8/7/16

Sve o saradnjama | Moje iskustvo


Cao svima,danas cu pricati o jednoj veoma trazenoj temi,a to su saradnje.Mnogo devojcica su mi se javljale i pitale kako ja to saradjujem,kako da im se jave i slicno. Ja imam dosta duge saradnje sa nekim sajtovima,a pre sam saradjivala sa nekim instagram profilima i to su bile neke manje saradnje. U danasnjem postu cu vam sve sto trebate da znate napisati,a ako imate jos neka pitanja slobodno mi pisite u komentarima,na e-mail isidoradimitrijevic77@gmail.com,rado cu vam pomoci. Hajde odmah da pocnemo...

Ja na pocetku blogovanja nisam ni znala da moze da se saradjuje preko bloga i da mogu da dobijam besplatne stvari.Ja sam za blog (kao sto sam vec mnogo puta pricala) saznala preko aska.Imale su neke devojke blog preko aska,i ja sam se malo raspitala o ovoj drustvenoj mrezi i izgledalo mi je toliko zanimljivo da sam ja odlucila da otvorim svoj blog.Zapravo blog mi je napravila jedna devojka. Posle godinu dana ili vise sam saznala za te saradnje.Videla sam kako blogerke dobijaju stvari sa nekih instagram profila i onda sam ja pitala te profile za saradnju i oni su pristali. Prve saradnje su bile sa nekim profilima koji se bave prodajom narukvica.To su bile neke male saradnje,ali ipak su meni znacile mnogo tada i bilo mi je cudno da mi salju sve to besplatno. 

I onda kada sam imala 150 clanova ili vise saznala sam za te sajtove, odlucila sam da kontaktiram neke firme. Prva saradnju sam sklopila sa SheIn sajtom i porucila jednu jaknu. Ja sam mami posle rekla kako ce mi stici besplatno jakna ,a ona nije bas verovala. Mislim,cudno joj je bilo,ko bi jos delio besplatno stvari? I onda kada mi je stigla posle su se svi iznenadili i ja sam nastavila da saradjujem sa SheIn sajtom ,i saradjujem jos uvek sa njima. Onda sam ubrzo sklopila saradnju sa Romwe sajtom koja je bila dosta kratka. Par meseca sam porucivala sa Shein i Romwe sajta, posle sam otkrila jos neke sajtove i kontaktirala ih,a neki su mi se i sami javljali. Saradnja koja mi je trenutno omiljena jeste sa SheIn sajtom,a preporucujem vam i sajtove kao sto su Born Pretty Store,Dresslink,Zaful... (vise mozete pogledati sa desne strane mog bloga)



Znam da vam nisam pomogla sa ovom mojom pricom ,ali htela sam da vam kazem da ne mozete doci do saradnje tako lako.Trebate se truditi oko bloga i imati zelju za blogovanje,trud i volja se uvek isplate na kraju.Meni su ove saradnje kao poklon nakon toliko truda. Ja sam blog otvorila iz zabave,kao sto sam rekla nisam ni znala da moze da se saradjuje i pocela sam da saradjujem posle 150 clanova.Neke blogerke sa 30 clanova vec hoce da saradjuju i slicno.Zapravo,mnogo njih je otvorilo blog bas zbog saradnji. Ne moze svako saradjivati. Trebate da imate dobre slike,dobar izgled,dobar tekst,trebate da se trudite.Na kraju ce se i vas trud isplatiti. 
Na pocetku trebate privuci citaoce nekim zanimljivim postovima.Najpopularniji postovi i postovi koje donose dosta pregleda su diy ideje (uradi sam) i outfit postovi. 


Iz ovog teksta gore smo zakljucili da se trud i rad uvek isplate.Najuspesnije saradnje ce biti ako ste otvorili blog zato sto je vama zanimljivo ,a ne zbog saradnji.Ubrzo ce vam dosaditi pisanje i izgubicete publiku ako samo objavljujete wishliste i sponzorisane postove. U pocetku vodite blog bez tih saradnji,na kraju sebe nagradite nekoom saradnjom. Znam da sve vas zanima kako pitati te sajtove i slicno. 

Vazno: 
1.Ne otvaraj blog zbog beslatne odece i novca.
2. Bloguj zato sto je tebi to zanimljivo i zato sto ti ispunjava dan i vreme.
3.Trudi se oko izgleda bloga i oko fotografija.
4.Trud i rad se uvek isplate na kraju.

Ako zelite da pitate neki sajt za saradnju,prvo odite na taj sajt i na vecini sajtova se opcija 'contact us ' nalazi na kraju sajta.Na neki sajt ce vam pisati contact us,na neki fashion blog program i slicno.


Ako pise contact us i pise fashion blog program,ako ste blogger kliknite na ovo drugo (fashion blog program). 

Tu ce vam pisati njihova e-mail adresa,vi tu adresu kopirajte i pitajte ih za saradnju (preko vase imejl adrese,naravno). Morate ih na engleskom pitati,oni ce vam odgovoriti za jedan dan ili vise.




To bi bilo to sto bi trebalo da znate o saradnjama,ako imate jos neka pitanja slobodno pitajte u komentarima. Nadam se da sam vam pomogla ovim postom. 

Pozdrav,
Miljana. :)

52 comments:

  1. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,I'm following you now via gfc. ♥

      Delete
  2. Miljana, jako mi se svideo tvoj post! Ja sam osoba koja je tek nedavno u svetu blogova (queenbsdiary.wordpress.com) i drago mi je sto si podelila sa nama ovaj post. Blog sam napravila jer sam htela nešto više od Instagrama, kada me je drugarica počela fotografisati iz zabave, i htela sam da podelim sve slike a da ne smaram po Instagramu. Tada sam počela i da pišem. Svaki put mislim da neću imati ništa da napišem i svaki put se iznenadim kad vidim koliko reči piše. Volela bih jednog dana da saradjujem, ali sam svesna da moj blog jos dostigao potencijal, ali nekako mi ni ne smeta s obzirom da ga nemam dugo, prilično sam zadovoljna.

    ReplyDelete
  3. Great post!
    I'm follwing you i hope u follow me back ;)
    http://goldbeautyyy.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Odlican post! Sve si super objasnila i sigurno ce pomoci onima koji jos ne znaju puno o tome :)

    kreativanblog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. ☺ I ja se nadam da hoce. ♥

      Delete
  5. Divan post i od ogromne pomoći. Zasad nemam veliku cifru pratilaca niti veliku želju za saradnjama, ali možda, jednog dana i ja ostvarim koju. Svejedno, poenta je u tome da sam jedino na tvom blogu dosad videla kako da kontaktiramo neki sajt! :)

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,drago mi je da sam ti bar malo pomogla. ♥

      Delete
  6. Divan post i od ogromne pomoći. Zasad nemam veliku cifru pratilaca niti veliku želju za saradnjama, ali možda, jednog dana i ja ostvarim koju. Svejedno, poenta je u tome da sam jedino na tvom blogu dosad videla kako da kontaktiramo neki sajt! :)

    Lifelover's diary

    ReplyDelete
  7. Nice blogpost dear! Have a happy weekend ««««

    follow me via gfc and I follow back


    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear. I'm following you now via gfc,follow me back

      Delete
  8. Odličan post, lijepo si sve napisala i objasnila. :)
    Učlanila sam se na tvoj blog.

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  9. Jako dobar post. Meni je najveci problem jezik jer ne znam bas dobro engleski, tako da ne namjeravam jos uvijek baviti se time :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. ☺
      Veruj mi,uz njih ces dosta nauciti engleski jezik.

      Delete
  10. Great post!

    Would you like to follow each other? Let me know, I always follow back :)

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,I'm following you now via gfc.☺ Follow me back

      Delete
  11. Divan post. Ni ja na početku nisam znala za saradnje. Post je od velike pomoći ☺❤

    milicinkutak123.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Odličan post! Hvala što si zapratila moj blog. Ja sam tvoj već odavno pratila i jako mi se dopada. Sa saradnjama ne planiram početi, ali možda kad imam više čitaoca.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Svaka čast za ovaj post! Sigurna sam da će puno pomoći onima koji su tek počeli da se bave blogovanjem. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, i ja se iskreno nadam. ♥
      Ovaj post nece biti od koristi samo pocetnicima,vec i onima koji se vec duze vreme bave blogovanjem.Ne saradjuje svako.

      Delete
  14. Uživala sam u postu i mada nisam neko ko bi mogao ikavu sarandnju da ostvari jer se ne bavim tom tematikom onaj ko se bude bavio baš ima odličnu smernicu :)

    ReplyDelete
  15. Odličan post,drago i jer si podelila svoje iskustvo :) .



    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
  16. Divan post!

    anastasjastyles.blogspot.ba <--- novi post

    ReplyDelete
  17. Ja sam skoro otkrila da sve stvarčice koje blogerke okače u svom postu su zapravo deo te saradnje sa tim i tim sajtom. Bila sam u fazonu 'blago njim kad mogu redovno da naručuju sa stranih sajtova'. Saradnje su jako kul sudeći po vašim iskustvima. Meni one nisu nikada bile cilj, niti sam znala kako sve to ide, ali dobro..Baš lepo što si nam ispisala svoje iskustvo o tome. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. Verujem da ti je većina malđih blogerki kao i ja zahvalna na ovom postu,zato što većina njih nije tako dobro informisana o tim saradnjama... :) U potpunosti se slažem da ako neko otvara blog sa ciljem zarađivanja i saradnji to će veoma brzo propasti,a ja za njih nisam ni znala da postoje kada sam otvorila blog... Nikada mi nije bilo jasno kako sve to funkcioniše,a najviše me je interesovalo :zar je i carina besplatna? Odličan post u svakom slučaju!

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam ti pomogla. ♥ P.S. hvala puno. ☺

      Delete
  19. Odličan post. Imamo dosta sličnih iskustvava o saradnjama. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,I'm following you. ♥

      Delete
  21. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sooo much dear. I'm following you now. ☺♥

      Delete
  22. Odlican post, puno mi je pomogao, hvala ti!
    Molim te pretplati se http://ana077.blogspot.hr

    ReplyDelete
  23. Anonymous12:32 AM

    Bez uvrede blog ti je ranije bio mnogo bolji.Sada uglavnom pises liste zelja,saradnje i te stvari.Po mom misljenju to ti ne stoji sto se tice pisanja.Takodje zasto vise ne koristis kvacice (znam da ih ja sad ne koristim,ali ovo je samo komentar)? Izgledas nekako nepismeno kad ne pises sa njima.Moje misljenje ☺.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Listu zelja nisam napisala odavno,to sta sam juce objavila dve ne mora da znaci da cu uvek objavljivati.Sto se ne javis neanonimno? Bas me zanima ko si. I koristim zareze,bez brige! :)

      Delete
    2. Ti ne stojis iza svojih reci,cim si anonimna. ;)

      Delete
    3. Anonymous5:50 AM

      Nisam zelela da te uvredim,anonimna sam jer nemam nalog.

      Delete
    4. Mhm...
      Nisi me uvredila ni malo.

      Delete
  24. Odlican post! Verujem da si mnogima pomogla. :))

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Christian Louboutin pumps are designed with unique and fashional design, which has gained so many people being the fans of Christian Louboutin, they brought many people more confidence and wonderful in their life time.
    Christian Louboutin 12cm White Patent Leather Heart pointed pumps
    Christian Louboutin 12CM White Patent Leather Pointed Pumps
    Christian Louboutin 12CM White Patent Leather Wavy pointed Pumps
    http://www.clouboutinpumpsmall.com

    ReplyDelete
  26. odličan post!mnogo si mi pomogla:D
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  27. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥