8/27/16

Recenzija | Born Pretty Store



Pre par dana su mi stigli neki proizvodi sa born pretty store sajta.U paketu se nalazila jedna paleta,proizvod za konturisanje lica & korektor , kao i neke nalepnice.Nikad nisam porucivala sminku sa ovog sajta,ovo mi je zapravo prvi put.U danasnjem postu sam odlucila da pricam malo o ovim proizvodima,jer sam ih sve isprobala. 
Posetite born pretty sajt,ima dosta toga zanimljivo ---> OVDE.
Pa da pocnemo... 

Ovu paletu sam zapravo porucila za mamu,ali ima neke nijanse koje cu sigurno ja ponekad koristiti.Bas sam je isprobala juce i mogu vam reci da je stvarno odlicna za tu cenu (pogledajte OVDE). Pigmentacija je jako dobra,a pogotovo kod crne i ovih prvih tri boja.Senke u prvom redu nisu mat,a ostale su sve.Paleta je odlicna  za dnevni,kao i za vecernji make-up. Ja ne mogu mnogo da vam pricam o ovoj paleti,zato sto slabo koristim palete i nisam jos uvek pocela ono bas da se sminkam.Definitivno mogu reci da je ova paleta super,nijanse su predivne i sigurna sam da se necete pokajati ako je porucite.Inace,ako se vama ne svidjaju ove nijanse,mozete pogledati i druge OVDE.


Zatim sam porucila jedan proizvod koji je 2 u 1. Ovaj proizvod je za konturisanje lica i  za prekrivanje podocnjaka i drugih nesavrsenosti. Ja od ovog proizvoda,iskreno,nisam ocekivala nista posebno,ali kada sam ga iskoristila, istog trenutka sam promenila misljenje o njemu,ovo je savrsenstvo! Ovaj deo za konturisanje lica cu slabo koristiti,to ce moja mama najvise,ona se odusevila,predobro je. Korektor cu ja definitivno koristiti,ne bas cesto,ali da,hocu sigurno. Ovaj proizvod vam preporucujem vise od palete,jer je stvarno jako dobar i za sada nemam mana kod ovog proizvoda.  Pored ucinkovitosti,jako je povoljan,kosta samo $3,pogledajte/porucite OVDE.

Kada sam ugledala ove nalepnice nisam mogla da odolim,preslatke su mi bile i morala sam da ih porucim.Sigurna sam da su svima vama dobro poznate ovakve nalepnice,meni izgledaju prelepo i sigurno cu poruciti jos jedno pakovanje kada ih potrosim.Ove nalepnice kostaju samo $1,ako zelite,mozete ih poruciti OVDE.


To bi bilo to sto se tice ove recenzije ili haul posta,kako god zelite.Ocekujem vase komentare! ☺

e-mail for business: isidoradimitrijevic77@gmail.com

Miljana. ☺

39 comments:

  1. Odličan post. Pretplati se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Ulazila sam na njihov sajt i smatram da imaju jakoo zanimljivih stvarčica, i ove koje si ti poručial su jako divne, pogotovo tetovaže :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post. Poručila si zanimljive stvari. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  4. Odlican post!Senke su predivnee!
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Draga Miljana, ja sam ovim postom oduševljena. Svi proizvodi su mi se jako dopalo, počev od ove palete. Istu trazim vec dugo i sada sam je napokon pronasla zahvaljujuci tebi.

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Proizvodi su sjajni i puno ti hvala što si mi pomogla u odabiru nekih proizvoda! Ako hoceš zaprati me na blogu. Mnogo bi mi značilo, uzvratiću :)<3 http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. odličan post!Sviđa mi se paleta!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Super post, tetovaže su preeslatke, a ostali proizvodi izgledaju odlično! :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. odličan post!Sviđa mi se paleta!
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  10. Paleta izgleda stvarno kvalitetno, a tetovaže su fenomenalne! :) Super je post.

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Palete je prelepa i mnogo mi se dopadaju tetovaze! :D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Odličan post, draga! <33 Paleta mi deluje fenomenalno, boje su jako lepe. :) <33

    www.marsyly.com

    ReplyDelete
  13. Odličan haul slatkice!
    Ja sam malo skeptična oko naručivanja šminke putem ovih sajtova, ali javi svakako kako ti se sviđa . ☺

    ReplyDelete
  14. Divne stvari si kupila, samo ja nikada šminku ne bih naručivala sa ovakvih sajtova, obavezno napravi recenziju kad je isprobaš , zanima me :) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,sto da ne? ☺ Pa ovo je recenzija,ali napravicu uskoro jos jednu.

      Delete
  15. Odličan post, koliko si platila shipping <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam platila samo carinu,400 dinara. ☺

      Delete
  16. Odličan post ! Sve stvari su jednostavno divne,ili barem tako izgledaju.Slike su odlične i sviđaju mi se što su u gifovima.! :)
    Uniquisi ♥

    ReplyDelete
  17. Predivan post!Sve stvari izgledaju predobro!Tetovaže su baš slatke!Paleta izgleda divno!2 u 1 proizvod izgleda sjajno!Hvala ti što si podelila mišljenje sa nama!♥♥♥ :)

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Odličan post ♥
    Sviđaju mi se stvari i sviđa mi se stranica ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
    XoXo

    ReplyDelete
  19. Divan post draga! Paletica mi se jako dopada :)

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥