8/8/16

O hejterima


Svi mi imamo hejt komentare,uvek se nadje neko ko zeli da vam pokvari dan. Neke blogerke te hejt komentare pamte dosta dugo,a neke ne (moj slucaj).Ja ne obracam paznju na hejtere; 
- Uglavnom su anonimni.
- Ako su anonimni definitivno ne stoje iza svojih reci.
- Vasi su fanovi,cim posecuju vas blog redovno.
- Dosadno im je u zivotu ,mogu biti samo ljubomorni,nista vise.

Da li ste dobili hejt komentar,a da nije od anonimne osobe? Vecini je odgovor ne.
Cim su hejteri anonimni, definitivno ne stoje iza svojih reci. Tolike su kukavice da ne mogu da napisu komentar neanonimno,bar da vidimo ko su i sta su.  Znam da je lako da udju na bilo koji blog,pronadju neku zamerku (cak i ako ona ne postoji) i jednostavno hejtuju,i to anonimno. Stvarno im se divim,nemam reci. 
Kao sto sam vec gore rekla,njima je sigurno dosadno u zivotu i nemaju sta da rade,provode se tako sto hejtuju.Zele da dobiju samo paznju,nista vise.Cilj u zivotu im je da hejtuju sto vise,to bolje. Ne gledaju svoj zivot,guraju nos u tudji,nazalost.A cim posecuju vas blog redovno,sigurno su vasi veliki fanovi. 


Ne samo blogerke,vec i jutjuberi, i ljudi koji nemaju ni jednu od ovih drustvenih mreza dobijaju hejt komentare.Uvek se nadje neko kome je dosadno u zivotu. Ja nemam puno hejt komenara,zapravo dobila sam 2/3 do sada. To su bili hejt komentari o tome kako ja stalno objavljujem wishliste,a ne objavljujem.Objavila sam juce jednu i sad ono,smak sveta.Poznajem blogerke koje imaju dosta hejt komentara,i koje ih ne podnose bas najbolje,mnogi placu i slicno.Nema potrebe za tim,to su samo obicni ljudi koje sire samo mrznju.

BUDITE POZITIVNI


A sad se obracam hejterima...
Budite pozitivni i ne sirite samo mrznju i negativnost oko sebe. Nista necete dobiti ako hejtujete nekog,necete biti placeni za to,sigurno. Mozete samo toj nekoj osobi pokvariti dan i vi apsolutno nista necete dobiti u zivotu. Zar nije lepse da pronadjete neki vas hobi,nesto sto vas zanima u zivotu? Da li je vazno sto je obukla zelenu majicu,a nije plavu? Da li je vazno sto ima braon oci,a ne plave? Da li je vazno sto se sminka ili ne sminka? Da li je to uopste vas problem? Stavite se na mesto osobe koje hejtujete,kako bi ste se osecali? Nije ni vama svejedno kad vam neko uputi nesto negativno i ruzno,isto tako i ta osoba se ne oseca lepo.Nekom mozete pokvariti dan,a nekom citav zivot.Razmislite pre nego sto nekog ishejtujete. U redu je da date savet ili slicno,da kazete sta je dobro,a sta ne. Ako vam se ne svidja neciji jutjub kanal ili blog,mozete se isclaniti iz tog bloga ili vise ne pratiti taj jutjub kanal.Umesto da hejtujete,mozete samo to uraditi. Nikome ne trebaju hejt komentari i niko nije zeljan takvih komentara.Veci ste covek ako nekom uputite lep komentar ,a ne hejt.

Nadam se da sam ovim postom pomogla onima koji dobijaju hejt komentare. Znam da vam mozda smetaju wishliste,ali to je sve u sklopu neke saradnje.Blog nam pruza saradnje,kao i jutjuberkama jutjub,zasto ne iskoristiti? Procitajte moj post o saradnjama,pokusajte i vi sklopiti neku saradnju i nagradite sebe nakon toliko truda ---> SVE O SARADNJAMA | MOJE ISKUSTVO
Jucerasnji post o saradnjama je dobio 1120 pregledaaaaa,hvala svima na svakom pregledu.



- Miljana. :)

31 comments:

  1. Jednom sam se susrela sa hejt komentarom i bila sam jako besna. Nisam ignorisala taj komentar i odgovorila sam toj osobi na uljudan način koja, koliko se sećam, nije bila anonimna. Takve osobe očigledno nemaju šta da rade u svom životu pa pronalaze ''mane'' kod drugih. Kada bi samo mogli svoje negativne komentare da zadrže za sebe, a ne da nam uništavaju dan svojom mržnjom. Lepo si draga ispisala ovo! ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,u potpunosti se slazem sa tobom. ♥

      Delete
  2. Nisam se jos niti jednom susrela sa hate komentarom na svome blogu, ali u zivotu se uvijek nade netko tko ce hejtat. Mislim da ne morqamo na to obracati paznju :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da ne treba obracati paznju☺

      Delete
  3. Nisam se susrela sam hejt komentarima na blogu,ali u pravom zivotu jesam.Uvek ce se naci bolesni i iskompleksirani ljudi koji ce dati neku zamerku,jer ih oni imaju na pretek ali ako smo mi zadovoljni sobom treba da nas bude briga.

    ReplyDelete
  4. Sa* jao pa mislim da su saradnje uredu posle truda,da se nekada naprave ali neke blogerke zaista preteruju,na primer dve saradnje na dan tako da... ☺😘

    ReplyDelete
  5. Ja sam realtivno nova u blogosferi, tako da se još uvek nisam susrela sa hejt komenetarima. Ako ih ikad i bude, trudiću se da ignorišem to, naročito ako je osoba anonimna. Slažem se sa svime što si napisala!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Ja se još uvek nisam susrela sa hejt komentarima i ako ikada dobijem komentare odmah ću ga zaboraviti i neću obraćati pažnju na to. Hejteri su samo ljubomorni. 'Možeš li da pišeš više recenzije od wishliste' to nije hejt komentar i ako nekome smeta neka vrsta postovaa neka se obrati tako, a ne nekim hejt komentarem.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ReplyDelete
  7. Predivno si to napisala! :)

    http://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. U pravu si!Ja do sada nisam dobila ni jedan hejt komentar,a i da sam ga dobila to me nebi povredilo,jednostavno nebih obraćala pažnju na to.Verovatno ću i ja u skorije vreme napisati post na ovu temu. <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ReplyDelete
  9. E tako lepo, da se zna gde im je mesto. Ja sam dobila kao jedan hejt komentar, ali to je vise bila kritika, bar ja tako mislim. Do sada ih nije bilo nadam se da i nece. Odlican post :)
    Giveaway na mom blogu Fashion Lover

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. ♥ Kako blog raste,tako dobijamo sto vise hejtera.

      Delete
  10. Lijepo i realno. Jako mi se sviđa ovaj post!

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  11. Sve si odlično napisala. Ja imam blog dva meseca, ali nisam dobila nijedan hejt komentar do sad. Ne zanimaju me uvrede i hejtovi ni u školi, ulici itd, pa tako me neće zanimati ni na blogu. Veoma mi je drago što se odlično nosim s hejtovima i što više pažnje obraćam na pohvale.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ReplyDelete
  12. Hi, I have an error - does not subscribe
    maybe we can follow each other on facebook?
    I follow you
    my: https://www.facebook.com/mosaictrends/

    ReplyDelete
  13. Divan post, volim ovakvu vrstu postova! Apsolutno i potpuno se slažem s tobom <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  14. Super post,možeš li pogledati moj blog,nova sam ♡ http://myloveforyou265.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  15. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too on GFC!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nikad nisam razumela hejtere. Kontam , nesvidjam ti se , ali zaobidji me onda. Uvek sam spremna da prihvatim kritiku i zelim da ispravim koju god sam gresku napravila , ali ne dam ni na sebe. Svesna sam da ima i lepsih i boljih i pamtnijih od mene , ali sobom sam zadovoljna. Lepo mi je u ovoj kozi. Ne skrivam se iza anonimnih profila. Moj zivot mi je dovoljno interesantan da nemam ni mrvicu vremena da se bavim tudjim. Pozitivna sam , zivim zivot punim plucima , zadovoljna sam. Nisam ni jedna od onih osoba koja je uvek u fazonu cico , mico , ljubavi , a onda te ogovara iza ledja. Kazem sta mi se ne svidja , pohvalim kada mi se nesto svidi. Dam savet , uputim kritiku , ali ne vredjam. Super post :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Christian Louboutin pumps are designed with unique and fashional design, which has gained so many people being the fans of Christian Louboutin, they brought many people more confidence and wonderful in their life time.
    Christian Louboutin 12CM Gold Sand Gold Spike pointed Pumps
    Christian Louboutin 12cm Leopard Patent Leather Pointed pumps
    Christian Louboutin 12CM Nude Patent Leather Wavy pointed Pumps
    http://www.clouboutinpumpsmall.com

    ReplyDelete
  18. Stvarno super post,sve si objasnila.Mrzim kada naidjem na hejt komentar bilo gde,ne samo na necijem blogu.

    https://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Stvarno sjajan post. ❤ Ja iskreno, do sada se nisam susretala sa hejt komentarima na blogu, i nadam se da i neću. ☺ Međutim slažem se što se hejtera tiče, oni su samo pre ambiciozni ljubomorni fanovi koji, ukoliko su anonimni, ne stoje iza svojih reči, kao što si rekla. ☺ Sve u svemu, odličan post. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ReplyDelete
  20. Nice post, dear!
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    www.caterina-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Svaka čast na ovakvom postu i ja sam nedavno pisala na sličnu temu. I da, postala sam tvoj novi član :)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥