista ne osteti, veliki plus :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Divne naočare. Koliko mogu da zaključim, ovo je jedan od retkih sajtova kde se dosta pazi na utisak kupaca pri dostizanju robe! Jedva čekam da vidim kako ti stoje naočare! :)

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.Da,da, to mi se najvise svidja kod njih.

      Delete
  5. Najviše mi se sviđaju tvoje naočale :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Prestatke su. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
  7. Naočare su divne! Najviše mi se dopadaju tvoje ♥

    ReplyDelete
  8. Naočare su divne! Najviše mi se dopadaju tvoje ♥

    ReplyDelete
  9. Naocare su preslatke <3<3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. WOW. these glasses are amazing. love all of them.
    I am following you on GFC

    Have a nice day
    xx

    pwiepassion.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. Nice sunnies!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    ReplyDelete
  12. Sve naočare su baš lepe, najviše mi se dopadaju one koje si ti poručila. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  13. Sve naočale mi se jako sviđaju,ali prve koje si prikazala samostalno su mi najljepse hh :)
    Ako zelis da se zapratimo,uclani se kod mene,te mi javi da znam uzvratiti follow :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    ReplyDelete
  14. Christian Louboutin pumps are designed with unique and fashional design, which has gained so many people being the fans of Christian Louboutin, they brought many people more confidence and wonderful in their life time.
    Christian Louboutin 12CM Nude T-Strappy pointed Sandals
    Christian Louboutin 12CM Red Patent Leather pointed Sandals
    Christian Louboutin 12cm Red pointed iron pumps
    http://www.clouboutinpumpsmall.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥