9/17/16

Kako ja pravim banere


Mnogo vas mi se javljalo na mejlu i pitalo kako napraviti baner,kako da imaju dobar izgled bloga i slicno. Mnogima sam i ja pravila banere (onima koji me nisu bas najbolje shvatili),dosta vas je bilo odusevljeno i bas mi je drago zbog toga. Kako ne bih svima vama odgovarala na poruke,odlucila sam da napravim poseban post o tome,gde cu svima pokazati i bice vam mnogo lakse kada gledate fotografije. Nisam ja neki genijalac za uredjivanje bloga,ja pravim banere kako pravim,mozete i sami videti,pokazacu vam svoj nacin i programe na koje to radim. 
Nadam se da ce ovaj post biti pocetnicima od koristi,pa da pocnemo... 


Prvo cu vam nesto reci o programima na kojima ja uredjujem svoje banere.Programi koje ja koristim (a sigurna sam da koristi i dosta vas) jesu PicMonkey i PhotoScape.Ja pola uradim na photoscape-u ,a pola na picmonkey-u,tako da su mi oba programa stvarno od velike koristi. Photoscape koristim dosta duze i na njemu uredjujem i svoje fotografije ,stvarno je program bas,bas ono za ovakve stvari.Na PhotoScape mozete prosvetliti,izostriti sliku i jos mnogo toga,nije neki profi program,ali je predobar.PicMonkey u vecini slucajeva koristim bas za te banere i pocetne slike posta,a photoscape koristim svakodnevno.
PicMonkey mozete pronaci na facebook-u. 
Photoscape mozete instalirati OVDE.

1.korak

- Prvo sto cete uraditi jeste otvoriti vas blog preko kompjutera ili laptopa,a zatim ga skrinsotujte.To je neki laksi nacin da pogodite dimenziju vaseg bloga i odmah cete znati dimenzije za vas baner. Znaci ovako skrinsotujte i oznacite ono sto trebate da isecete.Vas baner treba da bude duzinom celog bloga,mislim do kraja. Kada ovako obelezite,onda isecite na photoscape. 



Ovde mozete da pogledate postupak i sta ustvari trebate da uradite. ☺ 

2.korak
Kada isecete,onda obojite celu pozadinu u belo.Ako imate jpg pozadinu kao ja tj.nemate sarenu pozadinu bloga,onda nema potrebe da vam bude png,a ako imate neke cvetice u pozadini,na kraju cu vam pokazati kako da pozadinu napravite png tj. providnu (transparent).


Kada uradite prethodno,onda ce vam se ovo pojaviti...
I kada uradite ovo dole sto je na fotografiji,vasa pozadina ce postati jpg bela (znaci nece biti neprovidna).
Ako zelite da vasa pozadina bude png (providna) ,onda pratite sledece,ispod ove slike... 


KAKO NAPRAVITI PNG POZADINU
- Ako zelite da vasa jpg bela pozadina postane png,onda odite na OVAJ program i kada vam ovako izadje,stisnite na open image from computer i pronadjite vasu belu pozadinu.

Kada vam ocita,onda stisnite dva puta na ovaj katancic koji sam obelezila crvenim kvadraticem.,kada kliknite dva puta (brzo) katancic ce se otkljucati.

I kada vam se otkljuca taj katancic,onda stisnite na gumicu i pocnite ovako kao da brisete belu pozadinu,treba da vam bude ovako cela u sivim & belim kvadraticima.

I kada sve to uradite (ja ovde nisam,mrzilo me je),onda stisnite na file ,pa na save.

I onda ce vam ovo izaci,ovde ce vam pisati format jpg,a vi to promenite i izaberite png,pa zatim normalno sacuvajte.


I konacno smo prosli ovaj tezi deo,sada cu vam pokazati ostalo. Znam da mislite da je ovo pretesko i da nikako necete shvatiti,ali vremenom ce vam sve biti lako i sve ovo cete uraditi za 5 minuta.



Zatim odite na google i ukucajte TUMBLR PNG i izaberite nesto sto se vama najvise svidja.Ja cu  sada izabrala bilo sta,cisto da bih vam pokazala.

I onda se opet vratite u program photoscape i stisnite na object,a zatim na ovu malu slicicu,zaokruzila sam dole.Posle ce vam se pojaviti folderi i udjtie u folder u koji ste ubacili tu png slicicu koju ste izabrali sa google-a.


Zatim stavite tu png tumblr slicicu gde vi zelite,takodje mozete otici na ove filtere i dodati neki lep efekat ili malo zamutiti tu sliku da bi se lepse video tekst. 


Kada sve to uradite,odite na vas fejsbuk profil i ukucajte PICMONKEY.Na ovom programu ima veoma veliki i lep izbor fontova,tako da ja uvek na ovaj program napisem ime svog bloga.


I na ovoj fotografiji mozete pogledati kako ispada.Ovde se nisam bas ,bas potrudila,jer je ovo samo da vam pokazem na koju foru radim. Kada pravim baner za svoj blog,to moze da potraje cak i 4h,verovali ili ne.

To bi bilo to,ako ima nesto sto vam nije jasno,obavezno napisite u komentarima. Zaista sam se potrudila za ovaj post,nadam se da ce vam biti od koristi.


e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com

Miljana. ☺

28 comments:

  1. Post je odličan zaista. Sve sam pročitala i pogledala i sada mi je sve jasnije. Vidi se da je na ovom postu baš potrebno vreme ali ti si ga izdvojila. Jako dobar post, hvala ti.Savršeno si sve objasnila pa ko do pre nije znao sad će sigurno znati. Bravooo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno dragaa. ♥♥♥

      Delete
  2. Bas lijepo da si napisala ovakav tip posta. Vjerujem da ce dosta pomoci :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  3. Divan post,Miljana!Ja takođe koristim pixlr!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  4. Predivan post, oduševljena sam, i ja na sličan način pravim banere, inače ovakvi postovi ti vidim odlično idu, pa bi mogla uraditi još jedan sličan na temu oko bloga i kako ga uraditi :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti,svakako ce ih biti. ♥

      Delete
  5. Post je jako koristan,od velike je pomoci moram probati.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/2016/09/autumn-is-coming.html

    ReplyDelete
  6. Super post, Miljanice! Verujem da si mnogima itekako pomigla :D
    Poseti:Teen Queen

    ReplyDelete
  7. Odličan post, mislim da će većini biti od koristi :D

    https://enotes10.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Jako zanimljiv i koristan post. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  9. Odlican post! Verujem da ce nekom pomoci! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Odlično draga, hvala ti na preporuci za ovaj sajt, stvarno je genijalan. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  11. Savrsen post, ja isto uredujem preko photoscapea... s vremenom se ljudi nauce

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  12. Jos jedan odlican post na tvom blogu. odusevila si me svojom darežljivošću i nesebičnošću, jer si podelila sa nama bukvalno svoju tajnu kako do savršenog bloga, poput tvog. Veoma mi je drago da postoje ljudi koji će ostalima pomoći da stignu do nekih uspeha. Vrlo koristan post, vrlo originalan, zaista iz dana u dan potvrdjujes svoju profesionalnost. Ali ponavljam jako mi je drago što si pokazala svoju nesebičnost i humanost u želji da pomogneš početnim i neiskusnim blogerima, to je jako lepo, veoma human gest. Vidi se da si se potrudila da sve lepo objasnis, i verujem da si uspela u tome! Svaka cast zaista!

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istopila sam see,hvala ti punoo draga. ♥

      Delete
  13. Hvala ti puno na ovom postu, pomogla si mi da i ja napravim svoj baner! Jako lepo od tebe što nisi sebična prema drugima, tj. što si podelila svoju tajnu sa nama i što ne misliš samo na sebe, već i na druge. Što ne želiš samo sebi uspeha, već i nama, hvala ti neizmerno!♥ Nikoga do sada nisam videla da piše ovako nešto i deli svoje tajne, tako da ti zavidim na originalnošću. Svaka čast, imaš moju punu podršku za ovaj blog i veliki, veliki follow♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  14. Na ovakve postove je uvijek dobro naići kada si početnik,hvala ti na savjetima i pomoći !
    http://katyblogfirst.blogspot.hr/ novi post je tu!

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥