8/30/16

Q&A | Najava



Proslo je dosta vremena od kada sam vam poslednji put odgovarala na pitanja.Dosta vas mi postavlja pitanja na asku,kao i na facebook-u,pa sam odlucila da uradim Q&A. Sve sto vas zanima (npr.o skoli,saradnjama,o blogu i meni) mozete pitati u komentarima. 

Ako nemate blog,a citate ovo,mozete komentarisati anonimno ili mozete me takodje pitati na mom asku,ali obavezno napisite da je pitanje za Q&A.Kada mislim da imam dovoljno pitanja odgovaracu u nekom postu. Nadam se da ce ih biti,potrudicu se da svima odgovorim. 


Instagram: miljanamima 
Facebook profil: Miljana Dimitrijevic
Facebook stranica: Miljana Easy Skillful

11 comments:

  1. Omiljena jutjuberka?
    Omiljena strana blogerka?
    Šta misliš o novim trendovima?
    Koliko dugo vodiš blog?
    Omiljena saradnja?


    Toliko od mene <3 .

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:19 AM

    Da li ti se prvi javio rose wholesale sajt ili si ih ti kontaktirala?
    Da li si se dovoljno odmorila za vreme letnjeg raspusta?
    Sta ces obuci prvi dan u skoli?

    ReplyDelete
  3. Omiljeno voce?
    Da li bi pre putovala avionom ili brodom?
    Koja mesto bi bas volela da posetis?
    Omiljena pesma?
    Koji je tvoj omiljeni glumac?
    Da li ti se dopada Cameron Dallas?
    Citas li pratis HEJ casopis?

    To je to :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Koliko si ukupno saradnji imala dosad?
    Sta te motivise onda kada ti je najteze?
    Kakav si djak?
    Bavis li se nekim sporom?
    Najveci strah?

    poseti:
    Teen Queen

    ReplyDelete
  5. Najdraži glumac?
    Da li si fan nekog benda?
    Koju vrstu muzike inače slušaš?
    Najdraža pjesma?

    <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  6. Koju srednju želiš da upišeš?
    Sa čime fotkaš za blog?
    Da li si gledala The vampire diaries?
    Da li ti je simpatičan Theo James?

    Giveaway - /misseslandy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Hello!
    Beautiful blog^^
    Would you like to support each other by follow on GFC and Google+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back

    Xoxo, Debi
    http://www.deborabrazil.com.br/

    ReplyDelete
  8. Ja iskreno nemam nekog pitanja koje bi moglo da upotpuni tvoj Q&A tag, ali bih ti predlozila da nam na kraju istog ispricas nesto malo vise o tebi kada je u pitanju blog, kako si zapocela, i sta planiras u bliskoj buducnosti. Takođe, ako budes raspolozena za kakav collab, rado bih ucinila to sa tobom

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Knjige ili filmovi?
    Knjiga koja ti je obeležila ovo leto?
    Film koji je obeležio ovo leto?
    Najomraženiji predmet?
    Najomiljenija saradnja?

    ReplyDelete
  10. Koliko si saradnje sklopila?
    Koliko dugo bloguješ?
    Kad će neki giveaway?
    Najdraži blog?

    ReplyDelete
  11. Divan post draga, majica mi se baš dopada a i prvi outfit također <3.

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥