8/6/16

Rosewholesale wishlist | Jackets for $10?



Juce me je jedan nepoznat sajt kontaktirao i ponudio  saradnju,ja sam pogledala sajt i mogu vam reci da sam se bas iznenadila kada sam videla cene.Jakne mozete pronaci od $10 (ima cak i jeftinije od $10) pa na dalje.Takodje prodaju i ostale stvari po vrlo povoljnim cenama.Danas cu vam pokazati sta mi se to svidja sa njihovog sajta. Kliknite na linkove da pogledate cene  i ostalo. 

Njihov sajt mozete posetiti *OVDE*
Link gde mozete pogledati jakne ---> http://goo.gl/SSX9v6


1. Prva stvar koja se meni dopada jeste ova bela bluzica.Volim da  kupujem stvari koje se moze uklopiti uz dosta toga.Ova bluzica je bas lepa i jednostavna. Mozete je kupiti *OVDE/HERE*

2.Ova kozna jakna je malo skuplja od ostalih jakni na njihovom sajtu,ali je predobra. Mozete je poruciti *OVDE/HERE*

3. Ovaj rancic je odlican za dosta toga.Mozete ga nositi u skolu ,ako nemate previse casova tog dana,u gradu,na putovanja... Nije uopste skup,mozete ga poruciti *OVDE/HERE*

4. Volim satove ne previse upadljivih boja i jednostavne,takvi sajtovi mi izgledaju bas elegantno i lepo.Na ovom sajtu sam pronasla bas taj sat po vrlo povoljnoj ceni. Porucite ga *OVDE/HERE*

5. Isti slucaj kao i kod bluzica,volim neke jednostavne majice koje mogu uklopiti uz dosta toga.Ovu majicu mozete poruciti *OVDE/HERE*

6. Izabrala sam i ovu majicu na prugama,obozavam ovakve stvari na prugama i izgledaju preslatko.Ovu bluzicu mozete nositi uz dosta toga i bas je super.Mozete je kupiti *OVDE/HERE*

7.Poslednja stvar sa ove wishliste jeste ovaj panda duks.Meni je ovo bilo preslatko i morala sam da dodam u svojoj listi zelja. Ovaj duks mozete poruciti *OVDE/HERE*



Kliknite bar na jedan link; 


Nadam se da vam se dopada moja lista zelja.Obavezno posetite sajt (KLIK),sigurno cete nesto lepo pronaci za vas,po vrlo povoljnim cenama. 


- Miljana. :)

15 comments:

  1. Stvari su prelepe! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Stvari su preslatke. Lista zelja ti je odlicna! Punoo sreće sa saradnjom. Isklkala sam vise puta na linkove :)

    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odlične stvari, najviše mi se sviđa kožna jaknica i majica na pruge :)

    http://blogbysanja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super stvarii!

    www.bymajamladenovic.com

    ReplyDelete
  5. Divne stvari! Kliknula sam na sve linkove. ♥

    ReplyDelete
  6. Iskreno, sve mi se svida :)
    Kliknut cu na svaki link :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Sve mi se svidja ali najvise duks i majica na pruge.
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Christian Louboutin pumps are designed with unique and fashional design, which has gained so many people being the fans of Christian Louboutin, they brought many people more confidence and wonderful in their life time.
    Christian Louboutin 12CM Yellow Patent Leather Wavy pointed Pumps
    Christian Louboutin Pigalili 120 black color spike Pumps
    Christian Louboutin Pigalili 120 Nude spike Pumps
    http://www.clouboutinpumpsmall.com

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥